  • 1. Data: 2005-02-27 21:34:21
    Temat: Limit kredytowy w Kredyt banku
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl>

    Witam.

    Mam konto firmowe w Kredyt banku, od 6 miesięcy. Chciałbym
    złożyć wniosek o odnawialny limit kredytowy, i chciałbym usłyszeć
    opinię kogoś kto taki kredyt dostał lub nie.
    Najbardziej mnie interesuje czy biorą pod uwage tylko średnią
    z konta czy także inne czynniki. Czyli czy faktycznie moge dostać (tak
    jak twierdzą na www) średnią obrotów*2, czy w praktyce mniej mniej, czy
    jak będę chciał zbyt dużo wg banku to odrzucą wniosek, aby później
    znów skasować za rozpatrzenie, czy też zaproponują niższą kwotę?

    Rygel