  • 1. Data: 2002-01-10 23:00:26
    Temat: prowizja przy zakupie karta...
    Od: Guru <g...@g...pl>

    Zamierzam jutro kupic samochod w salonie (cene juz wynegocjowalem, 3
    dni tam lazilem) i tak sie zastanawiam, czy by jeszcze nie wyciagnac
    parę procent rabatu. Zamierzam zaproponowac im , ze jak mi nie dadza
    jeszcze paru procent, to zaplacę kartą :-)
    No i teraz pytanie, czy to zadziala i ile mogę jeszcze wytargowac?
    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz Berezowski

  • 2. Data: 2002-01-10 23:03:50
    Temat: Re: prowizja przy zakupie karta...
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Guru" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze paru procent, to zaplacę kartą :-)
    > No i teraz pytanie, czy to zadziala i ile mogę jeszcze wytargowac?

    Wątpię. POdejrzewam nawet, że taka transakcja nie pójdzie. Za samochody
    płaci się przelewem.

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 3. Data: 2002-01-10 23:07:00
    Od: Guru <g...@g...pl>

    On Fri, 11 Jan 2002 00:03:50 +0100, Konrad Brywczyński
    <b...@w...pdi.net> wrote:

    >Użytkownik "Guru" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    >Wątpię. POdejrzewam nawet, że taka transakcja nie pójdzie. Za samochody
    >płaci się przelewem.

    Jakis powod? Na drzwiach maja znaczek VISA :-)

  • 4. Data: 2002-01-10 23:20:48
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > Jakis powod? Na drzwiach maja znaczek VISA :-)

    A ktory bank ustawił ci tak duzy limi t na
    transakcje bezgotowkowe ?

    Sark

  • 5. Data: 2002-01-10 23:23:08
    Od: Guru <g...@g...pl>

    On Fri, 11 Jan 2002 00:20:48 +0100, "Sark" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Guru" <g...@g...pl> napisał w
    >wiadomości

    >A ktory bank ustawił ci tak duzy limi t na
    >transakcje bezgotowkowe ?

    Ten co to go tak nie lubicie ;-)

  • 6. Data: 2002-01-10 23:36:05
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > Ten co to go tak nie lubicie ;-)

    Jeżeli tak to nie widzę przeszkód. niedawno jeden
    sprzedawca (sprzęt komputerowy) reklamował mi sie
    że jęzeli będę płacił gotówką a nie kartą to 3%
    taniej (ale musialem przedstawic papiery firmowe,
    rejestracje, egon itp), nie wiem jak w twoim
    przypadku ale powinno przejść.

    Sark

  • 7. Data: 2002-01-10 23:41:04
    Od: Guru <g...@g...pl>

    On Fri, 11 Jan 2002 00:36:05 +0100, "Sark" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >że jęzeli będę płacił gotówką a nie kartą to 3%
    >taniej (ale musialem przedstawic papiery firmowe,
    >rejestracje, egon itp), nie wiem jak w twoim

    To sprobuje, jak sie nic nie uda wyciagnac rabatu za platnosc
    gotowkowa, to zaplace karta, akurat jutro mam pierwszy dzien okresu
    rozliczeniowego, splace za 6 tygodni :-)

  • 8. Data: 2002-01-11 00:00:39
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Guru" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jakis powod? Na drzwiach maja znaczek VISA :-)

    Pewnie żebyś mógł akcesoria kupić albo za ubezpieczenie
    zapłacić. W końcu nie same samochody tam chyba sprzedają.
    Ale próbuj szczęścia.

    --
    K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
    private velvet animal oldsmobile mind

  • 9. Data: 2002-01-11 00:24:12
    Od: "Wookasch" <w...@r...pl>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Guru" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pewnie żebyś mógł akcesoria kupić albo za ubezpieczenie
    > zapłacić. W końcu nie same samochody tam chyba sprzedają.
    > Ale próbuj szczęścia.

    Akcesoria. Ubezpieczenie tez sie chyba teraz oplaca przelewem.
    Poza tym nikt nie sprzeda samochodu, jezeli kupujacy bedzie placil karta.
    Tzn. moze i sprzeda, ale wtedy na pewno powie, ze to co sie wytargowalo, to
    mozna o tym zapomniec.
    ATSD czy warunkach sprzedazy nie jest przypadkiem napisane, jak sie placi za
    samochod ?
    Pewnie jest i pewnie nawet nie przeczytales tego co podpisales.....
    No chyba, ze czegos takiego nie napisali, ale np. u mnie w umowie jest
    wyraznie napisane w jaki sposob mam zaplacic za samochod.
    Nie zaplacisz przelewem tylko sie uprzesz, ze karta - dealer powie, trudno,
    zaliczke zatrzymujemy, zegnamy i bedzie zadowolony. Tzn. jak juz sprzedadza
    "Twoj" samochod komus innemu, to zakosza 5 % wartosci samochodu, a Tobie
    oddadza reszte.
    Tzn. nie wiem jak to jest w Twoim przypadku, ale opisana przez mnie
    procedura stosowana jest u dealera Citroen Classic

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 10. Data: 2002-01-11 05:17:33
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Jakis powod? Na drzwiach maja znaczek VISA :-)

    Do POSa jest przypisany limit jaki można zrealizować przy płatności kartą.
    Ztcp, to ok 15kzł, więc do tej kwoty nie powinno być problemu.
    Limit ten ustawia centrum autoryzacyjne.
    Tak więc nawet karty debetowe z limitem transakcji do stanu konta nic tu nie
    wskórają.
    Kiedys była o tym dyskusja.
    Grzegorz