  • 1. Data: 2002-01-07 17:59:38
    Temat: multibank i bzwbk
    Od: "1konsul" <1...@p...com>

    zastanwiam sie nad otawrciem rachunku w multibaku lub w BZWBK (w tym drugim
    przypadku moge rach pieniezny powiazac z rachunkeim inwestycyjnym, co jest
    dla mnie znaczna zaleta). do tego dochodzi rekomendowany mi przez wszystkich
    mbank (glownie do placenia rachunkow i przechowywania pieniedzy). czy ktos
    ma jakies cenne uwagi na temat powyzszych bankow? interesuje mnie glownie
    niezawodnosc, bezpieczenstwo i koszty. a moze ktos poleci cos calkiem
    nowego, szzcegolnie cos co moznaby bylo powiazac z rach inwestycyjnym tak
    jak jest to mozliwe w przypadku BZWBK.
    pozdrawiam
    1konsul

  • 2. Data: 2002-01-07 18:05:27
    Temat: Re: multibank i bzwbk
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Tylko zaloz w oddziale dawnego WBK - bo BZ dziala tak sobie.
    Ogolnie jestem bardzo zadowolony z tego banku.
    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info
    www.amra.pl ;)

  • 3. Data: 2002-01-07 18:17:14
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    napisał w wiadomości
    > Tylko zaloz w oddziale dawnego WBK - bo BZ
    dziala tak sobie.

    Tym samym tokenem obsłużysz rachunek
    oszczędznosciowy i inwestycyjny (pod 2 jest r.o.
    to pod 1 chyba inwest.) ale mbank do tego zestawu
    też należałoby dodać.

    Sark

  • 4. Data: 2002-01-07 18:19:15
    Od: "MALko" <h...@p...wp.pl>

    > Tylko zaloz w oddziale dawnego WBK - bo BZ dziala tak sobie.
    > Ogolnie jestem bardzo zadowolony z tego banku.

    Pod warunkiem, że trafi się na zorientowanych, kompetentnych i nie
    wprowadzających klientów w błąd dysponentów ;-)

  • 5. Data: 2002-01-07 18:46:28
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Tylko zaloz w oddziale dawnego WBK - bo BZ dziala tak sobie.

    O dawnym BZ nic nie wiem, ale i z WBK bywa różnie. Słyszałem, że w
    Wielkopolsce działał znakomicie, ale ja miałem konto w jednym z oddziałów
    warszawskich i czasem było tragicznie, a czasem śmiesznie.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl
    ----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

  • 6. Data: 2002-01-07 19:04:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > O dawnym BZ nic nie wiem, ale i z WBK bywa różnie. Słyszałem, że w
    > Wielkopolsce działał znakomicie, ale ja miałem konto w jednym z oddziałów
    > warszawskich i czasem było tragicznie, a czasem śmiesznie.

    No ale tak pewnie jest wszedzie w zasadzie...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 7. Data: 2002-01-07 19:27:22
    Od: "1konsul" <1...@p...com>

    czy potrzebuje tokena do rach oszczednosciowego? wydawalo mi sie ze nie,
    jesli chodzi i rach inwestycyjny to chcialem w zasadzie pakiet najprostszy w
    ktorym tokena nie ma. wydawalo mi sie ze korzystanie z tokena znacznie
    podbije koszty utrzymywania rachunku. czyz nie jest tak?

  • 8. Data: 2002-01-07 20:34:02
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "1konsul" <1...@p...com> napisał
    w wiadomości
> [...]
    > ktorym tokena nie ma. wydawalo mi sie ze
    korzystanie z tokena znacznie
    > podbije koszty utrzymywania rachunku. czyz nie

    Konto 24+ z dostępem przez internet to 6 zł/m-c.
    Sfoboda w deklarowaniu przelewów bez wizyt w
    oddzaiale. Myślałem że jak chcesz mieć rachunek
    inwestycyjny to będzie ci takze zależało na
    mozliwości szybkich reakcji inwestorskich i
    dostępie przez internet. na temat samego rach.
    inwest. nie mogę się jedank wypowiedzieć. Więcej
    tutaj:
    http://www.dmbzwbk.pl/inwestor_on_line.php3

    Sark

  • 9. Data: 2002-01-07 21:06:38
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MALko" <h...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Pod warunkiem, że trafi się na zorientowanych, kompetentnych i nie
    > wprowadzających klientów w błąd dysponentów ;-)

    koszmar w baily dzien ale i tak ostatnio wystarczajaco na nich napsioczylem
    na gupie i mi sie nie chce :-) - ale ja odradzam [BZWBK] - [Multi] - polecam
    jestem zadowolony

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-01-07 22:54:01
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > mozliwości szybkich reakcji inwestorskich i
    > dostępie przez internet. na temat samego rach.
    > inwest. nie mogę się jedank wypowiedzieć. Więcej

    a jakis czas temu nie bylo tokenow i za kazdym razem nalezalo przyjsc z
    dyspozycja do Oddzialu
    pozniej konto w formie pasywnej, a teraz mozna juz robic co tylko sie chce

    jest prawdą, że (BZ)WBK jest liderem bankowosci elektronicznej