  • 1. Data: 2004-10-22 17:40:01
    Temat: Poradzcie
    Od: "Buch" <b...@v...pl>

    Witam

    Wszyscy teraz mówią piszą o akcjach PKO
    Czy jest to opłacalne przy założeniu że chce/ chciałbym przeznaczyć na ten
    cel
    20.000 tyś PLN. Czy ktoś mógłby wytłumaczyć łopatologicznie co i jak.
    Jestem w tej dziedzinie zielony.
    Rozumiem że teraz kupuje akcje z 4% dyskontem czyli 4% mniej od wartości
    akcji jakie będą na giełdzie (a może nie)
    Czy akcje dostane za cała tą sumę podobno do 25.000 tak ale słyszałem o
    redukcji ???/
    Gdzie w Warszawie mógłbym kupić akcje (czytaj które biuro pobiera małe
    opłaty) ???

    Pozdrowienia

    Andrzej

  • 2. Data: 2004-10-22 19:00:21
    Temat: Re: Poradzcie
    Od: "Paweł W." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Buch" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wszyscy teraz mówią piszą o akcjach PKO
    > Czy jest to opłacalne przy założeniu że chce/ chciałbym przeznaczyć na ten

    wplacasz 20k i czekasz cierpliwie ile ci przydziela akcji.Oni w tym czasie
    obracaja twoja kasa.

    Czy ktoś mógłby wytłumaczyć łopatologicznie co i jak.
    > Jestem w tej dziedzinie zielony.
    > Rozumiem że teraz kupuje akcje z 4% dyskontem czyli 4% mniej od wartości
    > akcji jakie będą na giełdzie (a może nie)

    od wartosci ustalonej... czyli 19.7 za szt. ( juz dyskontem )

    > Czy akcje dostane za cała tą sumę podobno do 25.000 tak ale słyszałem o
    > redukcji ???

    tak... i to sporej.. oczekiwana rzedu 90% ... czyli za twoje 20k
    dostaniesz marny ochlap. Reszte pieniedzy ci zwroca , zapewne bez zadnych
    odsetek.

    > Gdzie w Warszawie mógłbym kupić akcje (czytaj które biuro pobiera małe
    > opłaty) ???

    BM bphu ma stosunkowo niskie

    > Pozdrowienia
    >
    > Andrzej

    Jesli sie zdecydujesz to zrob to w poniedzialek najpozniej.. jest to ostatni
    dzien "zapisow z dyskontem"

    Pisane z glowy po zaczerpnieciu info z lokalnego bm bph

    pzdr.