  • 11. Data: 2002-02-18 17:55:36
    Temat: Re: Inteligo oszukuje !!!
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7e4b.000003f0.3c713caf@newsgate.onet.pl...

    > Ale wez na to wpadnij czytajac:
    >
    > "środki w przedziale od 4 000,00 zł do 49 999,99 zł będą oprocentowane na
    8,60%
    > efektywnie [lub 8,28% nominalnie w skali roku]"

    No właśnie to jest jasne w 100% !!!

    Jaśniej chyba się nie da...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 12. Data: 2002-02-18 17:56:34
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > a mozna by napisac:
    >
    > [czesc srodkow powyzej 4000 PLN ..... bedzie oprocentowana na 8,28%]

    to zapisy rownowazne, tak sie wlasnie definiuje przedzial

  • 13. Data: 2002-02-18 17:58:54
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Nie ma się co unosić.
    > Masz jedno doświadczenie więcej.
    > ( i jedno konto mniej).

    Unioslem sie troszke w pierwszej chwili jedynie, teraz (jak wytlumaczyliscie mi
    co i jak) to jestem troszke spokojniejszy. Co nie oznacza, ze jutro sie nie
    przeleje wszystko do sjakiegos sympatyczniejszego banku...

    Robcio

  • 14. Data: 2002-02-18 18:05:51
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > 8,60%
    >
    > No właśnie to jest jasne w 100% !!!
    >
    > Jaśniej chyba się nie da...

    Wlasnie nie tylko sie da, ale nawet powinno...

    4069,11 znajdu sie w przedziale od 4 000,00 do 49 999,99 ??? Odpowiedz jest
    chyba oczywista dla kazdego kto dziabnal troszke teorii zbiorow, na poziomie
    podstawowki...

    To powinno byc oprocentowane na 8,28%. I tyle.

    Ciekawe jak maja to zapisane w regulaminie... bo jezeli tylko tak jak w tej
    tabelce, to widze tu chyba spore pole do odrobiny szalenstwa przed sadem
    (oczywiscie, jezeli by sie komukolwiek chcialo)

    Robcio

  • 15. Data: 2002-02-18 18:26:16
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    > 4069,11 znajdu sie w przedziale od 4 000,00 do 49 999,99 ??? Odpowiedz jest
    > chyba oczywista dla kazdego kto dziabnal troszke teorii zbiorow, na poziomie
    > podstawowki...

    jak placisz podatki to tez sie klocisz z US ?

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 16. Data: 2002-02-18 18:30:08
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > jak placisz podatki to tez sie klocisz z US ?

    jak mu dochod wpada w drugi (trzeci) przedzial,
    to pewnie placi 30% (40%) od calego dochodu

  • 17. Data: 2002-02-18 18:48:34
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > chyba RaiffeisenBank tak ma i jeszcze obilo mi sie o uszy ze VW i LG maja
    > odsetki przedzialami. Coraz wiecej bankow z tego kapitalistycznego
    > wynalazku korzysta bo to po prostu dziala jak widac na zalaczonym
    > przykladzie ;-)))

    Mówisz o LGnet netKonto / netKombo? Ja widzę tam tylko zależność od czasu
    trwania lokaty:
    http://www.lgpetro.com.pl/bankowosc_internetowa/komu
    nikat.html

    Bogdan

  • 18. Data: 2002-02-18 19:30:22
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >8,60%
    >
    >No wła?nie to jest jasne w 100% !!!
    >
    >Ja?niej chyba się nie da...

    Witam

    Da sie. Od wielu lat uzywam jezyka polskiego. Staram sie myslec logicznie. I
    jezeli czytam:

    "Srodki w przedziale od 4 000,00 zł do 49 999,99 zł beda oprocentowane na
    8,60% efektywnie [lub 8,28% nominalnie w skali roku]" rozumuje nastepujaco:

    1) Mam 5 000 zl
    2) Niewatpliwie prawda jest, ze 4 000 < 5 000 < 49 999,99
    3) Moje 5 000 bedzie oprocentowane na 8,60% efektywnie [lub 8,28% nominalnie
    w skali roku]

    Ale moze ja sie myle. Moze uzywamy jakis innych jezykow, moze poslugujemy
    sie inna logika.
    Ale konto mam w mbanku. Polecam Ci. Choc na probe, moze przejrzysz na oczy
    :))

    pzdr
    wkg

  • 19. Data: 2002-02-18 19:31:47
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Bogdan"

    > Mówisz o LGnet netKonto / netKombo? Ja widzę tam tylko zależność od czasu
    > trwania lokaty:
    > http://www.lgpetro.com.pl/bankowosc_internetowa/komu
    nikat.html

    nie mam tam konta a ich zasady sa na tyle pokomplikowane, ze nie
    studiowalem ich sam - napisalem ze tak mi sie tylko wydaje
    *** blad ***

  • 20. Data: 2002-02-18 21:01:56
    Temat: Re: Inteligo nie oszukuje
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "wkg"
> [...]
    nominalnie
    > w skali roku]
    >
    > Ale moze ja sie myle. Moze uzywamy jakis innych jezykow,

    a odrozniasz pojecie saldo i wolne srodki - podobna sprawa;
    nie cale saldo procentuje 8,28 w skali roku tylko czesc bedaca w przedziale
    Gdybys chcial by cale saldo bylo oprocentowane wg innej stopy procentowej
    to zdanie musialoby byc warunkowe - jesli saldo ..... itd
    Pomysl jak sam bys zredagowal regulamin zeby osiagnac efekt ktorego sie
    spodziewales
    i przepros za pomowienia ;-))
    *** blad ***