    From: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo oszukuje !!!
    Date: Tue, 19 Feb 2002 13:08:02 +0000

    On 18 Feb 2002 18:46:29 +0100, <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie wiem jak to jest w przypadku konta progresywnego w Millennium, ale
    > standardowe Unikonto w tym banku bylo oprocentowane tak, ze po przekroczeniu
    > progu wyzsze oprocentowanie bylo stosowane do _calosci_ salda [i bylo to
    > _wyraznie_ zaznaczone w TPiO]

    Są po prostu dwie metody: 1) od całości procent z ostatniego progu, 2)albo
    poszczególne "kawałki" kwoty według % poszczególnych progów.
    Btw używane to jest chyba częściej przy ustalaniu kursu wymiany przy
    sprzedaży/kupnie walut, a także nagminnie stosowane przy prowizjach
    maklerskich oraz opodatkowaniu dochodów (przeciez progi podatkowe działają
    właśnie według tego schematu).

    Axe