eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo raz jeszcze... › Re: Inteligo raz jeszcze...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!news.onet.p
    l!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo raz jeszcze...
    Date: Thu, 4 Apr 2002 11:16:28 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 77
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@mic057.cb.open.net.pl
    Message-ID: <a8h5lk$81o$1@news.onet.pl>
    References: <a8fu6l$b4a$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: mic057.cb.open.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1017911796 8248 213.149.2.57 (4 Apr 2002 09:16:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Apr 2002 09:16:36 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:174113
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Gregry" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a8fu6l$b4a$1@news.tpi.pl...

    > 1.
    > Przypadkowo podczas rozmowy z konsultantem wspomnialem o uslugach SMS.
    > Okazalo sie, ze (byc moze jest to stronach Inteligo, nie przegladalem ich
    > tak dokladnie) serwis SMS jest przez pierwsze dwa miesiace bezplatny,
    potem
    > kosztuje 4,99zl. Standardowo oczywiscie jest on wlaczony. Wywalilem go, bo
    > nie jest mi potrzebny, ale troche denerwuje mnie fakt, ze Inteligo chce w
    > ten sposob naciagnac swoich klientow na pare groszy. Chyba, ze po
    > zakonczeniu promocyjnego okresu zadzwoniliby z pytaniem czy chce nadal,
    ale
    > juz platnie korzystac tej uslugi. Jezeli nie, to moim zdaniem jest to po
    > prostu proba wykorzystania nieswiadomosci klientow. Potem pojawialyby sie
    > niespodzianki w stylu "O! A za co mi potracili te 5zl?!". Niby grosze, ale
    > sprawa denerwujaca. Jezeli sie myle, to wyprowadzcie mnie, prosze, z
    bledu.

    Fakt, jest to ich nowy pomysł. Jednak podczas aktywacji lojalnie informują,
    że aktywują na dwa okresy miesięczne gratis.

    Kolejny fakt to to, że powinni potem jakoś klienta spytać, czy chce, czy
    nie...

    > Czy poza ta sprawa moge spodziewac sie jakis kolejnych niespodzianek z
    > oplatami (tabele oplat znam)?

    Owsze. Ale miłe. Opłaty miesięczne za prowadzenie konta i karty Visa
    Electron nie są pobierane do odwołania...

    > - Jak dlugo trzeba czekac na nagrode od zalozenia konta, a wlasciwie
    > uzbierania zlotowki z odsetek?

    Kilka dni. Dokładnie określa to regulamin. Chyba do 7 dni...

    > - Limit 5000 osob dotyczy tych, ktorzy spelnia warunki, czyli uzbiera im
    sie
    > zlotowka, tak? Niewazny jest termin zalozenia czy aktywacji konta?

    Naliczenie 1 PLN odsetek.

    > I jeszcze jedna sprawa - spam. Na stronach Inteligo jest wprawdzie
    > informacja, ze spam nie jest mile widziany, ale jakie konsekwencje moga
    oni
    > wyciagnac wobec ludzi, ktorzy sie nie podporzadkuja? Nie, sam nie chce sie
    > zajmowac spamowaniem, pytam z ciekawosci...

    Mam nadzieję, że w końcu zaczną tkim gnojkom utrudniać życie...

    > 3. Status klienta aktywnego. Czy jesli mam przez caly miesiac saldo 0zl na
    > koncie i dostane nagle przelew, powiedzmy 50zl i przekaze go tego samego
    > dnia na inne konto, to czy musze ponosic wszystkie miesieczne oplaty?

    Średnie miesięczne saldo wylicza się z salda na koniec dnia, podczas nocnego
    przetwarzania.

    Musiałbyś po prostu tego samego dnia wyksięgować przelew, a jeśli jest już
    po ostatniej sesji elixira, to przelać QuickMoneyem.

    > Pytanie czysto teoretyczne, bo placic bede tylko 1zl za VE, a na to mnie
    > jeszcze stac ;)

    Jeśli będziesz miał średnie saldo mniejsze od 100 PLN, a większe od 0 PLN,
    to dodatkowo jeszcze opłata zaprowadzenie konta [gdy zlikwidują promocję, o
    której pisałem wyżej]

    A tak nawiasem mówiąc, na te pytania chętnie odpowiedziałby bank.
    i...@i...pl.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1