    From: "minik" <m...@m...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo raz jeszcze...
    Date: Thu, 4 Apr 2002 00:14:46 +0200
    Sender: [minikdo mail.onet.pl]@pa131.nowy-sacz.sdi.tpnet.pl

> [...]
    > nie jest mi potrzebny, ale troche denerwuje mnie fakt, ze Inteligo chce w
    > ten sposob naciagnac swoich klientow na pare groszy. Chyba, ze po
    > zakonczeniu promocyjnego okresu zadzwoniliby z pytaniem czy chce nadal,
    ale
    > juz platnie korzystac tej uslugi. Jezeli nie, to moim zdaniem jest to po
    > prostu proba wykorzystania nieswiadomosci klientow. Potem pojawialyby sie
    > niespodzianki w stylu "O! A za co mi potracili te 5zl?!". Niby grosze, ale
    > sprawa denerwujaca. Jezeli sie myle, to wyprowadzcie mnie, prosze, z
    bledu.
    Zakladalem ostatnio konta dla znajomych i oni mieli wylaczony od poczatku, a
    przy pierwszej romowie pytano sie czy chca wlaczyc.
    Jesli ci bezprawnie naliczyli, ubiegaj sie o zwrot - najlepiej zlozyc
    reklamacje na infolince a pozniej jeszcze dopieprzyc pisemna =)

    > Czy poza ta sprawa moge spodziewac sie jakis kolejnych niespodzianek z
    > oplatami (tabele oplat znam)?
    Raczej nie.

    > - Jak dlugo trzeba czekac na nagrode od zalozenia konta, a wlasciwie
    > uzbierania zlotowki z odsetek?
    Do 7 dni roboczych.

    > - Limit 5000 osob dotyczy tych, ktorzy spelnia warunki, czyli uzbiera im
    sie
    > zlotowka, tak? Niewazny jest termin zalozenia czy aktywacji konta?
    Tych co uzbieraja 1 zl.

    > I jeszcze jedna sprawa - spam. Na stronach Inteligo jest wprawdzie
    > informacja, ze spam nie jest mile widziany, ale jakie konsekwencje moga
    oni
    > wyciagnac wobec ludzi, ktorzy sie nie podporzadkuja? Nie, sam nie chce sie
    > zajmowac spamowaniem, pytam z ciekawosci...
    Szykujesz sie do spamu? Moze uniemozliwia korzystanie z promocji? Chociaz
    watpie.

    > Chociaz, jesli ktos naprawde marzy o zarobieniu wielkiej fortuny (50zl, a
    > naaawet 500zl), to prosze na priv ;)
    A jednak spamer =)

    > 3. Status klienta aktywnego. Czy jesli mam przez caly miesiac saldo 0zl na
    > koncie i dostane nagle przelew, powiedzmy 50zl i przekaze go tego samego
    > dnia na inne konto, to czy musze ponosic wszystkie miesieczne oplaty?
    > Pytanie czysto teoretyczne, bo placic bede tylko 1zl za VE, a na to mnie
    > jeszcze stac ;)
    Poki co oplat nie ma, ale aby uniknac oplaty za konto nalezy miec srednie
    saldo miesieczne >99,99 zl =)

    > Wyszlo troche dlugo, ale mam nadzieje, ze starczy Wam cierpliwosci na
    > odpowiadanie. Aha, nawiazujac do pierwszych dwoch zdan posta. mBank i tak
    > uwazam za oferte bardziej atrakcyjna (gdyby jeszcze mial lepszy interfejs
    > karte do placenia w Internecie za darmo...).
    Zachowaj te uwagi dla siebie chyba ze chcesz zdenerwowac ludzi i sprowokowac
    kolejna awanture.

    > ### Z pozdrowieniami,
    > ### Gregry
    > ### http://www.gregry.prv.pl/