  • 1. Data: 2003-03-06 08:33:38
    Temat: [lukas] nowa toip kk
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    witam
    dostalem wczoraj wraz z wyciagiem nowa toip do kk
    oto roznice:
    bylo jest
    - wydanie karty 59 57
    - 2 rok 39 57
    - wznowienie 39 57
    - dodatkowa karta 49 47
    - 2 rok dodatkowej 25 47
    - zastrzezenie karty 25 0
    - duplikat 39 25 (pierwszy gratis)
    - tel. interwencyjny nie bylo 15

    i takie moje pytanko, ktory bank wyda mi kk wypukla bez zaswiadczen
    na podstawie splacanych wyciagow z lukasa?
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 2. Data: 2003-03-06 08:44:57
    Temat: Re: [lukas] nowa toip kk
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > i takie moje pytanko, ktory bank wyda mi kk wypukla bez zaswiadczen
    > na podstawie splacanych wyciagow z lukasa?
    Myślę, że masz szanse w PKO BP SA i MultiBanku???

  • 3. Data: 2003-03-06 08:56:05
    Od: "Gello" <g...@g...pl>

    I stala sie jasnosc...
    bo oto RobertS <r...@g...pl> oznajmil(a):
    > i takie moje pytanko, ktory bank wyda mi kk wypukla bez
    zaswiadczen
    > na podstawie splacanych wyciagow z lukasa?

    BPHPBK wydaje min. swoje KK w przypadku rezygnacji z KK innego
    "operatora"... Z limitem nie mniejszym niż na starej...
    G.

  • 4. Data: 2003-03-06 08:58:15
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    RobertS wrote:
    > witam
    > dostalem wczoraj wraz z wyciagiem nowa toip do kk
    > oto roznice:
    > bylo jest
    > - wydanie karty 59 57
    > - 2 rok 39 57
    > - wznowienie 39 57
    > - dodatkowa karta 49 47
    > - 2 rok dodatkowej 25 47

    zaczyna sie wlasnie wznawianie kart wydanych po raz pierwszy.... Powiem
    szczerze ze zniesmaczylo mnie to ze taryfa jest sztuczna i zmienia sie tak
    szybko - nikt jeszcze nie wzowil przeciez tej karty ! Jak wiec mozna
    utrzymywac przez 2 lata pozycje "wznowienie karty 39zl" podczas gdy de facto
    nikt za tyle jej nie wznowil !? Jedno jest pewnie - utraca wielu klientow na
    rzecz ciekawszych ofert w innych bankach...

    D.

  • 5. Data: 2003-03-06 09:27:55
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    szybko - nikt jeszcze nie wzowil przeciez tej karty ! Jak wiec mozna

    wznowienia chyba będą w maju, z tego co pamietam wprowadzili KK w maju dwa
    lata temu, była chyba nawet jakaś promocja: wydanie za darmo czy jakoś tak

    pozdrawiam
    Marek

  • 6. Data: 2003-03-06 09:35:50
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Dave" <w...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > szybko - nikt jeszcze nie wzowil przeciez tej karty ! Jak wiec mozna
    > utrzymywac przez 2 lata pozycje "wznowienie karty 39zl" podczas gdy de

    hie, hie :-))) ciekawa uwaga :-)

    > Jedno jest pewnie - utraca wielu klientow na
    > rzecz ciekawszych ofert w innych bankach...

    Mnie już utracili. Na razie poza zmianą TOiP ten produkt się nie zmienia ;-P

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2003-03-06 09:47:18
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > dostalem wczoraj wraz z wyciagiem nowa toip do kk
    > oto roznice:
    > bylo jest
    > - wydanie karty 59 57
    > - 2 rok 39 57
    > - wznowienie 39 57
    > - dodatkowa karta 49 47
    > - 2 rok dodatkowej 25 47
    > - zastrzezenie karty 25 0
    > - duplikat 39 25 (pierwszy gratis)
    > - tel. interwencyjny nie bylo 15

    A oprocentowanie zmieniło się? Może też wzrosło tak jak cena wznowienia
    karty? $^%@#&$%#

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 8. Data: 2003-03-06 12:45:31
    Od: "TOP" <o...@e...com>

    >Mnie już utracili. Na razie poza zmianą TOiP ten produkt się nie zmienia ;-P

    Trafiłeś Waćpan w sedno.
    A już zaczynali mniec szansę
    zachować mnie jako klienta, bo im bliżej końca umowy bym bardziej wzbierało we mnie
    lenistwo żeby pochodzić za nową kartą :^) Ale aż tak leniwy to ja nie jestem...

    Składam podanie o rozwód... :^)

    Miłego dnia
    Tomek

    Ps. A w TOiP na www ani słowa o podwyżce.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 9. Data: 2003-03-06 13:18:29
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    na
    > rzecz ciekawszych ofert w innych bankach...

    No coz, moja karta konczy sie w czerwcu wiec mam jeszcze troszke czasu.
    Jednak taka zmiana podejscia mnie troche wkurza, gdyz posiadam takze VC z
    Millennium (wiem - dla niektorych to nie jest prawdziwa KK, ale ja chwalilem
    sobie jej uzytkowanie do czasu kiedy nie wyrobilem sobie VC Lukasa) i VC
    Lukasa skusila mnie mozliwoscia sprawdzania salda i operacji na biezaco
    przez telefon oraz tansza obsluga w przypadku kradziezy/zagubienia. Jednak
    teraz gdy zastrzezenie VC Millennium jest juz za darmo, a saldo i operacje
    karty moge sobie podejrzec za pomoca Millenetu to wlasciwie oferta Lukasa
    stala sie maloatrakcyjna. Dotychczas VC Millennium byla moja karta
    "zagraniczna" (ze wzgeldu na kursy walut) ale byc moze nadszedl czas na jest
    restytucje?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2003-03-06 23:50:32
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > bylo jest
    > - wydanie karty 59 57
    > - 2 rok 39 57
    > - wznowienie 39 57
    > - dodatkowa karta 49 47
    > - 2 rok dodatkowej 25 47
    > - zastrzezenie karty 25 0
    > - duplikat 39 25 (pierwszy gratis)
    > - tel. interwencyjny nie bylo 15

    lukas byl moja 2 karta.
    ostatnio mysle nad czyms innym w stylu milti lub pko bp..
    i w takim wypadku to ja ide im podziekowac ..

    pozdro
    SirmarK