    From: "SCz" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo oficjalnie o PKO
    Date: Mon, 14 Oct 2002 00:35:13 +0200

    Mialo byc EOT, ale radze Tobie przesledzic moment, w jakim dopiąłes się do
    wątku.:
    Dla przypomnienia-moja wypowiedz:

    (główna myśl):
    Dokladnie, nie martwie sie w ogole, bo z Inteligo nie korzystam od dawna.
    Pamietam swoja kalkulacje:
    minimum 20 przelewow w miesiacu * 0,99 = 19,8zł (a jak ZUS to jeszcze
    sporo
    wiecej!).

    Twoja replika:
    =======
    >Nie dla psa kielbasa. (totalnie bez sensu - tego zwrotu uzywa sie wtedy,
    gdy cos jest przeznaczone dla kogoś lepszego, osoby slyszacej tej tekst nie
    stac/jest tego czegos warta - jaki to ma sens ?)

    >Czy do przewozenia wegla kupilbys Mercedesa klasy S? (to oznacza, ze dana
    rzecz jest o niebo lepsza od pokladanych w niej zadaniach i ze jest
    wykorzystywana niewlasciwie, ze szkodą dla niej samej. - jaki TO ma sens w
    odniesieniu do MOJEJ wypowiedzi ?)
    =======

    A co do Twego stylu wypowiedzi...
    Dyskusja składa sie nie tylko z tresci ale i z formy. Jesli tego nie wiesz,
    nie wagaruj w szkole więcej...

    > To pisz, ze Tobie ich oferta nie odpowiada, gdyz nie jest dopasowana do
    > Twoich potrzeb, a nie krytykuj w stylu: Inteligo sux, konkurencja OK.

    KAZDY, kto pisze na tym forum, pisze ze [jakis bank] sux albo jest OK.
    Czytając to automatycznie sie rozumie, ze to jego opinia, mozna podyskutowac
    o jego (banku) wadach i zaletach i opiniach. Jesli ktos psioczy na bank, z
    ktorego ja korzystam, nie napadam na niego tekstami o kielbasach, ignoruję,
    biorąc pod uwage zastrzezenia jakie przekazal (a nóż i mnie to spotka? to w
    koncu _tylko_ bank). A slowa które są powszechnie uznawane za wulgaryzmy
    należy zaopatrzyć w znaczek ';)', by czytający wziął to za żart. W innym
    przypadku brzmi to poważnie i moze urazic. Gdy nie znasz swoich rozmówców,
    traktuj ich jak kogoś o charkterze nieznanym, nie tak jak swoich dobrych
    znajomych, którzy znają Twoje zawiłości charakteru, o których piszesz tu:

    > Nie ryje mozgu telewizja. Poza tym jestem po prostu soba.

    Nawiasem mówiac - tez rzadko ogladam TV - o Wojewódzkim czytalem
    (niepochlebne) opinie na innej liscie dyskusyjnej, stad mi sie przypomnialo.

    A sobą mozna być, byle rozsadnie.

    I teraz to naprawde EOT.

    Seb