  • 1. Data: 2002-04-19 14:11:12
    Temat: Inteligo - oprocentowanie
    Od: s...@i...pl

    Szukam informacji o oprocentowaniu rachunku na stronie Inteligo i nic...
    Czyzby to byla informacja scisle tajna? Czy ktos moglby podac link do
    tej strony? Rowniez namiary na informacje o "promocji" rezygnujacej z
    pobierania wyzszych oplat bylylby pozadane...
    Dlaczego Inteligo to wszystko ukrywa?

  • 2. Data: 2002-04-19 14:22:29
    Temat: Re: Inteligo - oprocentowanie
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Nie wiem dlaczego ukrywają - ale w regulaminie jest napisane :

    § 54

    Środki zgromadzone na każdym rachunku w ramach Konta podlegają
    oprocentowaniu zmiennemu.
    Oprocentowanie podawane jest w skali rocznej.
    Zmiana oprocentowania środków na rachunku Konta Inteligo może być dokonana
    przez Bank jednostronnie, w przypadku zajścia okoliczności określonych w §
    55 (ważne przyczyny). Klient, który nie akceptuje nowej wysokości
    oprocentowania może dokonać wypowiedzenia Umowy.
    Informacja o aktualnym oprocentowaniu na dzień podpisania Umowy za Bank
    przekazywana jest Klientowi w Umowie.
    Klient może zapoznać się z aktualnie obowiązującym oprocentowaniem środków
    na rachunkach pod adresem internetowym www.inteligo.pl oraz dzwoniąc pod
    numer telefonu 0801 121 121 lub 0800 121 121.

    Na stronie trudno się doszukać - może zatem pozostaje infolinia ...

  • 3. Data: 2002-04-19 14:26:02
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    O jest - po wielu bólach znajduje się pod kalkulatorem porównujacym Inteligo
    i "Inny bank":

    Aktualne oprocentowanie wkładów na kontach Inteligo:

    1. Konta prywatne Inteligo (indywidualne i wspólne):

    Wysokość środków na rachunku (progi) Oprocentowanie nominalne Oprocentowanie
    efektywne
    Powyżej 50 000 zł 9,11% 9,50%
    Od 4000 do 49 999,99 zł 8,28% 8,60%
    Od 0 do 3 999,99 zł 7,50% 7,76%

    2. Konta firmowe Inteligo:

    Wysokość środków na rachunku (progi) Oprocentowanie nominalne Oprocentowanie
    efektywne
    Powyżej 50 000 zł 9,11% 9,50%
    Od 0 do 49 999,99 zł 6,03% 6,20%

  • 4. Data: 2002-04-19 14:56:32
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    Dzieki :-)
    O to wlasnie chodzilo.

  • 5. Data: 2002-04-19 15:03:42
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Wysokość środków na rachunku (progi) Oprocentowanie nominalne
    Oprocentowanie
    > efektywne
    > Powyżej 50 000 zł 9,11% 9,50%
    > Od 4000 do 49 999,99 zł 8,28% 8,60%

    Czy mając np 60 tys zł odsetki zostaną policzone jako 9,11% od 60,
    czy jako 8,28% od 50 tys + 9,11% od 10 tys ?????

  • 6. Data: 2002-04-19 16:40:49
    Temat: Odp: Inteligo - oprocentowanie
    Od: "JanK" <a...@w...pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Czy mając np 60 tys zł odsetki zostaną policzone jako 9,11% od 60,
    > czy jako 8,28% od 50 tys + 9,11% od 10 tys ?????

    Bardzo wyraznie pisze POWYŻEJ.
    Możesz sprawdzić na kalkulatorze, że gdybyś miał 60 kzł( życze ci żebyś
    miał) to dostaniesz 8.694 % efektywnie czyli po roku gdyby oprocentowanie
    nie zmieniło się . Nominalne oprocentowanie w tym przypadku wynosi 8.312
    ( wystarczy kalkulator przestawić na 1 miesiąc). A naprawdę to po zrzutce na
    belkę dostaniesz 6.698%. Teraz odejmij jeszce 4 % na przewidywana inflację.
    Możesz zaśpiewać " Miałes chamie złoty róg, ostał ci się ino kij"

    Jan z Czarnolasu

  • 7. Data: 2002-04-19 17:25:44
    Od: "Paweł" <h...@q...ip.pl>

    > Możesz zaśpiewać " Miałes chamie złoty róg, ostał ci się ino kij"
    >
    > Jan z Czarnolasu

    Ehm..., Janie, nie bylo tam "jeno sznur?". Ale dyc to Stas wymyslil, a poza
    tym to juz OT.

    P.