  • 31. Data: 2002-10-13 19:12:28
    Temat: Re: Inteligo oficjalnie o PKO
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > konto to jest do dupy :)

    Dla Ciebie i dla Twoich wymagan. Dla mnie jest doskonalym uzupelnieniem do
    moich pozostalych kont.

    Pzdr, minik

  • 32. Data: 2002-10-13 21:27:33
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    O, i tu sie zgadzamy - jako uzupelnienie, jak chcesz sobie tam mrozic 100zł
    co dzien by nie placic za konto i nie przelewac nic...
    OK. Tylko... skoro masz inne, co daje Ci akurat Inteligo, czego nie mają
    inni ? Mniejsza o to, nie wnikam, Twoja sprawa.
    Zdania nie zmieniam, wszka własnie o to chodzi, by sobie dobierac konta do
    potrzeb.
    EOT

  • 33. Data: 2002-10-13 21:44:14
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > A mi zal Ciebie, ze masz tak plytkie myslenie. Mialem namysli ze nie kazde
    > konto spelnia oczekiwania/potrzeby kazdego. Wybrales zle konto na te
    > operacje, ktore dokonywales.

    Nie posądzaj kogokolwiek o plytkie myslenie, gdy swoją własna odpowiedzią
    nie daleś najmniejszej wskazówki, o co WLASCIWIE chodzi w czymś, czego
    odpowiedzią nawet nie mozna nazwac. (jakies psy, kielbasy, mercedesy inne
    bzdety) - Jesli kazesz rozmowcy domyslac sie, o co Ci chodzi, taką tez masz
    odpowiedz. Myslenie plytkie byloby wtedy, gdybym cieplym mo...em zlal Twoj
    post i nie reagowal - musialem _troche_ pomyslec, co 'poeta mial na mysli',
    i cos tam wykombinowalem....

    Gdybys napisał od razu (cytat):

    >Mialem namysli ze nie kazde
    > konto spelnia oczekiwania/potrzeby kazdego. Wybrales zle konto na te
    > operacje, ktore dokonywales.

    ..lista dyskusyjna bylaby mniej obciązona o przynajmniej kilka postow.

    Odpisalbym od razu: Tak jest! Wybralem _zle_ konto i dlatego je
    zlikwidowalem. Po prostu. Kilka postów wyzej mowie o tym, ze nie osądzam
    Inteligo - ich oferta jest _dla mnie_ do bani, jak sie cos zmieni na tyle,
    ze bedą lepsi od konkurencji, z której uslug korzystam, skorzystam z ich
    oferty. Tyle.

    Natomiast pokazales tylko, ze obca Ci jest kultura wypowiedzi (jakies tam
    'pierdzielisz' po drodze, jakies 'plytkie myslenie' itp).
    Nie ma przymusu odpowiadania na posty, wiec jesli nie masz nic do
    powiedzenia, zamilcz. Nie zablysniesz i nie zaszpanujesz pisząc (tu
    zamierzony wulgaryzm) 'pierdoly' na liscie dyskusyjnej. Sluzy ona do wymiany
    informacji i opinii, a nie do pokazywania swego ego. Moze chcialbys byc Kubą
    Wojewódzkim ?

    Koncząc - bez urazy. Spójrz 4 akapity wyżej. Masz cos do powiedzenia, pisz
    wprost. I tyle. Ozdobniki i 'jakies tam' moga tylko wywołac takie sytuacje
    jak ta, czyli - dyskusja daleka od tematu 'banki, konta itd'.

    EOT

    Seb

  • 34. Data: 2002-10-13 21:56:28
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > O, i tu sie zgadzamy - jako uzupelnienie, jak chcesz sobie tam mrozic
    100zł
    > co dzien by nie placic za konto i nie przelewac nic...
    Przelewam duzo, ale w obrebie Inteligo, a "mroze" troche wiecej niz 100 =)

    > OK. Tylko... skoro masz inne, co daje Ci akurat Inteligo, czego nie mają
    > inni ? Mniejsza o to, nie wnikam, Twoja sprawa.
    Tak jak pisalem wczesniej, jest dla mnie doskonalym _uzupelnieniem_.

  • 35. Data: 2002-10-13 22:03:19
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > ze bedą lepsi od konkurencji, z której uslug korzystam, skorzystam z ich
    To pisz, ze Tobie ich oferta nie odpowiada, gdyz nie jest dopasowana do
    Twoich potrzeb, a nie krytykuj w stylu: Inteligo sux, konkurencja OK.

    > Natomiast pokazales tylko, ze obca Ci jest kultura wypowiedzi (jakies tam
    > 'pierdzielisz' po drodze, jakies 'plytkie myslenie' itp).
    Kultura dostosowana do rozmowcy. Nie wiem tylko, dlaczego niektorzy oburzaja
    sie o listy dosadne i trafiajae w sendno.

> [...]
    wymiany
    > informacji i opinii, a nie do pokazywania swego ego. Moze chcialbys byc
    Nie ma przymusu abym odpisywal, ale nikt nie zmusi mnie do milczenia. Jezyk,
    moja sprawa.
    Kuba Wojewodzkim? Nie ryje mozgu telewizja. Poza tym jestem po prostu soba.

    > Koncząc - bez urazy. Spójrz 4 akapity wyżej. Masz cos do powiedzenia, pisz
    > wprost. I tyle. Ozdobniki i 'jakies tam' moga tylko wywołac takie sytuacje
    > jak ta, czyli - dyskusja daleka od tematu 'banki, konta itd'.
    Pisalem wprost, to sie oburzyles o kulture, przenosnie, porownania i jezyk.

    EOT

  • 36. Data: 2002-10-13 22:35:13
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    Mialo byc EOT, ale radze Tobie przesledzic moment, w jakim dopiąłes się do
    wątku.:
    Dla przypomnienia-moja wypowiedz:

    (główna myśl):
    Dokladnie, nie martwie sie w ogole, bo z Inteligo nie korzystam od dawna.
    Pamietam swoja kalkulacje:
    minimum 20 przelewow w miesiacu * 0,99 = 19,8zł (a jak ZUS to jeszcze
    sporo
    wiecej!).

    Twoja replika:
    =======
    >Nie dla psa kielbasa. (totalnie bez sensu - tego zwrotu uzywa sie wtedy,
    gdy cos jest przeznaczone dla kogoś lepszego, osoby slyszacej tej tekst nie
    stac/jest tego czegos warta - jaki to ma sens ?)

    >Czy do przewozenia wegla kupilbys Mercedesa klasy S? (to oznacza, ze dana
    rzecz jest o niebo lepsza od pokladanych w niej zadaniach i ze jest
    wykorzystywana niewlasciwie, ze szkodą dla niej samej. - jaki TO ma sens w
    odniesieniu do MOJEJ wypowiedzi ?)
    =======

    A co do Twego stylu wypowiedzi...
    Dyskusja składa sie nie tylko z tresci ale i z formy. Jesli tego nie wiesz,
    nie wagaruj w szkole więcej...

    > To pisz, ze Tobie ich oferta nie odpowiada, gdyz nie jest dopasowana do
    > Twoich potrzeb, a nie krytykuj w stylu: Inteligo sux, konkurencja OK.

    KAZDY, kto pisze na tym forum, pisze ze [jakis bank] sux albo jest OK.
    Czytając to automatycznie sie rozumie, ze to jego opinia, mozna podyskutowac
    o jego (banku) wadach i zaletach i opiniach. Jesli ktos psioczy na bank, z
    ktorego ja korzystam, nie napadam na niego tekstami o kielbasach, ignoruję,
    biorąc pod uwage zastrzezenia jakie przekazal (a nóż i mnie to spotka? to w
    koncu _tylko_ bank). A slowa które są powszechnie uznawane za wulgaryzmy
    należy zaopatrzyć w znaczek ';)', by czytający wziął to za żart. W innym
    przypadku brzmi to poważnie i moze urazic. Gdy nie znasz swoich rozmówców,
    traktuj ich jak kogoś o charkterze nieznanym, nie tak jak swoich dobrych
    znajomych, którzy znają Twoje zawiłości charakteru, o których piszesz tu:

    > Nie ryje mozgu telewizja. Poza tym jestem po prostu soba.

    Nawiasem mówiac - tez rzadko ogladam TV - o Wojewódzkim czytalem
    (niepochlebne) opinie na innej liscie dyskusyjnej, stad mi sie przypomnialo.

    A sobą mozna być, byle rozsadnie.

    I teraz to naprawde EOT.

    Seb