  • 11. Data: 2004-10-22 21:54:01
    Temat: Re: Jak moge zapłącić w ksiegarni internetowej w USA ?
    Od: "Jarocki" <j...@N...SPAM.op.pl>

    > Zamknij BPH, otówrz Inteligo. Taniej i bardziej funkcjonalnie.

    Ale Inteligo kradnie 5 zł co miesiąc za nic......60 / rok ...To chyba jednak
    eKarta lepsza - 25 / rok !

  • 12. Data: 2004-10-22 21:55:02
    Od: "Jarocki" <j...@N...SPAM.op.pl>

    > Doczytaj na stronie, czy przypadkiem nie akcptuje tylko amerykanskich
    > kart.

    Musi, skoro wysyła ksiązki na cały świat !!! (jest też PL!)

    > nadaje. z zastrzeżeniem jak powyżej

    Podobno można, ale mieli ludziska kłopoty....

  • 13. Data: 2004-10-22 21:56:01
    Od: "Jarocki" <j...@N...SPAM.op.pl>

    "Jelcyn" <r...@o...pl> wrote in message

    > A czy 25zl rocznie za eKarte w mBanku to dla Ciebie duzo?
    > Na pewno wygodniej (i szybciej) jest zamowic karte niz zalozyc trzecie
    > konto
    > bankowe i dopiero wtedy zamowic karte

    Zgoda !!

    Ma Pan racje !!

    Chyba po prostu tak zrobie,...bo zakładać w Inteligo - bez sensu

  • 14. Data: 2004-10-22 21:56:41
    Od: "Jarocki" <j...@N...SPAM.op.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Oj chyba nie :-) Nie wiem, czy mbank "wyrobi" ekartę w tydzień. A Inteligo
    > tydzień otworzyc można - no i rozliczenia przez USD, no i skoro "nie widac
    > róznicy to poco przepłacać" ;-) ?

    Ale Inteligo kradnie 5 zł co miesiąc za nic......60 / rok ...

    To chyba jednak eKarta lepsza - 25 / rok !

    Poza tym czytałem, że Inteligo niezbyt korzystnie dokonuje
    przewalutowania....

  • 15. Data: 2004-10-22 22:39:05
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Jarocki wrote:

    > Podobno można, ale mieli ludziska kłopoty....

    AFAIK to jeden człowiek miał kłopoty - ja kupowałem parę razy i zawsze bez
    problemu.
    W amazon.com na pewno można kupić eKartą, o ile pamiętam dawno temu
    zapłaciłem tam też kartą Inteligo.

    Bogdan B.

  • 16. Data: 2004-10-22 22:47:00
    Od: "plumpcio" <p...@p...onet.pl>

    Jarocki wrote:
    > Inteligo kradnie 5 zł co miesiąc za nic......60 / rok ...
    > To chyba jednak eKarta lepsza - 25 / rok !

    napisz moze to jeszcze z 20 x ?

    jak to za nic ? a czytac TOiP umiesz? Jest to oplata za prowadzenie konta
    jesli srednie miesieczne saldo jest nizsze niz 100 zl, a to chyba nie jest
    duzy problem.

    poza tym 0,99 * 12 = 11,80 zl rocznie za karte visa, przy _bezplatnych_
    wyplatach w bankomatach PKO BP oraz bezplatnych wplatach/wyplatach w okienku
    banku. To chyba jednak VE jest lepsza !

    --
    pozdr.

  • 17. Data: 2004-10-23 00:46:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Jarocki napisał(a):

    > Ale Inteligo kradnie 5 zł co miesiąc za nic......60 / rok ...
    >
    > To chyba jednak eKarta lepsza - 25 / rok !

    Czy Ty w ogóle wiesz o czym rozmawiasz ?

  • 18. Data: 2004-10-23 08:06:31
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarocki" <j...@N...SPAM.op.pl> napisał w wiadomości

    > Ale Inteligo kradnie

    ^^^^^^^

    ? ej, nie przesadzasz?

    zbyszko janke

  • 19. Data: 2004-10-23 12:21:31
    Temat: Re: Jak moge zapł?cić w ksiegarni internetowej w USA ?
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 22 Oct 2004 23:54:01 +0200, w <clbvhp$j1k$1@news.onet.pl>, "Jarocki"
    <j...@N...SPAM.op.pl> napisał(-a):

    > Ale Inteligo kradnie 5 zł co miesiąc za nic......60 / rok ...To chyba jednak
    > eKarta lepsza - 25 / rok !

    Jarocki, ty nic się nie uczysz... :]

    W Inteligo musisz mieć średnie saldo >100zł, to nic ci nie ukradną.

  • 20. Data: 2004-10-23 14:34:55
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-10-22, Jarocki <j...@N...SPAM.op.pl> wrote:

    > "RobertSA" <u...@o...pl> wrote in message
    >>

    > Można prosić o pare szczegółów?
    >
    > To znaczy, zę w banku Inteligo moge zapłącić ??
    >
    > CZy:
    >
    > Mam założyc konto w Inteligo i wykupić VE (Visa Electron ?) ??
    > ( troche problematyczne ! Mam już konto w mBanku ! [i BPH] )

    Visa Electron Inteligo jest tak skonstuowana, ze umozliwia placenie
    w sieci, przez telefon itp..jesli placisz czesciej niz sporadycznie
    rzeczywiscie inteligo sprawdza sie znakomicie jako konto do tego.
    Pamietaj tylko, ze przy placeniu w USA czesto musisz miec 2xkwota
    jaka chcesz zaplacic ..ja wczoraj placilem za Skype i nie mialem
    2x11,15 Euro to blokada powstala na 49,22 PLN a transakcja nie dosza
    skutku. - oczywiscie tylko blokada jest robiona x2 - sciagane jest
    tyle ile trzeba :P

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE