  • 1. Data: 2002-02-01 22:21:02
    Temat: W jakim banku rachunek firmowy
    Od: "Tomek G." <p...@p...onet.pl>

    ING ostatnio chyba przegiął- przysłał zmianę cennika gdzie piszą ze za
    prowadzenie rachunku życza sobie 75 zł,
    przelewy 0,5 %.
    Czas pomyśleć o innym banku. Dobrze by było jakby miał oddział w Dąbrowie
    Górmiczej.W pobliżu mam PBK, Lucas.
    Mógłby też być jakiś internetowy bank, mnoże Multibank ?

    Dziękuję za propozycje

  • 2. Data: 2002-02-02 18:33:31
    Temat: Re: W jakim banku rachunek firmowy
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek G." napisał w wiadomości:
> [...]
    > Górmiczej.W pobliżu mam PBK, Lucas.
    > Mógłby też być jakiś internetowy bank, mnoże Multibank ?

    Ale jakiego rachunku? Może waściu źle przeczytał cennik. Opłata od mojego
    konta się nie zmieniła i dalej wynosi 30 zł.

    Serwiz