  • 11. Data: 2002-02-05 17:40:53
    Temat: Re: JAK MA WYGLADAC WYPOWIEDZENIE UMOWY W INTELIGO
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:gfbv5us02kmaqqllvmu3rld96ecdho07d1@4ax.com...

    > Zastanow sie. Pozalujesz tych paru zlotych, wykorzystasz ta koperte i
    > wyslesz listem zwyklym. Jaka masz pewnosc, ze taki list dojdzie ?
    > jaki masz dowod, ze wogole doszedl ?

    A to ja akurat wiem, mnie o te kilka złociszy nie chodzi. :)

    Jak wysyłam pisma do PTK Centertel, to nawet robię zwrotne potwierdzenie
    odbioru, a i tak pisma się gubią...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 12. Data: 2002-02-09 23:57:14
    Temat: Re: JAK MA WYGLADAC TRESC WYPOWIEDZENIA UMOWY W INTELIGO
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Jedna uwaga:
    Druk formularza INTELIGO dot. wypowiedzenia umowy zawiera wylacznie odniesienie
    do par 15 pkt 4 Regulaminu....
    Osobom ktorym nie podoba sie to co bedzie od 15.02. proponuje jednak powolac
    sie na par 64 Regulaminu...(tez chyba pkt 4)

    Pozostale skladniki wypowiedzenia w wersji INTELIGO:
    Imie i nazwisko Posiadacza/-y
    Nr rach glownego
    Dane wlasciciela i numer konta na ktory maja zostac przelane wszystkiego srodki
    (obarczone prowizja za przelew)
    Adnotacje Banku

  • 13. Data: 2002-02-10 10:44:58
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...

    > Osobom ktorym nie podoba sie to co bedzie od 15.02. proponuje jednak
    powolac
    > sie na par 64 Regulaminu...(tez chyba pkt 4)
    ==========================
    Jak sami podaja, jest to par 66 (pkt 2).

    --
    pozdrawiam
    yaneek

  • 14. Data: 2002-02-10 11:49:54
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > powolac
    > ==========================
    >
    > Jak sami podaja, jest to par 66 (pkt 2).

    Dzieki wielki za sprostowanie (chociaz suma i tak wychodzi ta sama - 68 :-)))
    Moze i podaja...ale nie na wlasnym druku wypowiedzenia (ktore kiedys moze byc
    podstawa do paru spraw)
    Chociaz poki co INTELIGO nie posądzam o praktyki stosowane 'kiedys' przez
    Citibank

  • 15. Data: 2002-02-10 12:58:56
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    powolac
    > sie na par 64 Regulaminu...(tez chyba pkt 4)

    A ja nie uważam, żeby było to konieczne.

    Bank w swoim regulaminie mówi o tym, że w przypadku niezaakceptowania zmian
    klient musi w ściśle określonym terminie złożyć wypowiedzenie. Nie precyzuje
    innego trybu tego wypowiedzenia. Jest to normalne wypowiedzenie umowy, ale
    złożone w tym terminie.

    Podstawa na formularzu inteligo służy tylko temu, dlaczego klient podaje w
    dyspozycji numer rachunku bankowego, na które chce otrzymać środki...

    Jak twierdzi samo inteligo, bank ma prawo do pobierania nowych opłat nawet
    od tych klientów, którzy nie akceptują nowego regulaminu. Czy będą to
    robić - to inna sprawa i nie mnie się o tym wypowiadać...

    Jeżeli uważasz, że wypowiedzenie umowy ze względu na zmianę TOiP powoduje
    formalny skutek w postaci jej nieobowiązywania, to nie zgadzasz się w tym
    momencie z bankiem.

    Ja nic Ci pomóc nie mogę, ale proszę osoby mogące poprzeć swoje teorie
    odpowiednimi przepisami, do napisania do inteligo - i...@i...pl - może
    wtedy coś się wyjaśni. My tu możemy sobie gdybać, ale bank i tak ma swoje
    zdanie...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 16. Data: 2002-02-10 15:18:39
    Od: <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > innego trybu tego wypowiedzenia. Jest to normalne wypowiedzenie umowy, ale

    Ja jednak wole aby bylo jasno napisane dlaczego rezygnuje (chociazby dla ich
    celow statystycznych)

    > Podstawa na formularzu inteligo służy tylko temu, dlaczego klient podaje w
    > dyspozycji numer rachunku bankowego, na które chce otrzymać środki...

    Z tego co wiem to dyspozycja przelewu w bankach moze byc dana nawet listownie
    byleby dane konta i podpis sie zgadzaly - patrz banki ktore maja skrzynki w
    oddzialach, niektore to praktykuja...
    Troche bardziej na powaznie: Dla mnie zdanie "na podst par 15 pkt 4 skladam
    dysp.zamkniecia konta" jest troche 'dziwne' gdyz pkt ten nie jest podstawowa do
    wypowiedzenia Umowy przeciez... jezeli juz to caly par 15 :-)

    > Jak twierdzi samo inteligo, bank ma prawo do pobierania nowych opłat nawet
    > od tych klientów, którzy nie akceptują nowego regulaminu. Czy będą to
    > robić - to inna sprawa i nie mnie się o tym wypowiadać...

    Rozmowy w Inteligo sa nagrywane tez? Ja mialem 2 czy 3 razy powiedziane (przy
    roznych okazjach) ze jezeli Klient nie zgadza sie z nowym regulaminem (do
    ktorego TOiP stanowic bedzie 1 calosc zreszta) to oplat w/g nowego cennika nie
    bedzie.

> [...]
    > odpowiednimi przepisami, do napisania do inteligo - i...@i...pl - może
    > wtedy coś się wyjaśni. My tu możemy sobie gdybać, ale bank i tak ma swoje

    No wiesz nawet jak tu dorwiemy jakiegos (albo jakąś?) GURU to i tak bank moze
    zrobic swoje :-))))

    Z moich doswidczen z INTELIGO wynika ze nie traktuje klienta w stylu citislonia.
    Np malo ktory 'darmowy' bank informuje klienta o odrzuconych przelewach (albo
    ze wrocily) z podaniem przyczyny i prosba o ewent. powtorzenie operacji.
    (bledy byly moje - z mojej nieuwagi) A dzwonili najpierw na kom a jak sie nie
    mogli dodzwonic (na poczte sie nie nagrali..) to dali cynk na domowy

    Zaznaczam ze nie bylem dla nich Klientem ktory przyniosil jakis znaczny
    dochód...

  • 17. Data: 2002-02-11 10:35:35
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

> [...]
    podstawowa do
    > wypowiedzenia Umowy przeciez... jezeli juz to caly par 15 :-)

    Składam dyspozycję zamknięcia konta i proszę o przelanie środków bla bla
    bla - to końcową część tego zdania tu chodzi...

    Rzeczywiście mógł być cały paragraf 15 - byłoby bardziej przejrzyście.

> [...]
    nie
    > bedzie.

    "Czy będą to robić - to inna sprawa i nie mnie się o tym wypowiadać..."
    To cytat. Wiem, że nie będą [z kilku źródeł], zresztą potwierdzają to
    konsultanci.
    Ale jeśli chcieliby - mają takie prawo. Tutaj jest podobno sytuacja
    wyjątkowa...
    I teraz już nie walcz ze mną, tylko z i...@i...pl - oni naprawdę
    odpowiadają bardzo fachowo!

    To, że nie akceptujesz nowego regulaminu nie oznacza, że od razu nie
    akceptujesz TOiP przecież za jednym zamachem...

    Powiedzmy, że wypowiadasz umowę z powodu niezaakceptowania regulaminu. OK.
    Ale obowiązujący dla Ciebie regulamin przewiduje przecież możliwość zmiany
    cennika! Gdzie jest napisane, że z momentem wypowiedzenia, bank nie ma prawa
    ustawić nowej TOiP? Ależ może to zrobić na podstawie Ciebie obowiązującego
    regulaminu, czyli starych Ogólnych Warunków. One obowiązują do końca umowy i
    zgodnie z tym ma prawo pobierać opłat i zmieniać TOiP.

    I obecnie tak to wygląda w teorii - nie akceptujesz regulaminu, OK. Ale od
    dnia 15 lutego wchodzi w życie nowa TOiP, która ma prawo obowiązywać.

    Jednak po raz kolejny wkleję:
    "Czy będą to robić - to inna sprawa i nie mnie się o tym wypowiadać..."

    Jednak z tą teorią, to jest stanowsiko nie moje, a banku. I jeżeli się z tym
    nie zgadzacie, po raz kolejny proszę o wymianę poglądów z ich adresem
    emailowym. :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 18. Data: 2002-02-11 10:41:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 11, 2002 at 11:35:35AM +0100, o...@n...pl wrote:

    > I teraz już nie walcz ze mną, tylko z i...@i...pl - oni naprawdę
    > odpowiadają bardzo fachowo!

    Na czym polega 'fachowosc' odpowiedzi jakie sie uzyskuje od
    i...@i...pl?

    Boja bym sie zapytal kiedy przestana byc anonimowi w swoich
    odpowiedziach.

    > Jednak z tą teorią, to jest stanowsiko nie moje, a banku. I jeżeli się z tym
    > nie zgadzacie, po raz kolejny proszę o wymianę poglądów z ich adresem
    > emailowym. :)

    No wlasnie. Nie z czlowiekiem, ale z adresem emaliowym ;-(

    --

    --w

  • 19. Data: 2002-02-11 10:59:16
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > I teraz już nie walcz ze mną, tylko z i...@i...pl - oni naprawdę
    > odpowiadają bardzo fachowo!

    Wiem ze odpowiadaja bardzo fachowo - i co wiecej zgodnie.

    a Ciebie wzywam na pojedynek - na miny! :-))))))))))))))))))))))

    Bo to tej pory nie walczylem z Tobą (nawet slownie)
    Chyba ze mnie prowokujesz i mam odpisac w stylu "ze inteligo to cos tam a mBank
    jest najlepszy na swiecie" :-)

  • 20. Data: 2002-02-11 11:06:44
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Na czym polega 'fachowosc' odpowiedzi jakie sie uzyskuje od
    > i...@i...pl?

    Każda moja wątpliwość jest dokładnie wyjaśniana, z reguły ktoś oddzwania, i
    to nie szeregowy konsultant... Jest w stanie poprzeć swoje twierdzenie
    przepisami regulaminu / KC / prawa bankowego...

    > Boja bym sie zapytal kiedy przestana byc anonimowi w swoich
    > odpowiedziach.

    A to fakt. Wolałbym, gdyby jednak było tam jakieś nazwisko...

    > No wlasnie. Nie z czlowiekiem, ale z adresem emaliowym ;-(

    Co nie zmienia tego, że naprawdę odpowiedzi są fachowe, i to odpowiedzi na
    KAŻDE zapytanie, a nie tylko na pytania wygodne, jak w przypadku innych...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl