eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - komnikat › Re: Inteligo - komnikat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - komnikat
    Date: Thu, 14 Feb 2002 21:17:51 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 38
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@qb149.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <a4i9cp$3rf$1@news.onet.pl>
    References: <a4g1ko$2cn$1@news.onet.pl> <a4gga2$i40$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: qb149.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1013754073 3951 217.99.80.149 (15 Feb 2002 06:21:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 15 Feb 2002 06:21:13 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:163164
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:a4gga2$i40$1@korweta.task.gda.pl...

    > A mógłbyś podać skąd ten komunikat wziąłeś ?
    > Z tego co ja się zorientowałem ta cała ta promocja to jedna wielka lipa.
    > Nie wszystkie oddziały pizza hut biorą w tym udział, w kinach też nic na
    > temat tej promocji nie wiedzą (Multikino).

    Mnie ta promocja troszkę dziwi...
    Czytałem na www.inteligo.pl ten tekst o promocji chyba pięc razy i NIC nie
    wiem, o co biega...
    A teraz czytam, że podobno zasady są przejrzyste. ;)))

    I na koniec abstarhując od tematu - założyłem sobie e-konto w LUKASie...
    Hmmm... Procedura otwierana rachunku jest troszkę dziwna i nie do końca
    jasna dla klienta - różne informacje są w róznych pisamch, czasem
    dezorientujące [o odbiorze VE], brak kompletnej instrukcji... A podczas
    rozmowy aktywacyjnej czułem się mniej więcej, jak na poczcie, żadnych miłych
    słów, po prostu sucha rutyna - mówię, że otrzymałem przesyłkę i chciałbym
    aktywywać kartę, to usłyszałem rzucone od niechenia "peseeeeeel proszę"...

    Przyzwyczaiłem się już w inteligo do torszkę wyższej kultury obsługi...

    Jak przyszedłem do oddziału po kartę identyfikacyjną, to kobitka była bardzo
    zdziwiona, że mam już LUKASlinię i e-bank...

    A - o tej karcie identyfikacyjnej to w ogóle nie informują, poza
    cennikiem...

    Hmmm... Mam mieszane odczucia...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1