  • 1. Data: 2002-01-29 10:20:50
    Temat: Anty Bankomat
    Od: "Piotr PM" <p...@p...com>

    PBO BP wprowadzilo jakis czas temu depozyty w bankomatach - chyba glownie po
    to aby uniknac redukcji zatrudnienia. Dla mnie funkcjonalnosc depozytu
    kopertowego jest calkowicie nie przydatana i mnie odstrasza. No bo co jak
    wplace w kopercie X a bank mi zaliczy X/2?
    Zastanawiam sie czy, zakladajac ze antybankomat (tj. z funkcja depozytowa)
    od razu rozpoznaje wplacane pieniadze i ksieguje je na koncie delikwenta,
    znalazloby sie na grupie duzo uzytkownikow takiegoz?

    Piotrek

  • 2. Data: 2002-01-29 10:29:56
    Temat: Re: Anty Bankomat
    Od: "Bartosz Tomala" <t...@f...hoga.pl>

    No bo co jak
    > wplace w kopercie X a bank mi zaliczy X/2?

    Cała sprawa opiera się przede wszystkim na zaufaniu. Ty tak samo po wpłacie
    X możesz twierdzić, że wpłaciłeś 2X. Sprawy w sądzie byś pewnie nie wygrał,
    ale jakiemuś pracownikowi na pewno narobiłbyś kłopotu.

    Bartosz Tomala

  • 3. Data: 2002-01-29 10:40:41
    Od: "KrisKros" <k...@p...onet.pl>

    ćwiczyłem takie cudo parę razy w pekao sa, nawet z dolarami i nigdy nie
    miałem kłopotu,
    pozdro

  • 4. Data: 2002-01-29 10:58:05
    Od: <b...@b...prv.pl>

    KrisKros <k...@p...onet.pl> wrote:

    > ?wiczy?em takie cudo par? razy w pekao sa, nawet z dolarami i nigdy nie
    > mia?em k?opotu,
    > pozdro
    mi raz sie zdarzylo ze depozyt wplynal na konto po 7 dniach roboczych!
    Juz sie zaczalem denerowowac...

    --

    b...@b...prv.pl, http://bycho.prv.pl

  • 5. Data: 2002-01-29 11:04:00
    Od: "Piotr PM" <p...@p...com>

    > ćwiczyłem takie cudo parę razy w pekao sa, nawet z dolarami i nigdy nie
    > miałem kłopotu,

    Czyli nie robi zadnej roznicy czy pieniadze sa na rachunku po 24-48h czy sa
    na rachunka od razu?

  • 6. Data: 2002-01-29 11:14:19
    Od: "Cygi" <c...@c...pl>

    Użytkownik "Piotr PM" <p...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > od razu rozpoznaje wplacane pieniadze i ksieguje je na koncie delikwenta,
    > znalazloby sie na grupie duzo uzytkownikow takiegoz?

    Wplacalem pare razy do antybankomatu przy Rotundzie
    ale nie bylo zadnych problemow, tyle ile wplacilem - tyle mialem na koncie.

  • 7. Data: 2002-01-29 19:22:45
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik <b...@b...prv.pl> napisał w wiadomości

    > mi raz sie zdarzylo ze depozyt wplynal na konto po 7 dniach roboczych!
    > Juz sie zaczalem denerowowac...

    W Pekao SA? To trzeba było reklamować. Z kwitkiem do banku i niech podadzą
    podstawę tak późnego księgowania! Najlepiej paragraf z regulaminu :->

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 8. Data: 2002-01-29 19:31:16
    Od: "MALko KP" <h...@s...wp.pl>

    Użytkownik KrisKros <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a35u7r$23f1$...@n...ipartners.pl...

    > ćwiczyłem takie cudo parę razy w pekao sa, nawet z dolarami i nigdy nie
    > miałem kłopotu,
    > pozdro

    A ja swego czasu w Sochaczewie próbowałem wyciągnąć kopertę na depozyt i ...
    nie było (to akurat nagminne). Toteż wszedłem do oddziału i zapytałem Panią
    Miłą dlaczego tych kopert w bankomacie nie ma. A Ona odpowiada, że ten
    bankomat to nie ma funkcji depozytowej i nikt tego nie obsłuży. Zdziwiony
    spytałem więc, dlaczego po włożeniu karty są dostępne opcje "pobierz
    kopertę" i "złóż depozyt". A Pani na to: "ja nie wiem". No comment!

    Przy innej okazji, zupełnie innych pracowników tego banku, zapytałem co by
    było gdyby ktoś swój depozyt jednak do tego ATM wsadził. Powiedziano mi, że
    pieniądze by nie zginęły, bo bankomaty się otwiera komisyjnie i w ogóle. No
    to ciekawe jak długo trzeba by reklamować taki depozyt... tym bardziej, że
    zdarza się często, że "printer is failed".

    Pozdr
    MALko KP

    P.S. Na odpowiedź na reklamację innej transakcji bankomatowej (ATM zamiast
    20 zł dał 10 zł) czekam już drugi miesiąc... ale podobno Pani Odpowiedzialna
    jest na urlopie...

  • 9. Data: 2002-01-29 21:02:43
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl>

    > P.S. Na odpowiedź na reklamację innej transakcji bankomatowej (ATM zamiast
    > 20 zł dał 10 zł) czekam już drugi miesiąc... ale podobno Pani
    Odpowiedzialna
    > jest na urlopie...

    To juz chyba nie wroci z tego urlopu... Moze uciekla do Afganistanu ?
    pzd

  • 10. Data: 2002-01-30 07:30:27
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik MALko KP <h...@s...wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a36u0c$85f$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > spytałem więc, dlaczego po włożeniu karty są dostępne opcje "pobierz
    > kopertę" i "złóż depozyt". A Pani na to: "ja nie wiem". No comment!

    Pani nie wie, bo nie ta placowka nie obsluguje tego bankomatu.
    Dlatego gada glupoty

> [...]
    > to ciekawe jak długo trzeba by reklamować taki depozyt... tym bardziej, że
    > zdarza się często, że "printer is failed".

    Przy "printer failed" depozytu nie zlozysz.

    --
    Pozdrowienia
    ---