  • 1. Data: 2002-10-11 11:51:57
    Temat: adres w USA
    Od: z...@p...onet.pl

    poszukuje osoby w usa która mogła by mi odsyłać korespondencje bankową do
    polski.

    oczywiście zapłace za to.

  • 2. Data: 2002-10-11 18:06:27
    Temat: Re: adres w USA
    Od: "eSERWERY" <t...@e...com.SPAM>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > poszukuje osoby w usa która mogła by mi odsyłać korespondencje bankową do
    > polski.
    >
    > oczywiście zapłace za to.

    Sa setki firm ktore proponuja takie uslugi, poszukaj na yahoo lub google
    "mail forwarding"
    bedziesz musial przeslac do USA formularz USPS autoryzujacy do przesylania
    korespondencji.

    Jesli potrzebny ci jest adres w USA do zalozenia konta to wiedz iz bedziesz
    potrzebowal
    tez numer ubezpieczenia spolecznego (Social Security)

    Pozdrawiam,
    Tomek O.

    --
    eSERWERY.com - Web Hosting
    Serwery Wirtualne - 200MB, DARMOWA DOMENA, CGI, PHP, MySQL, Super Cpanel !

  • 3. Data: 2002-10-11 18:31:29
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > "mail forwarding"
    > bedziesz musial przeslac do USA formularz USPS autoryzujacy do przesylania

    dziękuje, dopiero ty mi napisałeś co musze zrobić.

    > Jesli potrzebny ci jest adres w USA do zalozenia konta to wiedz iz bedziesz
    > potrzebowal
    > tez numer ubezpieczenia spolecznego (Social Security)

    wiem

  • 4. Data: 2002-10-22 01:31:44
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <6...@n...onet.pl>, zzzzz2
    @poczta.onet.pl says...

    > dziękuje, dopiero ty mi napisałeś co musze zrobić.

    TIN jest rownoznaczny z SSN i bank praktycznie nawet nie jest w stanie
    rozpoznac czy to TIN czy SSN

    AP

  • 5. Data: 2002-10-22 13:27:41
    Od: "Vario" <j...@w...plNOSPAM>

    "AP" <c...@e...dyndns.org> wrote in message
    l.net...
    > In article <6...@n...onet.pl>, zzzzz2
    > @poczta.onet.pl says...

    > TIN jest rownoznaczny z SSN i bank praktycznie nawet nie jest w stanie
    > rozpoznac czy to TIN czy SSN

    Tylko, ze w 90% przy zakladaniu konta urzednik bankowy idzie do telefonu i
    sprawdza teraz numer dzwoniac do S.S. Office