  • 1. Data: 2002-01-10 23:40:09
    Temat: Inteligo - nocne przetwarzanie
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Witam,

    Faktycznie, serwis WWW Inteligo podczas nocnego prztwarzania zachowuje się
    conajmniej mało inteligentnie. Pokazuje jakieś dziwne, nieprawdziwe
    komunikaty o przekroczonym limicie czasu, w menu "przelewy" nic nie
    pokazuje, puste tabelki z danymi...

    To po co w ogóle jest w czasie przetwarzania danych możliwość zalogowania
    się? To wprowadza tylko niepotrzebny ruch i jest moim zdaniem bez
    jakiegokolwiek sensu... Tak, jakby nie można napisać prawdy - "obecnie trwa
    prztwarzanie danych, przepraszamy".

    Nie wspomnę, że FAQ mówi, że serwis WWW DZIAŁA podczas tego przetwarzania i
    można dokonać np. płatności, czy quickmoney... Nic bardziej mylnego!!!

    Teraz sprawdzałem serwis WAP, który według FAQ powinien działać... Jak
    myślicie - działa? Owszem - pozwala się zalogować, potem wypuszcza śmieci i
    nie ma możliwości nawet wylogowania się...

    Kolejny mail do inteligo poszedł... Uważam, że to lekka przesada z ich
    strony. Ale nie konieczność przetwarzania nocnego, ale to, że zupełnie o
    czym innym informują, a zupełnie inczej jest...

    Ciekawe, jak działa w tym czasie serwis TEL. Niby ma działać, ale już nie
    wierzę...

    Poniżej kopia e-maila do i...@i...pl:

    ******
    Witam ponownie,

    Teraz sprawdziłem doświadczalnie, jak wygląda sprawa z dostępem do
    rachunku podczas przetwarzania nocnego.

    Według FAQ, serwis WWW powinien działać, a przynajmniej QiuckMoney i
    płatności...
    Zalogowałem się. Zauważyłem, że nie działa dokładnie nic. Po co w
    takim razie w ogóle możliwość zalogowania się w tym czasie?

    System informuje, że został przekroczony limit czasu, wprowadzając
    klienta w błąd. Pokazuje puste tabelki z danymi. Na stronie "przelewy"
    w ogóle nie ma żadnego tekstu...

    Czy nie lepiej postąpić tak:
    -zablokować możliwość logowania się z podaniem wyraźnej przyczyny?
    lub tak:
    -po zalogowaniu napisać wyraźnie o co chodzi i poprosić o zalogowanie
    się około 0:30?

    Sprawdziłem też działanie serwisu WAP w tym czasie. Według FAQ, serwis
    WAP powinien działać... Zalogowałem się poprawnie. System za każdym
    razem przekieorwał mnie do strony z systemowym komunikatem o
    błędzie... UWAGA - system nie pozwolił się wylogować!!! Czy tutaj też
    nie można zablokować tej możliwości, albo przynajmniej umożliwić
    wylogowanie się?

    Dlatego mam pytanie: dlaczego wprowadzacie Państwo kleintów w błąd?
    Przecież informacje zawarte w FAQ są ewidentnie sprzeczne ze stanem
    faktycznym.

    I drugie pytanie - jak zachowuje się wtedy serwis IVR TEL? Które opcje
    są dostępne, a które nie? Według FAQ także powinien działać. Ale ja już
    w to nie wierzę...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782
    ******

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 2. Data: 2002-01-10 23:46:29
    Temat: Re: Inteligo - nocne przetwarzanie
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a1l8pe$h4v$1@news.onet.pl...

> [...]
    > conajmniej mało inteligentnie. Pokazuje jakieś dziwne, nieprawdziwe
    > komunikaty o przekroczonym limicie czasu, w menu "przelewy" nic nie

    Ech, dopiero teraz chyba wrzucili na serwer informację, że to z powodu
    konserwacji systemu... Wcześnie...

    No to sprawa się wyjaśniła...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 3. Data: 2002-01-10 23:54:31
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a1l986$his$1@news.onet.pl...

    > Ech, dopiero teraz chyba wrzucili na serwer informację, że to z powodu
    > konserwacji systemu... Wcześnie...
    >
    > No to sprawa się wyjaśniła...

    Wiem, ze odpisuję sam sobie, no ale cóż.

    Oni napisali, że:

    Z powodu konserwacji systemu informatycznego obsługującego konta
    Inteligo w dniu dzisiejszym pomiędzy godziną 24.00 a 1.00 nad ranem nie będą
    dostępne nasze serwisy: telefoniczny i www. Przepraszamy za utrudnienia.

    Czyli WAP powienien działać. Próbowałem wielokrotnie i zawsze mnie
    zrzucało...

    Może mnie ktoś oświecić?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 4. Data: 2002-01-11 00:11:29
    Od: kocurek <k...@w...poznan.pl>

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał(a):

    > jakiegokolwiek sensu... Tak, jakby nie można napisać prawdy - "obecnie trwa
    > prztwarzanie danych, przepraszamy".

    No pewnie, że nie wypada - przecież Inteligo działa 24h/dobe... hyhyh...

    --
    /\_/\ Nie potrzebujesz transgalaktycznej rakiety aby pojechać do
    (~o o~) sklepu po bułki i mleko... (Pszemol porównujący Windowsa i Linuksa)

  • 5. Data: 2002-01-11 00:40:55
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    wiadomości news:a1l9k1$hu4$1@news.onet.pl...

    > Czyli WAP powienien działać. Próbowałem
    wielokrotnie i zawsze mnie
    > zrzucało...
    >
    > Może mnie ktoś oświecić?

    Ehh ... pewnie zapomnieli dopisac do komunikatu
    :-))

    Sark