    From: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: JAK MA WYGLADAC TRESC WYPOWIEDZENIA UMOWY W INTELIGO
    Date: Sun, 10 Feb 2002 13:58:56 +0100
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@qb42.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4bd5.00000043.3c65b75a@newsgate.onet.pl...

    > Jedna uwaga:
    > Druk formularza INTELIGO dot. wypowiedzenia umowy zawiera wylacznie
    odniesienie
    > do par 15 pkt 4 Regulaminu....
    > Osobom ktorym nie podoba sie to co bedzie od 15.02. proponuje jednak
    powolac
    > sie na par 64 Regulaminu...(tez chyba pkt 4)

    A ja nie uważam, żeby było to konieczne.

    Bank w swoim regulaminie mówi o tym, że w przypadku niezaakceptowania zmian
    klient musi w ściśle określonym terminie złożyć wypowiedzenie. Nie precyzuje
    innego trybu tego wypowiedzenia. Jest to normalne wypowiedzenie umowy, ale
    złożone w tym terminie.

    Podstawa na formularzu inteligo służy tylko temu, dlaczego klient podaje w
    dyspozycji numer rachunku bankowego, na które chce otrzymać środki...

    Jak twierdzi samo inteligo, bank ma prawo do pobierania nowych opłat nawet
    od tych klientów, którzy nie akceptują nowego regulaminu. Czy będą to
    robić - to inna sprawa i nie mnie się o tym wypowiadać...

    Jeżeli uważasz, że wypowiedzenie umowy ze względu na zmianę TOiP powoduje
    formalny skutek w postaci jej nieobowiązywania, to nie zgadzasz się w tym
    momencie z bankiem.

    Ja nic Ci pomóc nie mogę, ale proszę osoby mogące poprzeć swoje teorie
    odpowiednimi przepisami, do napisania do inteligo - i...@i...pl - może
    wtedy coś się wyjaśni. My tu możemy sobie gdybać, ale bank i tak ma swoje
    zdanie...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara