  • 1. Data: 2002-02-02 01:56:46
    Temat: JAK MA WYGLADAC WYPOWIEDZENIE UMOWY W INTELIGO
    Od: "kriscop" <k...@w...pl>

    witam
    jak ma wygladac takie wypowiedzenie , nie mam zamiaru im placic , list
    polecony wysle w poniedzialek prosze tylko szanownych kolegow o podanie
    wzoru takiego wypowiedzenia, bo jak bede dzwonic to za miesiac moga przyslac
    a tak baju niech spadaja .... a jeszcze nie dawno co innego gadali .
    jak ma wygladac sprawa z saldem , przez caly miesiac ma byc ni emniej niz
    100 , czy wystarczy , ze raz w miesiacu pojawi sie tam 100, te konto sluzy
    mi do trzymania skromnych nadwyzek
    pozd i dziekuje

  • 2. Data: 2002-02-02 08:34:31
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > a  tak baju niech spadaja .... a jeszcze nie dawno co innego gadali .

    Wystarczy pewnie na kartce napisać, że wypowiadam umowę ... i podać nr
    konta ..., na które mają przelać pozostałe środki. Podpisać się i wysłać
    poleconym. Tak jest w regulaminie.

    Średnio przez cały miesiąc.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 3. Data: 2002-02-02 08:38:12
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a3fh0i$5he$1@news.tpi.pl>, kriscop wrote:
> [...]
    > 100 , czy wystarczy , ze raz w miesiacu pojawi sie tam 100, te konto sluzy

    Przyznam sie Wam sie rozwniez otrzymalem informacje o zmianami jesli chdzi
    o funkcjonalnosc kont w Inteligo. Nigdzie jednak nie moge znalesc
    informacji ze nastapi odplatnosc (4.99) za konto jesli saldo wynosi mniej
    niz 99.9 ? :((((((
    Teraz tak eh, jesli to jest prada to czy:

    1. Moze byc zawsze ta sama kwota na koncie tj 100zl (+odplatnosc za
    karte) i mam problem z glowy

    2. Jestem zobowiazany do regularnych miesiecznych wplat na kotno sumy
    wyzej wymienionej (ok 100 zl)
    3. Czy jest mozliwe, aby regulamin dzieki (dzieki uslugom) ktos zalozyl w
    ciagu 2 tyg zostal zmieniony nie dajac szanse danemu podomiotowi
    odpowiednio sie do tego przygotowac.Czy nie powinno byc tak ze dana
    informacja powinna byc zamieszczona z nieco wiekszym wyprzedzeniem oraz
    odpowiednimi wyjasnieniami na ten temat.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-02-02 11:33:02
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO@SPAM@wp.pl>

    Użytkownik "kriscop" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > jak ma wygladac takie wypowiedzenie , nie mam zamiaru im

    nie krzycz, nie panikuj, czytaj grupe :)

    pisali ze dzwonisz do nich i prosisz o przyslanie pisma - oni przysla i
    odeslesz podpisane na ich koszt...

  • 5. Data: 2002-02-02 11:36:01
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrna5n8to.24e2.m.domagalski@alpha.home.ostrow.
    pl...

    > 1. Moze byc zawsze ta sama kwota na koncie tj 100zl (+odplatnosc za
    > karte) i mam problem z glowy

    Tak. Albo deaktywujesz VE i wystarczy 100 złotych.

    Przy czym raz na trzy miesiące musi być jakiś obrót na koncie, poza opłatami
    i odsetkami - inaczej mogą wypowiedzieć umowę.

    Choć ciekawe, czy jak ktoś ma powiedzmy 100kPLN na inteligo i nic z tym nie
    robi - też mu wypowiedzą. ;)

    > 2. Jestem zobowiazany do regularnych miesiecznych wplat na kotno sumy
    > wyzej wymienionej (ok 100 zl)

    Nope.
    Liczy się średnie saldo z całego miesiąca poprzedzającego.

> [...]
    > informacja powinna byc zamieszczona z nieco wiekszym wyprzedzeniem oraz
    > odpowiednimi wyjasnieniami na ten temat.

    Masz regulaminowe 14 dni na odrzucenie nowego regulaminu.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 6. Data: 2002-02-02 11:37:27
    Od: "kriscop" <k...@w...pl>

    > pisali ze dzwonisz do nich i prosisz o przyslanie pisma - oni przysla i
    > odeslesz podpisane na ich koszt...
    witam
    czytam i dzieki temu szybko reaguje , zadzwonilem tam anonimowo spytalem co
    ma byc - dzwonilem o 3 i chyba pani tam byla zdziwiona ze tak szybko cos
    wiem -
    i wysylam w poniedzielek - musi byc polecony , czy wystaczy normalny list ,
    ale musi byc potwierdzenie , wiec chyba jednak polecony .
    pismo wysylam znajomym ktorych polecilem
    pozd

  • 7. Data: 2002-02-02 11:42:30
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

> [...]
    ,
    > ale musi byc potwierdzenie , wiec chyba jednak polecony .
    > pismo wysylam znajomym ktorych polecilem

    Regulaminowo musi być polecony.

    Co ciekawe sami wysyłają kopertę zwortną z opłatą. Jak mniemam nie wyśle się
    tego jako polecony...

    Tak więc zgłupiałem. ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 8. Data: 2002-02-02 13:07:59
    Od: "sphinx" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    nurtuje mnie jedno pytanie
    czy jak wypowiem im umowę i wyślę list który dojdzie do nich powiedzmy
    3.03.2002
    to czy za 03.2002 pobrana będzie prowizja za prowazdenie konta, które będzie
    zablokowane od 03,03,?
    pzdr
    sphinx

  • 9. Data: 2002-02-02 17:58:21
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "sphinx" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 3.03.2002
    > to czy za 03.2002 pobrana będzie prowizja za prowazdenie konta, które

    Zablokowanie dostępu do konta nie oznacza zaprzestania pobierania opłat
    według obowiązującego cennika.

    Jeżeli wypowesz umowę z dniem 03.03.2002 będzie to oznaczało akceptację
    nowego regulaminu i cennika [przekroczyłeś regulaminowe 14 dni].

    W związku z tym będzie obowiązywać nowy cennik. Aby nie obowiązywał - musisz
    wypowedzieć ją w ciągu 14 dni od daty otrzymania powiadomienia.

    Poza tym 03.03 to niedziela. :)))

    Choć z drugiej strony powinna się liczyć w takich przypadkach data stempla
    pocztowego... Pismo powienieneś wysłać najpóźniej 14 dni od daty otrzymania
    powiadomienia. Jeżeli się mylę, proszę o skorygowanie.

    Co ciekawe osoby, które nie podały adresu e-mail, nie dostały jeszcze pism
    informujących o regulaminie. Wg inteligo - otrzymają je. Ale ciekawe
    kiedy... W takim wypadku nie można jasno określić, do kiedy można
    wypowiedzieć umowę z powodu niezaakceptowania zmian... Bo zależy to od
    osoby.

    Jeżeli wypowiesz po tym terminie, nowy cennik będzie Cię już obowiązywał...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 10. Data: 2002-02-05 10:05:59
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 2 Feb 2002 12:42:30 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:
    >Regulaminowo musi być polecony.
    >
    >Co ciekawe sami wysyłają kopertę zwortną z opłatą. Jak mniemam nie wyśle się
    >tego jako polecony...
    >
    >Tak więc zgłupiałem. ;)

    Zastanow sie. Pozalujesz tych paru zlotych, wykorzystasz ta koperte i
    wyslesz listem zwyklym. Jaka masz pewnosc, ze taki list dojdzie ?
    jaki masz dowod, ze wogole doszedl ?

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl