eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak/Gdzie zainwestowac 3000 PLN + 500 PLN miesiecznie, ale tylko 10 razy w roku › Jak/Gdzie zainwestowac 3000 PLN + 500 PLN miesiecznie, ale tylko 10 razy w roku
    From: "szastox" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak/Gdzie zainwestowac 3000 PLN + 500 PLN miesiecznie, ale tylko 10 razy w
    roku
    Date: 27 Feb 2005 22:55:16 +0100

    Witam
    Mam do dyspozycji 3000 zlotych oraz 500 zlotych 10 razy w roku (miesiecznie
    bez lipca i sierpnia). Wiem, ze miesieczne wplaty ustana w czerwcu 2008
    roku, wiec na inwestycje wplace rowne 20 tys. zlotych.

    Gdzie i jak zainwestowac te pieniadze tak, aby po 2 latach od ostatniej
    wplaty (czyli w czerwcu 2010) moc rozpoczac wyplacanie ok. 250 zlotych
    miesiecznie? Dodam, ze nie chce wtedy calkowicie rezygnowac z inwestycji, a
    jedynie wyplacac po 250 zlotych miesiecznie.

    Mam konto w Inteligo i pierwsze co sprawdzilem, to Inwestycje PKO/CREDIT
    SUISSE, jednak tam wymagne jest wplacanie pieniedzy co miesiac - czy to ze
    mam do dyspozycji po 500 zloty tylko przez 10 miesiecy w roku
    dyskwalifikuje mnie w Funduszach Inwestycyjnych? Wiem, ze moglbym
    rozdzielic 5000 z calego roku po rowno na 12 miesiecy, ale wolalbym zeby
    pieniadze odrazu trafialy na inwestycje a nie czekaly na koncie.

    --
    szastox