  • 1. Data: 2003-03-06 09:50:27
    Temat: Partyjne banki
    Od: "miecznik" <p...@N...gazeta.pl>

    Czy moglby ktos podac przynaleznosc prezesow bankow do poszczegolnych ugrupowan
    politycznych?

    Wiadomo, jak slyszymy Gudzowaty to zaraz nam sie kojarzy Miller.
    Jak Kostrzewa to laczymy go z Balcerowiczem.

    Prosze mi uzupelnic liste (lub skorygowac):
    SLD:
    Bank Gudzowatego (BWE)
    Solorz (Invest)
    Andrzej Podsiadlo (PKO BP)

    PSL:
    BOS

    UW (Platforma Obywatelska?):
    Wojciech Kostrzewa (BRE)

    I prosze mi nie wmawiac, ze banki sa apolityczne. I ze prezesi nie sa czlonkami
    zadnych partii. Ale kazdy ma jakas sympatie do ktorejs opcji. Kazdy ma jakies
    poglady. Kazdy obraca sie w jakims towarzystwie.

    Ten post napisalem pod wplywem Profitu i BussinessMagazine. Tam byly wykazane bardzo
    ladne powiazania SLD z BH sprzed 1999 roku. Nawet Leszek Miller junior sie pojawial.