  • 21. Data: 2002-02-11 11:09:43
    Temat: Re: JAK MA WYGLADAC TRESC WYPOWIEDZENIA UMOWY W INTELIGO
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5c50.00000c2d.3c67a404@newsgate.onet.pl...

    > a Ciebie wzywam na pojedynek - na miny! :-))))))))))))))))))))))

    > Bo to tej pory nie walczylem z Tobą (nawet slownie)

    :-)))

    Widać źle napisałem, nie o to stricte mi chodziło. :))))))))))))))))
    Ale w każdym razie fajne wyszło. ;))))))

    > Chyba ze mnie prowokujesz i mam odpisac w stylu "ze inteligo to cos tam a
    mBank
    > jest najlepszy na swiecie" :-)

    :-D

    Mam konto w mBanku i nie przekoanł mnie do siebie... Sama procedura
    założenia, zapisywanie numerów, brak kompletnej informacji dla klienta w
    formie papierowej u niego w domu... Ech... Potem, jak chciałem aktywować
    inet, to kobitka mnie rozłączyła... I tak wybrałem inteligo. :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 22. Data: 2002-02-11 11:31:26
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
    > I teraz już nie walcz ze mną, tylko z i...@i...pl - oni naprawdę
    > odpowiadają bardzo fachowo!

    tylko że z nimi nie ma co dyskutować
    A treści odpowiedzi łatwo sie domyślać.

    > To, że nie akceptujesz nowego regulaminu nie oznacza, że od razu nie
    > akceptujesz TOiP przecież za jednym zamachem...

    Tak czy inaczej Oznacza (nie tylko moim zdaniem) zmianę umowy przez bank

    (zauważ, że TOiP nie zawiera oprocentowania.)

    > Powiedzmy, że wypowiadasz umowę z powodu niezaakceptowania regulaminu. OK.
    > Ale obowiązujący dla Ciebie regulamin przewiduje przecież możliwość zmiany
    > cennika! Gdzie jest napisane, że z momentem wypowiedzenia, bank nie ma
    prawa
    > ustawić nowej TOiP? Ależ może to zrobić na podstawie Ciebie obowiązującego
    > regulaminu, czyli starych Ogólnych Warunków. One obowiązują do końca umowy
    > zgodnie z tym ma prawo pobierać opłat i zmieniać TOiP.

    Obowiązuje również w RP prawo, które pozwala podważyć
    "obowiązywanie regulaminu" i niegodzenie się
    z jednostronną interpretacja banku.

    > I obecnie tak to wygląda w teorii - nie akceptujesz regulaminu, OK. Ale od
    > dnia 15 lutego wchodzi w życie nowa TOiP, która ma prawo obowiązywać.
    j.w.
    dodam, że zdaniem banku i W.N.

    > Jednak z tą teorią, to jest stanowsiko nie moje, a banku. I jeżeli się z
    tym
    > nie zgadzacie, po raz kolejny proszę o wymianę poglądów z ich adresem
    > emailowym. :)

    To ja proszę o rozdzielenie opinii od relacji
    bo zaczyna to wyglądać jakby ktoś Ci płacił
    za rolę "zderzaka" na grupie.

    Jeśli piszesz wg mojej wiedzy bank uważa że:....
    to rozumiem
    Ale jeśli piszesz, ze" "może to zrobić...,obowiązuje..., mają prawo..,"
    to wybacz ale to już są Twoje opinie
    i dyskutować z nimi należy na grupie a nie z i...@i...pl

    BAH
    PS.
    ja już sobie daję spokój, bo zaczyna to byc bicie piany
    (obie strony wysówają sprzeczne argumenty).
    Swoją drogą, to "Arbiter Bankowy" mógłby się wypowiedzieć.

  • 23. Data: 2002-02-11 12:11:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 11, 2002 at 12:06:44PM +0100, o...@n...pl wrote:

    > Każda moja wątpliwość jest dokładnie wyjaśniana, z reguły ktoś oddzwania, i
    > to nie szeregowy konsultant... Jest w stanie poprzeć swoje twierdzenie
    > przepisami regulaminu / KC / prawa bankowego...

    Nie jestem ich klientem i jedyne co sie ich pytale to kiedy przestana
    spamo-genna polityke prowadzic. Odpowiedz to byl 3 formularz, wersja
    0.99beta. Za kazdym razem to samo. A moze nie zasluzylem na nic
    lepszego?

    Anyway - potraktowali mnie gorzej niz spamerow.

    > A to fakt. Wolałbym, gdyby jednak było tam jakieś nazwisko...

    One byly _idealnie_ bezosobowe. Bo nawet w mailach z rb udalo mi sie
    namierzyc nazwisko kobiety (jej emalie).

    > Co nie zmienia tego, że naprawdę odpowiedzi są fachowe, i to odpowiedzi na
    > KAŻDE zapytanie, a nie tylko na pytania wygodne, jak w przypadku innych...

    Przepraszam za gburowatosc, ale w moim przypadku to g* prawda. Na
    pytania dotyczace spamerow zareagowali tak ze 'informuja uczestnikow
    aby nie lamac netykiety'. No, chyba ze wprowadzenie oplat za konta
    mialo byc walczeniem ze spamerami - bo iluz z nich tworczo korzysta z
    tego konta? A iluz z nich teraz bedzie tak korzystac?

    --

    --w

  • 24. Data: 2002-02-11 14:56:15
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > spamo-genna polityke prowadzic. Odpowiedz to byl 3 formularz, wersja
    > 0.99beta. Za kazdym razem to samo. A moze nie zasluzylem na nic

    Wojtku, bez uracy, ale jeśli zadałeś pytanie, jakie zadaje tysiąc innych
    klientów, to dla mnie odesłanie gotowej odpowiedzi nie jest niczym złym.
    Inna organizacja pracy byłaby moim zdaniem marnotrawieniem pieniędzy i czasu
    pracowników.

    Oni Ci odpowiedzieli, jakby formularzem, ale takie też było widać pytanie...

    > Przepraszam za gburowatosc, ale w moim przypadku to g* prawda. Na

    Niestety nie mają podstaw do innego działania, jak upominanie i
    informowanie... Jeśli upomnień będzie za dużo, to żegnaj promocjo po
    prostu... Niestety żyjemy w Polsce, a tutaj taka promocja nie miała racji
    bytu...
    I w kwestii promocji i spamu, to można mieć raczej pretensje do
    społeczeństwa... Jakie jest, każdy widzi...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 25. Data: 2002-02-11 15:05:45
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 11, 2002 at 03:56:15PM +0100, o...@n...pl wrote:

> [...]
    > pracowników.
    >
    > Oni Ci odpowiedzieli, jakby formularzem, ale takie też było widać pytanie...

    Czy to nie oznacza przypadkiem ze ilosc osob na to sie uskarzajacych
    przekroczyla pewien poziom i moze zamiast robic fomularz, nalezy po
    prostu zmienic promocje?

> [...]
    > bytu...
    > I w kwestii promocji i spamu, to można mieć raczej pretensje do
    > społeczeństwa... Jakie jest, każdy widzi...

    Nie, to nie klient jest winien. To ze klient jest idiota, to jego
    problem, bedzie musial z tym zyc.

    Taka organizacja robiaca taka promocje powinna zadbac o taki regulamin
    ktory by _uniemozliwial_ albo przynajmniej _utrudnial_ takie
    dzialania. Pomysly nawet na tej liscie byly - po prostu osoba na ktora
    by doniesiono skarge byla by zawieszona w prawach uczestnictwa w danej
    "promocji". Inteligo nie zrobilo dokladnie _nic_. Ups, przepraszam,
    formatke do odpowiadania natarczywym klientom ze im przykro.

    --

    --w

  • 26. Data: 2002-02-11 15:38:41
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > tylko że z nimi nie ma co dyskutować
    > A treści odpowiedzi łatwo sie domyślać.

    Ja jakoś potrafię DOKŁADNIE wyjaśnić każdą moją wątpliwość. Można poprosić
    konsultanta o zapisanie sprawy do wyjaśnienia, lub napisać od razu
    e-maila... Jest to droga dostępna dla każdego klienta.

    Na mnie bank nie zarabia dużo, ale potrafi dokładnie wyjaśnić wszystko.

    > Tak czy inaczej Oznacza (nie tylko moim zdaniem) zmianę umowy przez bank

    Jejku, ale ja nie mówię od razu, że nie macie racji, nawet nie mam podstaw
    do tego, aby tak mówić z racji braku wykształcenia w tym kierunku. To po
    prostu hobby.

    Bardzo mnie dziwi, że zdanie banku jest trochę odmienne. Przy czym nigdy nie
    słyszałem, że zmiana TOiP nie jest zmianą umowy, tak było w starym
    regulaminie, ale w związku z nowelizacją, w nowym regulaminie już jest
    inaczej.

    Naprawdę chciałbym Wam wierzyć, ale z drugiej storny nie mam powodów, aby
    sądzić, że bank mnie okłamuje w tej kwestii.

    Proszę po raz dwudizesty chyba. Wyjaśnijcie to pisząc emaila, czy bank MA
    PRAWO do pobierania opłat według nowej TOiP, poprzyjcie to stosownymi
    przepisami. Dopiero, jak pozacie w tej kwestii dokładne zdanie banku, można
    dyskutować.

    Po prostu w tej kwestii stanowisko inteligo jest jednoznacze, że osoby,
    które wypowiadają umowę z powodu niezaakceptowania regulaminu, TEORETYCZNIE
    od 15.02.2002 mają płacić według nowej TOiP.

    OK.
    > prawa
    >
    > Obowiązuje również w RP prawo, które pozwala podważyć
    > "obowiązywanie regulaminu" i niegodzenie się
    > z jednostronną interpretacja banku.

    Boże. No to zasygnalizuj bankowi w postaci emaila, że nie zgadzasz się z
    tym. Co z tego, że ja to wiem, że wiedzą o tym inni grupowicze. Może bank
    chce Ci to wyjaśnić, ale nie umożliwiasz mu tego...

    > tym
    >
    > To ja proszę o rozdzielenie opinii od relacji

    Po pierwsze - ja nie reprezentuję stanowiska banku i nigdy nie sugerowałem,
    że tak czynię.

    Moje wypowiedzi są moimi prywatnymi opiniami, jako osoby nie związanej żadną
    inną umową z BGBP SA, ani Inteligo Financial Services, niż umową o
    prowadzenie rachunku bankowego 'konto inteligo'. Po prostu znam ofertę
    inteligo - dobrze się z nią - jako klient - zapoznałem.

    Wzmiankę o stanowisku banku dodałem tylko wtedy, jak pisałem, że "Bank
    uważa, że MÓGŁBY pobierać nowe opłaty od osób nie akceptujących nowego
    regulaminu", bo wyraźnie powiedział mi to przedstawiciel banku.

    > bo zaczyna to wyglądać jakby ktoś Ci płacił
    > za rolę "zderzaka" na grupie.

    Uważam, że mnie w tym momencie obrażasz.

    Ale żeby było jasno - nikt mi za nic takiego nie płaci, nikt mnie nie prosił
    o bronienie BGBP. Jeśli wczytałbyś się w moje słowa, to zamieściłem na pbb
    także dość dużo opinii krytycznych o banku...

    > Jeśli piszesz wg mojej wiedzy bank uważa że:....
    > to rozumiem
    > Ale jeśli piszesz, ze" "może to zrobić...,obowiązuje..., mają prawo..,"
    > to wybacz ale to już są Twoje opinie

    Czepiasz się.

    Mam przed każdym zdaniem dodawać "myślę, że", "moim zdaniem", "według mojej
    wiedzy"?

    Mam poszukać na grupie więcej sformułowań, że ktoś tam ma do czegoś prawo,
    że ktoś tam ma obowiązek. Znalazł bym tego mnóstwo.

    Jak ktoś pisze, że "bank XXX jest lepszy od YYY", to oskarżysz go o to, że
    przedstawia oficjalne stanowisko banku? Jak ktoś napize, że "bank ma prawo
    do pobierania prowizji na mocy paragrafu XXX", to też?

    To jest chyba grupa dyskusyjna, na której każdy wyraża SWOJE poglądy. Nie
    mam adresu w domenie inteligo.pl, nie mam nazwy banku w stopce, wręcz ani
    razu nie zasugerowałem, że tam pracuję.

    Wyluzuj, człowieku.

    Kurde, dwa ni temu Maciek zarzucił mi, że pracuję w CITI. Fajnie, za
    niedługo banki będą się o mnie bić. ;)

    > i dyskutować z nimi należy na grupie a nie z i...@i...pl

    Ech... Po prostu ja nie znam WSZYSTKICH Waszych argumentów. Ku niektórym z
    nich sam się skłaniam i dlatego zapytałem inteligo, co o tym sądzi.

    Przedstawiłem to tutaj, i już źle. To nie moja wina, że w tej kwestii
    stanowisko banku jest inne, niż Wasze...

    Sam chciałbym, aby bank, z którego usług korzystam, przestrzegał prawa i
    zasad, dlatego proszę Was, jako osoby, które mają argumenty przeciw takiemu
    stanowisku, aby zainterweniowały w banku, a nie tylko tutaj. Wtedy otrzymają
    wyjaśnienia i stanowisko banku, a potem możemy dalej dyskutować w naszym
    gronie...

    Czy popełniłem aż takie wykroczenie?

    Bardzo mnie ta sprawa ciekawi, bo inteligo to nie jedyny bank, który się tak
    zachowuje w sprawie TOiP, znam banki, które robią to w znacznie gorszy
    sposób...

    Poza tym dlatego odszedłem z kontem z Millennium, żeby mieć jasne zasady
    prowadzenia rachunku [bo tam nie było żadnych zasad]. Ale widzę, że tutaj
    też są kontrowersje...

    > ja już sobie daję spokój, bo zaczyna to byc bicie piany
    > (obie strony wysówają sprzeczne argumenty).

    To fakt.

    > Swoją drogą, to "Arbiter Bankowy" mógłby się wypowiedzieć.

    Moim zdaniem, zgadzam się...

    --
    W mojej opinii, pozdrawiam Was serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

    uważam, że moja opinia jest moją opinią, ale może mi zaraz ktoś zarzuci, że
    jednak nie... dlatego tylko tak uważam... ;)))))

  • 27. Data: 2002-02-11 15:44:09
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > Czy to nie oznacza przypadkiem ze ilosc osob na to sie uskarzajacych
    > przekroczyla pewien poziom i moze zamiast robic fomularz, nalezy po
    > prostu zmienic promocje?

    Zgadzam się!

    Ta promocja powinna mieć drastycznie większe wymagania, a nie tylko 1 PLN
    odsetek... To rozwiązałoby problem...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 28. Data: 2002-02-11 16:13:43
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
    news:a48m52> Niestety nie mają podstaw do innego działania, jak upominanie i
    > informowanie... Jeśli upomnień będzie za dużo, to żegnaj promocjo po
    > prostu... Niestety żyjemy w Polsce, a tutaj taka promocja nie miała racji
    > bytu...

    Wystarczy odpowiednio sformułować regulamin promocji.

    > I w kwestii promocji i spamu, to można mieć raczej pretensje do
    > społeczeństwa... Jakie jest, każdy widzi...

    Spam dostaję nie tylko z Polski.
    Głupota jest ponadnarodowa :-((

    BAH