  • 1. Data: 2004-05-10 10:07:28
    Temat: mBank DZIAŁA
    Od: "Damian Kuczera" <d...@g...pl>

    Ruszyło, ale chodzi baaardzo ślamazarnie.
    Damian

  • 2. Data: 2004-05-10 10:09:43
    Temat: Re: mBank DZIAŁA
    Od: "Jakub \"Cubituss\" Kowalski" <c...@a...net>

    > Ruszyło, ale chodzi baaardzo ślamazarnie.

    Też mi się okienko logowania pojawiło ;) Ale to jeszcze nie karnawał, że
    się tak wyrażę :)

    C.

  • 3. Data: 2004-05-10 10:31:27
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 May 2004 12:09:43 +0200, "Jakub \"Cubituss\" Kowalski"
    <c...@a...net> napisał(a):

    >Też mi się okienko logowania pojawiło ;) Ale to jeszcze nie karnawał, że
    >się tak wyrażę :)

    Niestety. Po wpisaniu login/pass znow bezpowrotnie wywalilo.
    I juz okienek ni ma.

    --
    Adek {adek124(małpa)w.domku.prv.pl}
    http://adek124.republika.pl/

  • 4. Data: 2004-05-10 10:55:02
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    ide na poczte
    zla jak roj os.........
    pozdrawiam wszystkich z wykluczeniem informatykow w mbanku..........
    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 5. Data: 2004-05-10 10:57:32
    Od: "Grzegorz" <w...@m...pl>

    W innych bankach też są takie problemy 10-go?

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 6. Data: 2004-05-10 11:09:10
    Od: "Zdzichu" <w...@p...gazeta.pl>

    13:06
    zalogowalem sie...
    i przelew poszedl...

    Wojtek

    Użytkownik "Damian Kuczera" <d...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c7nk90$cms$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 7. Data: 2004-05-10 11:20:17
    Temat: Re: mBank NIE DZIAŁA (13:20)
    Od: s...@p...onet.pl

    > Ruszyło, ale chodzi baaardzo ślamazarnie.
    > Damian

    Ruszyło jak u kogo - u mnie nie działa

  • 8. Data: 2004-05-10 11:55:22
    Temat: Re: mBank NIE DZIALA (13:20) (was: mBank NIE DZIA?A (13:20))
    Od: "m@rkop" <m...@m...pl>

    Dnia 10-5-2004 o 13:20:17, *s...@p...onet.pl*
    napisal(a):

    > Ruszyło jak u kogo - u mnie nie działa

    U mnie działało przez jakiś czas, a teraz znowu nie działa :(

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 9. Data: 2004-05-10 12:26:58
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "m@rkop" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie działało przez jakiś czas, a teraz znowu nie działa :(

    U mnie zadziałało - nawet udało mi się zrobić przelew. Teraz znowu ustawiło mnie
    w kolejce. Zdaje się, że trzeba ciągle próbować. A może to po prostu Sasser u
    nich szaleje...;-)
    yamma

  • 10. Data: 2004-05-10 12:54:08
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Grzegorz napisał:
    > W innych bankach też są takie problemy 10-go?

    Gdzie tam, to speclalnosc mBankowa jest. Inteligo smiga za milo.

    mBank zondzi,
    Bartol