  • 31. Data: 2002-02-09 11:17:51
    Temat: Re: Inteligo opłaty
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl> (Jaroslaw Andrzejewski)

    Mon, 4 Feb 2002 09:47:49 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał(-a):

    >Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Zabroni mu tego prawo obowiązujące w Polsce. Ale podstaw nie dam, bo nie
    >znam...

    otóż to. Dlaczego mogą zmienić z 0 na 0,99 a nie mogliby na 100 zł?
    Zasada jest jedna (ale która? :-)...

    >Możemy tak gdybać w nieskończoność...
    >A gdyby tak wszyscy producenci pieczywa nagle zaczęli sprzedawać bułki po
    >100 PLN, a chlebki po 200 PLN?

    a masz umowę mp. na miesiąc naprzód z dostawcą pieczywa?
    Przy okazji: z bankami jest podobnie - z powodu koniecznośći
    posiadania rachunku bankowego warunki proponowane przedsiębiorcom są
    zazwyczaj gorsze niż osobom fizycznym. Gdyby więc uchwolono przepis,
    że każdy (albo niektórzy) _muszą_ kupić codziennie jedną bułkę od
    licencjonowanego piekarza, to na pewno takie bułki by były droższe od
    tych "nieobowiąkowych".

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 32. Data: 2002-02-09 11:29:32
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <3...@n...ipartners.pl>, Jaroslaw Andrzejewski wrote:

> [...]
    > Przy okazji: z bankami jest podobnie - z powodu koniecznośći
    > posiadania rachunku bankowego warunki proponowane przedsiębiorcom są

    No coz jesli jest konkurencja i mozna zupelnie gdzie indziej swoje
    pieniazki ulokowac to nie wiem czy taka polityka banku na dluzsza mete cos
    sie zda eehh. Po prostu masz wybor

    1. Zlikwiduj konto
    2. Trzymaj taka ilosc gotowki, aby nie ryzkowac jej np utraty (kto wie?:)
    3. Obserwuj poczynania danego banku ...

    I to wszystko ...

    Maciej

  • 33. Data: 2002-02-12 12:02:03
    Od: m...@t...pl (Moth)

    Maciej <m...@a...skrzynka.pl> wrote in message
    .pl>...

> [...]
    >
    > 1. Zlikwiduj konto
    > 2. Trzymaj taka ilosc gotowki, aby nie ryzkowac jej np utraty (kto wie?:)

    To wszystko jakies pieniactwo, banki internetowe nie powstaly po to
    zeby byc za darmo, tylko zeby latwo sie z nich korzystalo.
    Czy to mbank czy inteligo liczy sie predzej czy pozniej zwrot kasy,
    przeciez te banki nie stoja na klastrze ze 100X486 + linux tylko na
    drogim sofcie, a jak ktos szczypie sie ze zl miesiecznie to niech
    wsiada w autobus za 2,4 i do rotundy do znanego potentata z dziedziny
    bankowosci 1,5 godziny czekanie i jak ktos w kolejce nnie zap....li ci
    portfela to napotykasz sie na pania ktora jest juz tak zmeczona swoja
    praca ze ma cie.....:)