  • 1. Data: 2002-01-10 23:29:03
    Temat: Szybsze uzyskanie kredytu w zamian za książeczkę mieszkaniową
    Od: "DaViD" <m...@i...pl>

    Ostatnio zastanawiałem się nad warunkami udzielania kredytów
    mieszkaniowych w bankach. W związku z tym, zacząłem "myszkować" po
    internecie w poszukiwaniu najlepszych ofert. W jednym z internetowych
    serwisów finansowych przeczytałem, że:
    <cytat>
    Jeśli masz jeszcze książeczkę mieszkaniową PKO, to jeden z banków
    oferuje ci możliwość otrzymania kredytu kontraktowego już po 24
    miesiącach oszczędzania w kasie, jeśli przelejesz do kasy mieszkaniowej
    wkład wraz z premią gwarancyjną
    </cytat>

    Może ktoś wie, który bank oferuje takie rozwiązanie, bo na podstawie
    treści zawartych w serwisie nie mogłem tego ustalić?

    Dzięki, za wszelką pomoc!

    --
    Pozdrawiam,
    DaViD

  • 2. Data: 2002-01-11 02:51:18
    Od: "Tomasz Rybiński" <r...@m...iinf.polsl.gliwice.pl>

    Użytkownik "DaViD" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Może ktoś wie, który bank oferuje takie rozwiązanie, bo na podstawie
    > treści zawartych w serwisie nie mogłem tego ustalić?

    PeKaO SA
    (dla odmiany książeczka mieszkaniowa z PKO BP SA)
    ale zeby uzyskać kredyt kontraktowy trzeba jak sam widzisz najpierw dwa lata
    na niego oszczędzać
    ryba

  • 3. Data: 2002-01-11 12:18:41
    Od: "Roski" <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > Może ktoś wie, który bank oferuje takie rozwiązanie, bo na podstawie
    > treści zawartych w serwisie nie mogłem tego ustalić?

    tak jest w Kasie Mieszkaniowej BPH PBK SA
    sam będę korzystał z tej formy

  • 4. Data: 2002-01-11 23:38:35
    Od: "DaViD" <m...@i...pl>

    Dzieki za informacje!!!