  • 21. Data: 2002-02-19 13:08:02
    Temat: Re: Inteligo oszukuje !!!
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>

    On 18 Feb 2002 18:46:29 +0100, <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie wiem jak to jest w przypadku konta progresywnego w Millennium, ale
    > standardowe Unikonto w tym banku bylo oprocentowane tak, ze po przekroczeniu
    > progu wyzsze oprocentowanie bylo stosowane do _calosci_ salda [i bylo to
    > _wyraznie_ zaznaczone w TPiO]

    Są po prostu dwie metody: 1) od całości procent z ostatniego progu, 2)albo
    poszczególne "kawałki" kwoty według % poszczególnych progów.
    Btw używane to jest chyba częściej przy ustalaniu kursu wymiany przy
    sprzedaży/kupnie walut, a także nagminnie stosowane przy prowizjach
    maklerskich oraz opodatkowaniu dochodów (przeciez progi podatkowe działają
    właśnie według tego schematu).

    Axe

  • 22. Data: 2002-02-19 13:11:23
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>

    On 18 Feb 2002 18:41:03 +0100, <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale wez na to wpadnij czytajac:
    >
    > "środki w przedziale od 4 000,00 zł do 49 999,99 zł będą oprocentowane na 8,60%
    > efektywnie [lub 8,28% nominalnie w skali roku]"

    Jest napisane jak byk: "środki _W_ przedziale...", a nie "jeśli saldo
    przekracza 4000,00 to środki będą oprocentowane...".

    Axe

  • 23. Data: 2002-02-19 14:19:45
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "wkg" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Da sie. Od wielu lat uzywam jezyka polskiego. Staram sie myslec logicznie.
    > jezeli czytam:

    Dla mnie jest to w 100% jasne.

    A konto w mBanku mam także. Założyłem oba naraz, dzownię do mBanku aktywować
    dostęp do netu, kobitka uprzejmie chce przełączyć do serwisu automatycznego,
    przełącza i rozłącza... Drugi raz podobnie... I tak wybrałem inteligo...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 24. Data: 2002-02-19 14:39:00
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Nie bądżcie śmieszni! Kłócicie się o głupie 1% ! Przecież nikt nie zakłada konta
    tylko dlatego, że oprocentowanie jest wysokie. Teraz dają od 7,5 do 8,65 %, ale
    za kilka posiedzeń Rady Polityki Pieniężnej będą dawać od 0,25 do 2,50 %. A
    marmurki będą dawać od 0,001 do 0,01 %. I wtedy procent jest nieważny. Ważne są
    koszta ...

    A tak swoją drogą - nic nie robić, tylko żeby pieniążki rosły. A do roboty, do
    łopaty! Mało zarabiacie? Sami sobie dajcie podwyżkę! Weżcie sobie kolejny etat,
    harujcie dniami i nocami, jak Wam jest mało. Albo zmieńcie pracodawcę. Czy tlko
    banki dają pieniądze?

  • 25. Data: 2002-02-20 09:23:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie bądżcie śmieszni! Kłócicie się o głupie 1% ! Przecież nikt nie zakłada
    konta

    No ja przelewalem swego czasu kase do Inteligo bo mialo wyzsze
    oprocentowanie :)

  • 26. Data: 2002-02-25 10:12:50
    Temat: Odp: Inteligo oszukuje !!!
    Od: "Agevinu" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marcin F <m...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@i...pl...

    > jak placisz podatki to tez sie klocisz z US ?

    jak mam racje lub uwazam ze ja mam :-) to sie kłócę, a Ty nie?

    --
    Pzdrawiam
    agevinu