  • 1. Data: 2002-02-06 21:58:49
    Temat: ING Prepaid Maestro
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    wydanie - 5 zł
    załadowanie karty (w kasie) - 5 zł, pierwsze załadowanie za darmo
    zastrzeżenie - 0 zł
    nieuzasadniona reklamacja - 0 zł ;)
    historia transakcji - 5 zł za każdy rozpoczęty miesiąc
    wypłata gotówki w bankomatach ING - 0 zł
    wypłata w innych bankomatach - 5 zł
    rozładowanie karty po upływie terminu ważności - 5 zł

    Mam tylko tekie pytanie - czy ladowac da sie przelewam z powiedzmy mBanku???
    :)

    ze strony ING BS:
    "Jednak zawsze wtedy, gdy zajdzie taka potrzeba, można uzupełnić jej saldo.
    Możesz tego dokonać zarówno w ING Banku Śląskim, jak w i innych bankach,
    korzystając z wpłaty gotówkowej lub polecenia przelewu."

    I ile takie zaladowanie kosztuje???

    Dzieki za odpowiedz :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-06 22:29:00
    Temat: Re: ING Prepaid Maestro
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl.nospam>

    [ "AMRA" <a...@a...com> ]

    >Mam tylko tekie pytanie - czy ladowac da sie przelewam z powiedzmy mBanku???
    >:)

    Da się.

    >I ile takie zaladowanie kosztuje???

    Nic (przelewem).

    --
    Łukasz Kowalczyk
    l...@j...pl

  • 3. Data: 2002-02-07 06:33:05
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Mam tylko tekie pytanie - czy ladowac da sie przelewam z powiedzmy
    mBanku???
    > :)
    Oczywicie. Do karty dostajesz normalny numer konta w BSK na ktore przelewasz
    pieniazki (no moze nie jest ono tak do konca normalne). Ja tej karty
    wlansnie w ten sposob uzywam :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]