  • 1. Data: 2003-03-06 10:50:51
    Temat: [Inteligo] - % spadają, ale za to dają gadżety ;-)
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    http://www.inteligo.pl/pije-i-przelewam/

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-03-06 12:14:50
    Temat: Re: [Inteligo] - % spadają, ale za to dają gadżety ;-)
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message
    news:b479cq$nff$1@inews.gazeta.pl...
    > http://www.inteligo.pl/pije-i-przelewam/

    Znowu rozdają pierdoły.

  • 3. Data: 2003-03-06 20:13:19
    Od: "rmrmg" <i...@s...atu.re>

    in <b47e3v$fdm$1@absinth.dialog.net.pl> from KK

    > "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message
    > news:b479cq$nff$1@inews.gazeta.pl...
    >> http://www.inteligo.pl/pije-i-przelewam/
    >>
    > Znowu rozdają pierdoły.
    a ja bym chciał taką szklanke, pech w tym, że jestem rencistą i zdobycie
    "zaświadczenia od pracodawcy, że pensja wpływa na konto Inteligo"
    nie będzie możliwe. A w czym ja jestem gorszy na to konto idzie wszystko
    co dostaje, ehh niesprawiedliwe to
    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 4. Data: 2003-03-06 21:16:37
    Temat: Re: [Inteligo] - % spadaj?, ale za to daj? gad?ety ;-)
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "rmrmg" <i...@s...atu.re> wrote in message
> [...]
    > "zaświadczenia od pracodawcy, że pensja wpływa na konto Inteligo"
    > nie będzie możliwe. A w czym ja jestem gorszy na to konto idzie wszystko

    A czemu nie możesz, niech ci zus podbije, że przelewa emeryturę, rentę na to
    konto.

  • 5. Data: 2003-03-07 08:04:48
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message
    > http://www.inteligo.pl/pije-i-przelewam/

    No tak, ale moje hasło to by było: "Podatki to ..." - bo reszta jest już
    niecenzuralna ;-))))

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2003-03-07 09:27:52
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote in message
    > "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message
    >
    > No tak, ale moje hasło to by było: "Podatki to ..." - bo reszta jest już
    > niecenzuralna ;-))))

    Przecież nie napisali, że ma być cenzuralana. Wyślij, przynajmniej ci ulży.