eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Bankomat BPH
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 1. Data: 2005-02-27 15:15:27
    Temat: Bankomat BPH
    Od: "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com>

    W piatek wybierałem sobię kasę z bankomatu przy banku BPH. Wybierałem ja w 2
    turach po xxx pln. Za pierwszym razem wszystko było ok dostałem kasę, kwitek
    i kartę, drugi raz nie był juz taki szczęsliwy bo dostałem tylko kartę i
    kwitek na którym pisało ile wybrałem i że na koncie jest 0 pln. Zgłosiłem
    reklamacje w banku BPH ale nie mogli pomóc bo karta jest z Inteligo.
    Pobiegłem do domu sprawdziłem przez www no i okazało sie że mam 0 pln.
    Zgłosiłem reklamacje w Inteligo powiedzieli że z ich strony wszystko jest ok
    i kazali mi czekać 7 dni. Czy ktos spotkał się z podobna sytuacja ?? Jaka
    jest szansa odzyskania gotówki ??


    --
    Pozdrawiam =>
    PiszczeL E-mail: piszczel[ at ]leczna[ dot ]com
    ## JID :p...@j...2000-plus.pl ##
    ## Gsm: 696613366 ## GG:1955471 ##



  • 2. Data: 2005-02-27 16:09:14
    Temat: Re: Bankomat BPH
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com> napisał w wiadomości
    news:cvsoi2
    > Zgłosiłem reklamacje w Inteligo powiedzieli że z ich strony wszystko jest
    ok
    > i kazali mi czekać 7 dni. Czy ktos spotkał się z podobna sytuacja ?? Jaka
    > jest szansa odzyskania gotówki ??

    bardzo duza szansa :-)) zazwyczaj konczy sie pozytywnie, ale to trwa
    niestety



  • 3. Data: 2005-02-27 17:39:00
    Temat: Re: Bankomat BPH
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    PiszczeL wrote:

    > Czy ktos spotkał się z podobna sytuacja ?? Jaka jest szansa odzyskania gotówki ??

    Ja raz tak miałem, tłumaczyli zakłóceniem transmisji między bankiem a
    bankomatem, kasa wróci nie martw się.

    --
    Peet


  • 4. Data: 2005-02-27 21:03:51
    Temat: Re: Bankomat BPH
    Od: "PiMi" <p...@i...pl>

    skoro wybierałeś w piątek kaske a bankomat był BPH , to na pewno na rachunku
    nie masz 0 PLN .
    Masz jak wynika z tego blokade na 7 dni pod te transakcje . 2 marca po
    połnocy blokada zejdzie ( blokada do 3 . 03.2005) o ile nie będzie
    wcześniej obciążęnia- czego nie życzę :) ale nie sądzę.
    Jak bedzie obciążenie to bierz formularz VISA ze strony inteligo - >
    wysmaruj go prawidłowo & przefaksuj do Banku.
    pozdr,




    Użytkownik "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com> napisał w wiadomości
    news:cvsoi2$mgh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > W piatek wybierałem sobię kasę z bankomatu przy banku BPH. Wybierałem ja w
    2
    > turach po xxx pln. Za pierwszym razem wszystko było ok dostałem kasę,
    kwitek
    > i kartę, drugi raz nie był juz taki szczęsliwy bo dostałem tylko kartę i
    > kwitek na którym pisało ile wybrałem i że na koncie jest 0 pln. Zgłosiłem
    > reklamacje w banku BPH ale nie mogli pomóc bo karta jest z Inteligo.
    > Pobiegłem do domu sprawdziłem przez www no i okazało sie że mam 0 pln.
    > Zgłosiłem reklamacje w Inteligo powiedzieli że z ich strony wszystko jest
    ok
    > i kazali mi czekać 7 dni. Czy ktos spotkał się z podobna sytuacja ?? Jaka
    > jest szansa odzyskania gotówki ??
    >
    >
    > --
    > Pozdrawiam =>
    > PiszczeL E-mail: piszczel[ at ]leczna[ dot ]com
    > ## JID :p...@j...2000-plus.pl ##
    > ## Gsm: 696613366 ## GG:1955471 ##
    >
    >



  • 5. Data: 2005-02-27 21:26:23
    Temat: Odp: Bankomat BPH
    Od: "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com>

    > skoro wybierałeś w piątek kaske a bankomat był BPH , to na pewno na
    rachunku
    > nie masz 0 PLN .

    zostały jakieś grosze, a kwota którą wybrałem jest w "saldzie rachunku"
    czyli nie została chyba jeszcze zaksięgowana, zrobią to chyba jutro.

    > Masz jak wynika z tego blokade na 7 dni pod te transakcje . 2 marca po
    > połnocy blokada zejdzie ( blokada do 3 . 03.2005)

    dokładnie tak mi babeczka ze słuchawki powiedziała ;] i nie wiem czy
    spodziewać się kasy już 3.03.05 czy przygotować się na dłuższą bitwę z
    inteligo ;]



    --
    Pozdrawiam =>
    PiszczeL E-mail: piszczel[ at ]leczna[ dot ]com
    ## JID :p...@j...2000-plus.pl ##
    ## Gsm: 696613366 ## GG:1955471 ##




  • 6. Data: 2005-02-27 22:13:51
    Temat: Re: Bankomat BPH
    Od: "PiMi" <p...@i...pl>

    przypuszczam ze jeśli by mieli rachunek obciążyć to zrobią to właśnie jutro
    ale nie sądzę
    ze bedziesz miał powód do pisemnej reklamacji.
    Nie zapominaj ze kasa jest cały czas na rachunku (% bije Tobie:))
    myślę ze 2 marca po północy blokada zejdzie ze środków wiec
    spij spokojnie :)

    pozdr



    Użytkownik "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com> napisał w wiadomości
    news:cvte30$krn$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > > skoro wybierałeś w piątek kaske a bankomat był BPH , to na pewno na
    > rachunku
    > > nie masz 0 PLN .
    >
    > zostały jakieś grosze, a kwota którą wybrałem jest w "saldzie rachunku"
    > czyli nie została chyba jeszcze zaksięgowana, zrobią to chyba jutro.
    >
    > > Masz jak wynika z tego blokade na 7 dni pod te transakcje . 2 marca po
    > > połnocy blokada zejdzie ( blokada do 3 . 03.2005)
    >
    > dokładnie tak mi babeczka ze słuchawki powiedziała ;] i nie wiem czy
    > spodziewać się kasy już 3.03.05 czy przygotować się na dłuższą bitwę z
    > inteligo ;]
    >
    >
    >
    > --
    > Pozdrawiam =>
    > PiszczeL E-mail: piszczel[ at ]leczna[ dot ]com
    > ## JID :p...@j...2000-plus.pl ##
    > ## Gsm: 696613366 ## GG:1955471 ##
    >
    >
    >



  • 7. Data: 2005-02-28 12:22:14
    Temat: Odp: Bankomat BPH
    Od: "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com>

    > przypuszczam ze jeśli by mieli rachunek obciążyć to zrobią to właśnie
    jutro
    > ale nie sądzę
    > ze bedziesz miał powód do pisemnej reklamacji.
    > Nie zapominaj ze kasa jest cały czas na rachunku (% bije Tobie:))
    > myślę ze 2 marca po północy blokada zejdzie ze środków wiec
    > spij spokojnie :)

    dziś ju z nie ma blokad w saldzie konta pokazują się grosze chyba kasa
    poszła sie je***ć, no ale poczekam do 3 marca może się coś zmieni... jakoś
    tak tracę nadzieję



    --
    Pozdrawiam =>
    PiszczeL E-mail: piszczel[ at ]leczna[ dot ]com
    ## JID :p...@j...2000-plus.pl ##
    ## Gsm: 696613366 ## GG:1955471 ##



  • 8. Data: 2005-02-28 12:47:53
    Temat: Re: Bankomat BPH
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com> wrote in message
    news:cvsoi2$mgh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > dostałem tylko kartę i
    > kwitek na którym pisało ile wybrałem i że na koncie jest 0 pln.

    Swego czasu miałem taki przypadek że VE z Inteligo użyta w bankomacie
    Euronetu zaskutkowała komunikatem iż operacja wypłaty nie może być
    wykonana - bankomat nie mógł się skontaktować z bankiem. Ku mojemu
    zdziwieniu po około 5 godzinach z konta ubyła kwota (nie była to blokada -
    normalne zmniejszenie stanu konta). Złożyłem reklamację w Inteligo, zostałem
    poinformowany że termin załatwienia wynosi 90 dni - w rzeczywistości kwota
    (wraz z odsetkami) wróciła po jakimś miesiącu od daty reklamacji.
    --
    ==========###-###-###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom
    E-mail: j...@i...pl
    ==========###-###-###-###==============



  • 9. Data: 2005-02-28 20:40:49
    Temat: Re: Bankomat BPH
    Od: "PiMi" <p...@i...pl>

    brak blokady oznacza ze transakcja rozliczyła się
    to !!!! masz powód do reklamacji na piśmie ;) formularz visa drukuj z
    www.inteligo.pl ,
    i na pewno nie masz co czekac do 3 :) -
    dla pewności zadzwoń jeszcze do Konsultanta i upewnij się ,
    bo jakoś lewitujemy w sferze domysłów a Konsultant prawę Ci powie
    STOP bez odpowiedzi

    p


    Użytkownik "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com> napisał w wiadomości
    news:cvv2hi$h7g$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > > przypuszczam ze jeśli by mieli rachunek obciążyć to zrobią to właśnie
    > jutro
    > > ale nie sądzę
    > > ze bedziesz miał powód do pisemnej reklamacji.
    > > Nie zapominaj ze kasa jest cały czas na rachunku (% bije Tobie:))
    > > myślę ze 2 marca po północy blokada zejdzie ze środków wiec
    > > spij spokojnie :)
    >
    > dziś ju z nie ma blokad w saldzie konta pokazują się grosze chyba kasa
    > poszła sie je***ć, no ale poczekam do 3 marca może się coś zmieni... jakoś
    > tak tracę nadzieję
    >
    >
    >
    > --
    > Pozdrawiam =>
    > PiszczeL E-mail: piszczel[ at ]leczna[ dot ]com
    > ## JID :p...@j...2000-plus.pl ##
    > ## Gsm: 696613366 ## GG:1955471 ##
    >
    >



  • 10. Data: 2005-02-28 20:42:39
    Temat: Re: Bankomat BPH
    Od: "PiMi" <p...@i...pl>

    Euronety w Inteligo są rozliczane on line tzn. bez wstępnych blokad
    szkoda tylko ze teraz są "płatne"



    Użytkownik "Jd." <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cvv3kv$mhj$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com> wrote in message
    > news:cvsoi2$mgh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > > dostałem tylko kartę i
    > > kwitek na którym pisało ile wybrałem i że na koncie jest 0 pln.
    >
    > Swego czasu miałem taki przypadek że VE z Inteligo użyta w bankomacie
    > Euronetu zaskutkowała komunikatem iż operacja wypłaty nie może być
    > wykonana - bankomat nie mógł się skontaktować z bankiem. Ku mojemu
    > zdziwieniu po około 5 godzinach z konta ubyła kwota (nie była to blokada -
    > normalne zmniejszenie stanu konta). Złożyłem reklamację w Inteligo,
    zostałem
    > poinformowany że termin załatwienia wynosi 90 dni - w rzeczywistości kwota
    > (wraz z odsetkami) wróciła po jakimś miesiącu od daty reklamacji.
    > --
    > ==========###-###-###-###==============
    > Jaroslaw Dubowski, Bytom
    > E-mail: j...@i...pl
    > ==========###-###-###-###==============
    >
    >


strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1