  • 21. Data: 2002-10-12 09:29:49
    Temat: Re: Inteligo oficjalnie o PKO
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ao8jgj$ht7$1@news2.tpi.pl...
    > Nie, bylem ich klientem bardzo wczesnie, wtedy nie bylo oplaty za przelewy
    > obce i tej smiesznej kwoty za prowadzenie konta.
    > Przy mojej liczbie miesiecznych przelewow, konto Inteligo byloby baardzo
    > drogie w prowadzeniu.

    Hmm, ciekawe.
    Ja jestem u nich tez prawie od poczatku tj. od czerwca 2001 i przelewy byly
    po 0.99zl.

    Porownujac z mBankiem to wcale nie byl on dla mnie tanszy, bo musialem
    placic za net, ewentualnie za telefon, a Inteligo umozliwia obsluge przez
    telefon, bez oplat, wiec nie bylo problemu z platnosciami.
    Teraz jest inaczej ale na poczatku bylo inaczej i to co w mBanku bylo niby
    za darmo to musialbym zaplacic w innych oplatach np. na rzecz TPSA.

    Natomiast wprowadzenie oplat za prowadzenie konta ogloszono w lutym tego
    roku. Wynika z tego, ze z konta korzystales w Inteligo najwyzej przez
    miesiac to w zeszlym roku, wiec co sie martwisz oplata za prowadzenie konta,
    nie miales nawet okazji tej oplaty doswiadczyc.
    Chyba ze dla firm zrobili na poczatku jakas promocje.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2002-10-12 10:07:18
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > Hmm, ciekawe.
    > Ja jestem u nich tez prawie od poczatku tj. od czerwca 2001 i przelewy
    byly
    > po 0.99zl.

    Aa... tak, teraz pamietam, rzeczywiscie byly po 0.99, potem na ZUS cos tam
    podniesli...

> [...]
    > Teraz jest inaczej ale na poczatku bylo inaczej i to co w mBanku bylo niby
    > za darmo to musialbym zaplacic w innych oplatach np. na rzecz TPSA.

    Od lat mam stale łącze, wiec w ogole nie rozwazam takich zagadnien :)

> [...]
    konta,
    > nie miales nawet okazji tej oplaty doswiadczyc.

    Dokladnie, nie martwie sie w ogole, bo z Inteligo nie korzystam od dawna.
    Pamietam swoja kalkulacje:
    minimum 20 przelewow w miesiacu * 0,99 = 19,8zł (a jak ZUS to jeszcze sporo
    wiecej!).

    Wiec mam teraz tak:

    Utrzymanie eKonta w Lukasie (pro) - 7zł (wszystkie przelewy darmowe,
    VClassic z prawdziwego zdarzenia (osobny rachunek, 52 dni grace p)
    Utrzymanie konta ePKO - 9zł (również wszystkie przelewy darmowe (w tym ZUS)
    , darmowa wypłata w wielu bankomatach, wplata na konto darmowa prawie na
    każdym rogu ulicy :)) (placówki i ajencje)

    Aha, no i mBank darmowy - w sumie niewiele nowego dla mnie wnosi, z jego
    karty nie korzystam, ale jest gratis, wiec niech bedzie :))

    Czyli za 16zł/mc masz taką funkcjonalność, o jakiej w Inteligo nie pomarzysz
    ;))

    pzdr
    Seb

  • 23. Data: 2002-10-12 10:41:07
    Od: "TelKomNet" <t...@c...com>

    moze jakas pomoc dla mnie i brata
    http://pomoc.isp.net.pl kazdy grosz na wage zlota
    Użytkownik corner <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ao8o68$if1$...@n...tpi.pl...

  • 24. Data: 2002-10-12 20:50:04
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > Od lat mam stale łącze, wiec w ogole nie rozwazam takich zagadnien :)

    no ale wiesz jak z netem jest w Polsce, wiec to jest dosc istotne, akurat
    dla ciebie nie wazne.

> [...]
    > Pamietam swoja kalkulacje:
    > minimum 20 przelewow w miesiacu * 0,99 = 19,8zł (a jak ZUS to jeszcze

    no tak kazdy wybiera oferte dla siebie, ja wykonywalem na poczatku 1 potem 2
    stale przelewy, wiec te 2zl/mc nie byly majatkiem, biorac pod uwage, ze
    mialem taniej niz w mBanku i nie musialem stac w kolejkach aby zaplacic.
    Potem troche tego przybylo i nie mam problemow z netem to zalozylem w mBanku
    i tereaz mam tak przelewy mBank, Polecenia Zaplaty i transakcje w Necie
    Inteligo i to wszystko za 1.98zl.mc (2xVE)

    > [...]
    > Czyli za 16zł/mc masz taką funkcjonalność, o jakiej w Inteligo nie
    pomarzysz
    > ;))

    a dla mnie 16zl to duzo, nie mam takich potrzeb jak ty i oszczedzam 14zl/mc
    ;-))

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2002-10-12 21:33:42
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > no ale wiesz jak z netem jest w Polsce, wiec to jest dosc istotne, akurat
    > dla ciebie nie wazne.

    Jasne, ale dostep staly do netu nie jest uwarunkowany bankiem - innymi
    słowy, nawet jakbym nie miał żadnego konta, i tak bym płacił za net...

    > a dla mnie 16zl to duzo, nie mam takich potrzeb jak ty i oszczedzam
    14zl/mc
    > ;-))

    Pewnie - na razie robisz ich(przelewów) niewiele, ale tego zawsze przybywa.
    W pewnym momencie może się to okazać niekorzystne z Inteligo.
    Nie atakuje tego banku, każdy bank może zmienić oferte i TOiP. Dlatego warto
    mieć rękę na pulsie i czytać grupę (i nie tylko) :))
    Na dzień dzisiejszy oferta Inteligo nie wytrzymuje konkurencji pod
    jakimkolwiek względem, niestety. Minusy ponad plusy, zdecydowanie.
    Gdy się coś zmieni, nawet założe u nich konto - nie mam awersji do marki,
    tylko analizuję oferte :)

    pzdr
    Seb

  • 26. Data: 2002-10-12 23:23:31
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > obce i tej smiesznej kwoty za prowadzenie konta.
    > Przy mojej liczbie miesiecznych przelewow, konto Inteligo byloby baardzo

    Pierdzielisz. Jestem klientem od 7 maja (7-dzien istnienia) i zawsze byla
    prowizja za przelew na rachunki w innych bankach.

  • 27. Data: 2002-10-12 23:24:29
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Nie dla psa kielbasa.

    Czy do przewozenia wegla kupilbys Mercedesa klasy S?

  • 28. Data: 2002-10-13 09:46:35
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > Pierdzielisz. Jestem klientem od 7 maja (7-dzien istnienia) i zawsze byla
    > prowizja za przelew na rachunki w innych bankach.

    Rzeczywiście, pierdzielilem (o czym zreszta napisalem juz wczesniej) -
    natura ludzka jest taka, ze sie nie pamieta złych rzeczy ;)
    I ja nawet zapomnialem Inteligo, ze ZAWSZE pobierali oplate za przelewy.
    To tylko dowod na to, ze rzeczywiscie (skoro sobie delikatnie przeklinamy)
    konto to jest do dupy :)

    Seb

  • 29. Data: 2002-10-13 09:52:58
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > Nie dla psa kielbasa.

    Przykro mi, ale nie moge doszukac sie w tej lotnej odpowiedzi żadnej
    sensu... Jedyne co mi sie nasuwa, to to, że sugerujesz jakoby Inteligo bylo
    dla jakiejś elyyty? Cos sie zmienilo ? To juz nie kazdy bezrobotny z
    dowodem osobistym moze sobie zalozyc tam konto ? ;)

    > Czy do przewozenia wegla kupilbys Mercedesa klasy S?

    Jesli mam to rozumiec, ze według Ciebie Inteligo jest czyms w rodzaju
    Mercedesa, to... no cóż, żal mi Cie, bo z zewnątrz ten Mercedes wygląda
    zaledwie na Poloneza (dużo pali i niewiele daje).

    S.

  • 30. Data: 2002-10-13 19:11:37
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > Mercedesa, to... no cóż, żal mi Cie, bo z zewnątrz ten Mercedes wygląda
    > zaledwie na Poloneza (dużo pali i niewiele daje).

    A mi zal Ciebie, ze masz tak plytkie myslenie. Mialem namysli ze nie kazde
    konto spelnia oczekiwania/potrzeby kazdego. Wybrales zle konto na te
    operacje, ktore dokonywales.