  • 1. Data: 2004-05-10 09:35:48
    Temat: Internet2: Bankowość w sieci - nowa era
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Naukowcy pracują nad stworzeniem Internetu2, superszybkiej sieci, która ma
    odesłać dostępne narzędzia transferu danych do epoki kamienia łupanego. Co
    zrobią jutro banki, które jeszcze dziś nie mogą poradzić sobie z wyzwaniami
    technologicznymi?
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,5158

    P.S. A ja przypominam o konfernecji 17-18 maja, SGH, Warszawa
    (http://www.konferencja.kartyonline.pl )
    Oraz nieoficjalnym spotkaniu p.b.b. 17 maja od 19 w Zielonej Gesi. Liczymy
    na wasza obecnosc! :)
    (link do ZG www.zielonages.pl )

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-05-10 18:13:51
    Temat: Re: Internet2: Bankowość w sieci - nowa era
    Od: e...@p...onet.pl

    > P.S. A ja przypominam o konfernecji 17-18 maja, SGH, Warszawa
    > (http://www.konferencja.kartyonline.pl )
    > Oraz nieoficjalnym spotkaniu p.b.b. 17 maja od 19 w Zielonej Gesi. Liczymy
    > na wasza obecnosc! :)

    O, fajnie, postaram sie wpasc. Tylko jaki znak rozpoznawczy - karta kredytowa w
    klapie? ;-)

  • 3. Data: 2004-05-10 20:05:05
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > (link do ZG www.zielonages.pl )

    Żebyście tak jeszcze nie wybrali mokotowskiej 'mordowni'...

    --
    Przemysław Maciuszko