  • 1. Data: 2002-02-02 02:24:05
    Temat: czy podobnych zmian nie szykuja w Mbanku?
    Od: "kriscop" <k...@w...pl>

    o emaxach wiem i juz anulowalem karty
    pozd

  • 2. Data: 2002-02-02 10:01:39
    Temat: Re: czy podobnych zmian nie szykuja w Mbanku?
    Od: "JonY" <t...@p...fm>

    Użytkownik "kriscop" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a3fijq$hcd$1@news.tpi.pl...
    > o emaxach wiem i juz anulowalem karty
    > pozd

    Co wiesz o e Max-ach, ze anulowales karty? Na razie nie ma zadnych
    oficjalnych informacji, ze beda oplaty za karty do eMax-a, pojawila sie
    tylko informacja, ze cos takiego przewiduja w przyszlosci (nie wiadomo kiedy
    i czy na pewno oraz za ile). Wiec chyba sie troche pospieszyles.
    No chyba ze chodzi ci o karty dla pelnomocnikow, ale ta oplata jest w
    taryfie wiec zadnych niespodzianek nie ma.

    Pozdrawiam
    Wojtek Tomal

  • 3. Data: 2002-02-02 10:36:58
    Od: "kriscop" <k...@w...pl>

> [...]
    > No chyba ze chodzi ci o karty dla pelnomocnikow, ale ta oplata jest w
    > taryfie wiec zadnych niespodzianek nie ma.

    witam
    a czort wie , mialem tylko emaxa, wiec likwidacja i zalozenie ekonta z karta
    a po tym co wyskoczylo z inteligo czort wie , wole byc juz przygotowany ,
    zobacz co sie dzieje w bsk , po co mi juz taki bezsensowny bank
    pozd

  • 4. Data: 2002-02-02 16:50:29
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > o emaxach wiem i juz anulowalem karty
    > pozd

    jak wprowadza pewne oplaty w mBanku to taki pan Bolanowski bedzie musial daleko
    uciekac :-) bo obiecywal ze pare rzeczy w tym banku bedzie zawsze za friko.. ze
    taka jest filozofia mBanku.
    Jak obietnicy nie da rady dotrzymac to go klienci "zjedzą" zapewne.