  • 1. Data: 2002-02-01 22:21:26
    Temat: W jakim banku rachunek firmowy
    Od: "Tomek G." <p...@p...onet.pl>

    ING ostatnio chyba przegiął- przysłał zmianę cennika gdzie piszą ze za
    prowadzenie rachunku życza sobie 75 zł,
    przelewy 0,5 %.
    Czas pomyśleć o innym banku. Dobrze by było jakby miał oddział w Dąbrowie
    Górmiczej.W pobliżu mam PBK, Lucas.
    Mógłby też być jakiś internetowy bank, mnoże Multibank ?

    Dziękuję za propozycje

  • 2. Data: 2002-02-01 22:35:20
    Temat: Re: W jakim banku rachunek firmowy
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Tomek G." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Górmiczej.W pobliżu mam PBK, Lucas.
    > Mógłby też być jakiś internetowy bank, mnoże Multibank ?

    75 PLN ? Jestes pewny, ze rzeczywiscie tyle ? Jak sie zegnalem (jeszcze z
    dawnym BSK) to bylo chyba 30 (w tym juz byl dostep do kanalu internetowego).
    Az o tyle by podrozalo ???
    Na razie chyba moze byc jeszcze Inteligo jako firmowy rachunek. Darmowa
    jedna VE (dla konta indywidualnego juz nie darmowa od 15 lutego) przelewy po
    1,49 do ZUS po 2,99 w kanale internetowym. W kanale telefonicznym nieco
    drozsze. Prowadzenie rachunku 3,99 na miesiac.
    Nie znam dokladnie oferty Multibanku. O ile na pewno zastrzege karte VE do
    rachunku indywidualnego albo zamkne ten rachunek, to z konta dla DG na pewno
    na razie nie bede rezygnowal.

    marekz

  • 3. Data: 2002-02-01 22:37:35
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Tomek G." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ING ostatnio chyba przegiął- przysłał zmianę cennika gdzie piszą ze za
    > prowadzenie rachunku życza sobie 75 zł,
    > przelewy 0,5 %.

    A czy to przypadkiem nie jest rachunek biezacy ? Nie kwalifikujesz sie do
    otwarcia Konta Zysk (jesli to jeszcze istnieje w INGBSK) ? Prowizja 0,5% od
    wychodzacych srodkow byla na rachunku biezacym przy niewielkich obrotach,
    mialem taki zanim go nie przeksztalcilem w Konto Zysk.

    marekz