    From: "SCz" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo oficjalnie o PKO
    Date: Sun, 13 Oct 2002 23:44:14 +0200

    > A mi zal Ciebie, ze masz tak plytkie myslenie. Mialem namysli ze nie kazde
    > konto spelnia oczekiwania/potrzeby kazdego. Wybrales zle konto na te
    > operacje, ktore dokonywales.

    Nie posądzaj kogokolwiek o plytkie myslenie, gdy swoją własna odpowiedzią
    nie daleś najmniejszej wskazówki, o co WLASCIWIE chodzi w czymś, czego
    odpowiedzią nawet nie mozna nazwac. (jakies psy, kielbasy, mercedesy inne
    bzdety) - Jesli kazesz rozmowcy domyslac sie, o co Ci chodzi, taką tez masz
    odpowiedz. Myslenie plytkie byloby wtedy, gdybym cieplym mo...em zlal Twoj
    post i nie reagowal - musialem _troche_ pomyslec, co 'poeta mial na mysli',
    i cos tam wykombinowalem....

    Gdybys napisał od razu (cytat):

    >Mialem namysli ze nie kazde
    > konto spelnia oczekiwania/potrzeby kazdego. Wybrales zle konto na te
    > operacje, ktore dokonywales.

    ..lista dyskusyjna bylaby mniej obciązona o przynajmniej kilka postow.

    Odpisalbym od razu: Tak jest! Wybralem _zle_ konto i dlatego je
    zlikwidowalem. Po prostu. Kilka postów wyzej mowie o tym, ze nie osądzam
    Inteligo - ich oferta jest _dla mnie_ do bani, jak sie cos zmieni na tyle,
    ze bedą lepsi od konkurencji, z której uslug korzystam, skorzystam z ich
    oferty. Tyle.

    Natomiast pokazales tylko, ze obca Ci jest kultura wypowiedzi (jakies tam
    'pierdzielisz' po drodze, jakies 'plytkie myslenie' itp).
    Nie ma przymusu odpowiadania na posty, wiec jesli nie masz nic do
    powiedzenia, zamilcz. Nie zablysniesz i nie zaszpanujesz pisząc (tu
    zamierzony wulgaryzm) 'pierdoly' na liscie dyskusyjnej. Sluzy ona do wymiany
    informacji i opinii, a nie do pokazywania swego ego. Moze chcialbys byc Kubą
    Wojewódzkim ?

    Koncząc - bez urazy. Spójrz 4 akapity wyżej. Masz cos do powiedzenia, pisz
    wprost. I tyle. Ozdobniki i 'jakies tam' moga tylko wywołac takie sytuacje
    jak ta, czyli - dyskusja daleka od tematu 'banki, konta itd'.

    EOT

    Seb