  • Data: 2002-02-22 12:53:36
    Temat: Internauci jednak mają wpływ na mBank!!!
    Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No i proszę, jednak zbyt wczesny przeciek informacji do wiadomości publicznej a
    w konsekwencji krzyk internautów potrafi zmienić bzdurne decyzje mBanku.
    Jak się okazuje siła internautów jest spora - gdyż tylko oni wiedzieli o
    wprowadzeniu opłaty za kartę do e-maxa, a właśnie mBank, przynajmniej na
    miesiąc odłożyli wprowadzenie tejże opłaty:)).
    Pytanie do Shurikena: czy ty to sprawiłeś, czy też może groźba realnego bojkotu
    i wycofania pieniędzy spowodowała tą zmianę? A może jednak internauci dysponują
    wystarczającą siłą "finansową" z którą musi liczyć się prezes lub zarząd w
    Warszawie?
    Oj, takie manewry odstraszające klientów mogą poważnie popsuć wprowadzenie
    mBanku na giełdę - a przecież poważnym zyskiem BRE ma być właśnie sprzedaż
    mBanku.
    Cieszy mnie brak opłaty, ciekawe tylko na jak długo (niestety, mróz przyszedł i
    pozamykali okna, więc chwilowo trudniej o informacje :)))
    Szkoda tylko, że muszę mBank narazić na koszty, ponieważ swoją kartę już
    zdążyłem zamknąć - i teraz muszą mi wydać nową.