  • 11. Data: 2007-09-10 18:38:26
    Temat: Inteligo czy mBank co lepsze
    Od: GurMnf <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Fatrix !

    Dnia (poniedziałek), 2007-09-10 o godz. 19:18:02
    Fatrix fatrix[{\@}]poczta.neostrada.pl news:fc3u8n$cv0$1@atlantis.news.tpi.pl
    Napisał na temat "Inteligo czy mBank co lepsze":

    > Co do opłat za prowadzenie to w mBanku free (karta też free), w Inteligo
    > wystarczy trzymać100 zł, najlepiej na rachunku "rezerwa" i za prowadzenie
    > nic się nie płaci,

    Nie potrzeba trzymać cały czas 100zł, chodzi o średnie miesięczne saldo.

    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_op
    laty-i-prowizje.htm
    Opłata za prowadzenie konta dla kont ze średnim miesięcznym saldem do 99,99
    PLN i przyznanym produktem kredytowym w ramach Konta Inteligo nie jest
    pobierana.

    --
    Hej!

    - Liść ma taką rolę w życiu że musi cały czas wdychać i wydychać-

  • 12. Data: 2007-09-10 18:47:18
    Temat: Re: Inteligo czy mBank co lepsze
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl>

    Użytkownik "GurMnf" <g...@t...cy[ROT13]> napisał

    > Nie potrzeba trzymać cały czas 100zł, chodzi o średnie
    > miesięczne saldo.

    IMO lepiej trzymać stale - no chyba że ma się ciągle duużo więcej niż te 100
    zł.

    Bo takie "ręczne" liczenie średniej jest niewygodne.

    Ew. ostatniego dnia przelew +3000 i już 1 kojenego okresu wypływ;)

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 13. Data: 2007-09-10 20:13:36
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    el-ec-tr pisze:

    > o inteligo slyszalem rozne rzeczy,min czeste awarie systemu
    > transakcyjnego, jakies oplaty za prowadzenie konta, gdy nie masz ilus
    > tam zl. no i te kolejki przy bankomatach pko/okienkach.ludzie naprawdę
    > mają mało fantazji w zakładaniu kont.

    Masz rację. W mBanku kolejek przy okienkach nie ma. To, że nie ma
    okienek, to już drobny szczegół.

  • 14. Data: 2007-09-10 22:36:18
    Od: GurMnf <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Fatrix !

    Dnia (poniedziałek), 2007-09-10 o godz. 20:47:18
    Fatrix fatrix[{\@}]poczta.neostrada.pl news:fc43g4$22b$1@atlantis.news.tpi.pl

    > IMO lepiej trzymać stale - no chyba że ma się ciągle duużo więcej niż te 100
    > zł.

    > Bo takie "ręczne" liczenie średniej jest niewygodne.

    Konto a właściwie konta (osobiste i wspólne) Inteligo będę miał zaraz 4 lata.
    Ani razu nie pobrali opłaty za prowadzenie, tym akurat nie musiałem się
    przejmować :-))

    --
    Hej!

    - Dzięki prawom Archimedesa możemy pływać.-

  • 15. Data: 2007-09-11 05:25:48
    Od: "Slavekk " <s...@g...pl>

    Fatrix <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "GurMnf" <g...@t...cy[ROT13]> napisał

    > IMO lepiej trzymać stale - no chyba że ma się ciągle
    > duużo więcej niż te 100 zł.

    Wcale nie duużo...
    Jak masz 210zł na poczatku miesiąca i po 15 dniach wypłacasz 200zł to już
    masz saldo powyzej stówy.
    A najprosciej spojrzeć na rubryke "naliczone odsetki". Jesli wiemy że
    odsetki naliczone sa w danym okresie wieksze niż 3 grosze to mamy spokój.

    > Bo takie "ręczne" liczenie średniej jest niewygodne.

    A po co ręcznie? patrz wyżej

    Slawek

  • 16. Data: 2007-09-11 06:18:20
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    Fatrix pisze:

    > Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał

    > Miscuzzi, zagalopowałem się. Kolejny minus w takim razie dla mbanku;)
    >
    > Pozdrawiam
    > fatrix

    o wpłatomatach mbanku również ci się zapomniało...

  • 17. Data: 2007-09-11 06:20:35
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    Wojciech Nawara pisze:

    > Masz rację. W mBanku kolejek przy okienkach nie ma. To, że nie ma
    > okienek, to już drobny szczegół.

    pokazałem porównanie bankomat pko - bankomat mbank - to dla mniej
    ogarniających. każdy wie,żę mbank jest prawie czysto internetowy.

  • 18. Data: 2007-09-11 06:20:47
    Od: "Slavekk " <s...@g...pl>

    el-ec-tr <e...@n...com> napisał(a):

> [...]

    na dodatek w mbanku jest za darmo więc pomimo załozenia jedynie słusznego
    konta w Inteligo ;-) nie ma przeszkód byś sam sprawdził co dla ciebie
    lepsze...

    > założę się o browara, że mbank w każdym polu wygrywa.

    Przegrałeś.
    W piatek mozemy zrealizować zakład
    ;-)

    > bankomaty są wszędzie
    > (euronet,

    tylko duże miasta; jedź w Bieszczady - ostatni bankomat w Rzeszowie...;-)

    > cash4you,

    jak wyżej - stosunkowo mała sieć

    > bz wbk).

    gesto tylko w Wielkopolsce i na Dolnym Śląsku
    poza tym jak wyzej

    > często gdy jestem w obcym mieście
    > i musze wypłacić kasę to idę sobie jakiś kawałeczek przez centrum i
    > zawsze jakiś bankomat znajduję.

    W obcym DUŻYM miescie powinienes był napisac

    > o inteligo slyszalem rozne rzeczy,min czeste awarie systemu

    słyszałes ale nie doswiadczyłes
    O Inteligo (i PKO Inteligo) łatwo usłyszeć bo maja najwięcej rachunków,
    kazda awaria (jesli jest) ma szanse dotknąć najwięcej użytkowników
    Nie ma banku który kiedys tam nie miał problemów, najczęściej z komunikacją.

    > transakcyjnego, jakies oplaty za prowadzenie konta, gdy nie masz ilus
    > tam zl. no i te kolejki przy bankomatach pko/okienkach.ludzie naprawdę
    > mają mało fantazji w zakładaniu kont.

    No a gdzie spełnienie wymagń wyżej wymienionych?

    > Dobrze oprocentowany ROR
    - w mBanku (chociaż róznica pomiędzy 4,5% a 3% po uwzglednieniu belkowego i
    faktu że mówimy o koncie z niezbyt imponujacym osadem [chyba...] to pewnie
    pojedyncze złotówki w skali roku)

    > tanie przelewy
    - w mBanku taniej bo 0,50zł vs 0,99zł w Inteligo, ale:
    - w Inteligo darmowe przelewy do CAŁEGO PKO BP, w ten sposób mam dwa
    świadczenia w miesiącu za darmo opłacone
    - w Inteligo darmowe polecenie zapłaty - następne dwa świadczenia za darmo
    opłacone
    W efekcie za 6 przelewów realizowanych co miesiąc płacę 1,98zł czyli
    0,33zł/szt. To chyba taniej niż w "tanim" mBanku...;-)
    Do tego jakies przelewy w rodzinie czy na Allegro tyż za darmo...

    > bezplatne konto
    - w sumie remis

    > ..i karty
    - niby w Inteligo drożej bo 11,88zł/rok, ale jeśli mówimy "karty" to w
    mBanku kartę do płatnosci w internecie musisz mieć dodatkową za 25zł/rok. W
    Inteligo tę funkcję ma karta podstawowa
    hmmm...

    > kredyt odnawialny w koncie za przyzwoite oprocentowanie
    - w mbanku nizsze oprocentowanie

    > duza dostepnosc bankomatow
    Oprócz tego co powyzej nalezy do 2400bankomatów PKO BP dodać:
    - ich agencje wyposazone w POS
    - urzędy pocztowe (za drobną opłatą i jeszcze nie wszystkie, ale sprawa jest
    w toku)

    Nie było pytania o WPŁATY a tu zdecydowanie plus dla Inteligo za dużą ilość
    placówek do darmowych wpłat.

    Slawek

  • 19. Data: 2007-09-11 06:22:11
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    el-ec-tr pisze:

    > o wpłatomatach mbanku również ci się zapomniało...

    a no i przez jednego niedouczonego konsultanta zarabiającego poniżej
    1000zł na rękę, cały bank jest zły? myśląc w ten sposoób już dawno
    skreśliłbym orange i plus.

  • 20. Data: 2007-09-11 06:27:45
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    el-ec-tr pisze:

    > o wpłatomatach mbanku również ci się zapomniało...

    żeby być dokładnym przelewy mbank-mbank są bezpłatne. a poza bank
    0.50zł. w praktyce większość sprzedawców na np. allegro ma alternatywne
    konta w mbank i często z tej darmowości się korzysta.
    nie wiem czy inteligo ma wogole przelewy zagraniczne. kiedyś była to dla
    mnie b. ważna funkcja.