  • 1. Data: 2004-10-22 18:46:33
    Temat: czy ktoś ma problem z dostepem do Multi po wgraniu SP2?
    Od: "alfik" <a...@s...wp.pl>

    Próbuję "zdalnie" pomóc znajomemu, który stracił dostep do Multi, nie
    wiadomo z jakiego powodu po wklepaniu id i hasła strona jest pusta (a jest
    "kłódka"SSL). Wiem, ze wgrał mu się ostanio SP2, ale to chyba nie powinien
    być problem?
    U mnie np. dostęp do mbank działa, a przecież multi to praktrycznie to samo
    w kwestii technologii.

    PS. Multibank m-linia proponuje złożyć pisemną reklamację, którą obiecują
    obsłużyć w ciagu 1 m-ca :-) No to usłyszeli, że w ciągu jednego miesiąca to
    mozna znaleźć kilka innych banków, do ktorych nie będzie problemu z
    logowanie...

  • 2. Data: 2004-10-22 19:06:54
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-22 20:46, kiedy alfik napisał(a) co
    następuje:
> [...]
    > obsłużyć w ciagu 1 m-ca :-) No to usłyszeli, że w ciągu jednego miesiąca to
    > mozna znaleźć kilka innych banków, do ktorych nie będzie problemu z

    Może sobie cookies zablokował? Albo przesadził w nowych (SP2) opcjach
    bezpieczeństwa? Cienki niebieski pasek na górze ekranu nie pokazuje się
    czasem?

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 3. Data: 2004-10-22 19:44:57
    Od: "alfik" <a...@...wp.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości

    > Może sobie cookies zablokował? Albo przesadził w nowych (SP2) opcjach
    > bezpieczeństwa? Cienki niebieski pasek na górze ekranu nie pokazuje się
    > czasem?

    Cookie to mu zdalnie powiedzialem jak ustawic (zresztą zgodnie z tym co
    pisze mbank na swojej stronie)
    Kurczę, cieżko pomagać komuś bez widoku ekranu - udzielalem konsultacji
    telefonicznych :-)

  • 4. Data: 2004-10-22 21:06:30
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    alfik napisał(a):

> [...]
    > "kłódka"SSL). Wiem, ze wgrał mu się ostanio SP2, ale to chyba nie powinien

    Dokładnie tak. SP2 nie ma z tym nic wspólnego

    > U mnie np. dostęp do mbank działa, a przecież multi to praktrycznie to samo
    > w kwestii technologii.

    U mnie po SP2 chodzą wszystkie banki bez najmniejszego problemu i pod każdą
    przeglądarką

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-10-23 11:22:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:
    > U mnie po SP2 chodzą wszystkie banki bez najmniejszego problemu i pod
    > każdą przeglądarką

    U mnie przez chwile byl problem z BPHem - ale wszystko smiga juz ladnie

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich