  • 11. Data: 2002-02-07 14:05:29
    Temat: Re: Inteligo - dziwny komunikat
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    > Wara od bankomatów przez kilkanaście minut po północy!
    >
    > Ale obiecali dokładnie to opisać na www...

    Tobie też ? :-))))

    a kiedy Ci to obiecali, bo mi już jakieś 2 mce temu :-))

  • 12. Data: 2002-02-07 19:58:47
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "pablos" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tobie też ? :-))))
    >
    > a kiedy Ci to obiecali, bo mi już jakieś 2 mce temu :-))

    Te typy tak mają. :)

    Nie, no, serio, w sprawie poprawek na www jest dość ciężko... Inaczej -
    zawsze fachowo informują, a potem żadnych zmian. :(

    Ale mimo tego jestem bardzo pozytywnie zaskoczony różnicą poziomów obsługi
    millennium->inteligo i póki co nie zamierzam ruszać z tamtąd moich kilku
    złotych... No poza Lukasem do wypłat i jakichś lokat antybelkowych...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl