  • 1. Data: 2003-03-06 10:30:14
    Temat: [millenet] bezpieczenstwo
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Czy jak korzystacie z Mozilli, to tez Wam wywala komunikat, o problemie
    z certyfikatem?

    Jak pierwszy raz sie logowalem bylo wszysko OK, ale pozniej gdy wchodze
    na strone www.millenet.pl, to dostaje komunikat, ze przegladarka nie
    moze zweryfikowac wystawcy certyfikatu: "Witryna certyfikowana przez
    nieznany urzad certyfikacji".

    IE6 oczywiscie wszystko ma gdzies i zadnych uwag nie ma.

    Poza tym z Mozilla wszystko jest OK. Np. do certyfikatu Inteligo sie nie
    czepia.

    Bartol

  • 2. Data: 2003-03-06 11:42:03
    Temat: Re: [millenet] bezpieczenstwo
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol"
    > IE6 oczywiscie wszystko ma gdzies i zadnych uwag nie ma.
    >
    > Poza tym z Mozilla wszystko jest OK. Np. do certyfikatu Inteligo sie nie
    > czepia.

    w IE6 jak sie ustawi sprawdzanie wystawcy i waznosci certyfikatu to tez sie
    do roznych witryn czepia. Ale akurat Millenet i Inteligo są w porządku
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-03-06 12:40:53
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Uz.ytkownik Radoslaw Dabrowski napisa?:
    > Na IE 6 sie nie czepia, ale na IE 5.5 za kazdym razem pyta sie o
    > akceptacje certyfikatu, mimo, ze kazalem juz mu kilka razy zainstalowac
    > certyfikat. Podobny problem mialem kiedys z inna strona i certyfikatem.
    > Pod IE 5.5 mimo instalacji certyfikatu za kazdym razem o niego
    > krzyczal.

    No tak, ale pytanie jest: czy slusznie sie czepia, czy nie. Wydaje mi
    sie, ze trudno sie pod bank podstawic tak dobrze, by wyswietlac aktualne
    salda, ale niepewnosc zawsze pozostaje. W koncu po to sa certyfikaty i
    centra certyfikacyjne. Nie lubie gdy jedynym zabezpieczeniem mojej kasy
    sa dwa hasla, a certyfikat jest troche dziwny.

    Bartol

  • 5. Data: 2003-03-06 15:28:58
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Uz.ytkownik Radoslaw Dabrowski napisa?:

    > Certyfikat jest wystawiony przez Verisign, podobnie jak wiekszosc stron z
    > protokolem szyfrowanym.

    To wiem. Nie wiem dlaczego Mozilla ma watpliwosci, co do autentycznoscci
    certyfikatu millenetu.

    Bartek

  • 6. Data: 2003-03-06 16:12:28
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>