  • 11. Data: 2002-02-19 15:44:26
    Temat: Re: Inteligo czy mBank
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jakie miasto?

    Wlasnie, moze mBank + Fortis, jak malo Euronetu.
    a poza tym jesli wyplaty z bankomatow - to mBank - friko ma..

  • 12. Data: 2002-02-19 15:46:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tak licząc dokładnie to chyba PKO SA nie ściąga ze mnie tak dużo. :-))
    > Ale wybór należy do ciebie. ;-))

    Pekao SA :)

    Czy nie sciaga???
    A przelewy jak robisz, saldo jak sprawdzasz, rozumiem, ze w kasie nie
    wyciagasz kasy ani nic nie zalatwiasz u niedyspontentek?
    Mmmm???
    Pekao SA jest badziewne i tyle :) Aczkolwiek ma najwiekszy potencjal do
    zmiany - gdyby zrobili cos jak KB, to....
    Oj to reszta bankow musialby sie obawiac.

  • 13. Data: 2002-02-19 16:26:02
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Wlasnie, moze mBank + Fortis, jak malo Euronetu.
    > a poza tym jesli wyplaty z bankomatow - to mBank - friko ma..

    To juz bym wolal Lukas zamiast Fortisa

  • 14. Data: 2002-02-19 16:37:41
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    AMRA <a...@a...com> wrote:

    > Wlasnie, moze mBank + Fortis, jak malo Euronetu.
    > a poza tym jesli wyplaty z bankomatow - to mBank - friko ma..

    chyba, ze nie masz w poblizu Euronetow, to jednak Inteligo
    lepsze. duuuuuzo lepsze. 300 PLN w nieEuronecie z mBanku kosztuje 10PLN...
    a z Inteligo tylko 4,5...

    pozdrawiam

    romekk

  • 15. Data: 2002-02-19 19:32:30
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    minik wrote in news:a4tui4$9p2$1@news.onet.pl:

    > To juz bym wolal Lukas zamiast Fortisa

    czemu ?

    --
    empeg

    {120C3FDD-47DC-4A45-AED8-ABFEA6B997B9}

  • 16. Data: 2002-02-19 19:35:48
    Od: "minik" <m...@n...org>

    e-konto za firko, przelewy za friko, bardzo dobre zabezpieczenia, w
    bankomatach wlasnych i bzwbk za friko

  • 17. Data: 2002-02-19 19:47:27
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    minik wrote in news:a4u9m0$p8k$1@news.onet.pl:

    > e-konto za firko, przelewy za friko, bardzo dobre zabezpieczenia, w
    > bankomatach wlasnych i bzwbk za friko

    A w innych 1,5%, nie mniej niż 4pln.
    Coś opłata za konto w Fortisie szybko się zwraca :>

    wystarczy raz na miesiąc wziąść 500pln z obcego bankomatu (czasami się
    nie daje inaczej)

    --
    empeg

    {E63C5558-FDA9-4643-A767-9F5E248B5498}

  • 18. Data: 2002-02-19 23:23:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > wystarczy raz na miesiąc wziąść 500pln z obcego bankomatu (czasami się
    > nie daje inaczej)

    Albo >2 razy po 50 zl :)

  • 19. Data: 2002-02-20 20:05:52
    Od: Marcin Wyszomierski <f...@n...pl>

    On Tue, 19 Feb 2002 15:46:05 GMT, AMRA wrote:

    > Pekao SA :)
    >
    > Czy nie sciaga???
    > A przelewy jak robisz, saldo jak sprawdzasz, rozumiem, ze w kasie nie
    > wyciagasz kasy ani nic nie zalatwiasz u niedyspontentek?

    Dokladnie, przelewy w marmurekach to wydatek okolo 3zl. Sam marmurek chyba
    nie wystarczy, nie wystarczy tez samo e-bank'owe. Dosyc dobrze wspolgra
    Teleserwis PEKAO (zdefiniowane konta, np. Intelig'owskie; pomiedzy ktorymi
    operacje to koszt SMS'a) & Inteligo.

    --|mw|

  • 20. Data: 2002-02-24 10:19:20
    Od: leh <l...@...pl>

    "Zeedo" <z...@k...net.pl> skribis:

    >Witam
    >
    >Czytałem trochę postów, ale nie mogę się zdecydować: mBank czy Inteligo?

    Wez oba :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)