  • 1. Data: 2002-02-06 23:22:53
    Temat: Inteligo - dziwny komunikat
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    Loguje sie i od razu mam komunikat
    "Wystąpiło przekroczenie czasu potrzebnego na realizację Twojej
    operacji. Spróbuj raz jeszcze. Przepraszamy."

    i tak od 30 minut...

    pozdrawiam
    marcin

  • 2. Data: 2002-02-06 23:24:02
    Temat: Re: Inteligo - dziwny komunikat
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "Marcin" <m...@e...com.pl> wrote in message
    > Loguje sie i od razu mam komunikat
    > "Wystąpiło przekroczenie czasu potrzebnego na realizację Twojej
    > operacji. Spróbuj raz jeszcze. Przepraszamy."
    >
    > i tak od 30 minut...

    i tak codziennie

    działaja 24 h/dobę :-))

    Tylko ile u nich trwa doba to nie wiem

    BAH

  • 3. Data: 2002-02-06 23:24:49
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > i tak codziennie
    >
    > działaja 24 h/dobę :-))
    >
    > Tylko ile u nich trwa doba to nie wiem

    no comment

  • 4. Data: 2002-02-06 23:25:30
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > Loguje sie i od razu mam komunikat
    > "Wystąpiło przekroczenie czasu potrzebnego na realizację Twojej
    > operacji. Spróbuj raz jeszcze. Przepraszamy."

> [...]

    Codziennie od godziny 0:00 - 1:00 (przez 1h) trwa przetwarzanie danych kiedy
    nie mozna sie zalogowac.

  • 5. Data: 2002-02-06 23:40:33
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Codziennie od godziny 0:00 - 1:00 (przez 1h) trwa przetwarzanie danych
    kiedy
    > nie mozna sie zalogowac.

    Karta przez internet tez nie dziala...

  • 6. Data: 2002-02-06 23:42:13
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > Karta przez internet tez nie dziala...

    Niestety...

  • 7. Data: 2002-02-07 08:16:23
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    minik wrote:

    > Codziennie od godziny 0:00 - 1:00 (przez 1h) trwa przetwarzanie danych kiedy
    > nie mozna sie zalogowac.

    :) to bardzo dziwne, bo ja nie moglem sie dostac mniej wiecej od 23.40 do 0.35,
    kiedy to udalo mi sie zalogowac...

    pozdrawiam
    marcin

  • 8. Data: 2002-02-07 08:52:20
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > no comment

    U nich doba zaczyna się "o pierwszej godzinie", a nie "w pierwszej godzinie" :).

  • 9. Data: 2002-02-07 10:12:53
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > kiedy
    >
    > Karta przez internet tez nie dziala...

    Nie tylko przez internet.

    Wara od bankomatów przez kilkanaście minut po północy!

    Ale obiecali dokładnie to opisać na www...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 10. Data: 2002-02-07 13:15:36
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > :) to bardzo dziwne, bo ja nie moglem sie dostac mniej wiecej od 23.40 do
    0.35,
    > kiedy to udalo mi sie zalogowac...

    Widocznie zdazyli ciebie juz "przetworzyc" =)))