  • 1. Data: 2002-02-19 14:19:50
    Temat: Expander - nowe typy :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Najlepsze konto internetowe w Lukas Bank
    Po raz kolejny Expander.pl oceniał rachunki internetowe banków. Spośród
    piętnastu banków zwycięzcą rankingu został Lukas Bank.

    Na naszych internetowych stronach po raz kolejny można zapoznać się z
    najnowszymi wynikami rankingu internetowych kont banków.

    W pierwszej piątce znalazły się:
    1. e-Konto - Lukas Banku
    2. Inteligo
    3. ekonto - mBanku
    4. Solo - Nordea Banku
    5. e-Superkonto - PKO BP

    Przyznając punkty zastosowano metodę porównawczą polegającą na ocenie danego
    elementu na tle innych ofert. W kategoriach zawierających więcej niż jedno
    kryterium punkty były przyznawane za poszczególne elementy, a następnie
    sumowane. Najlepsza oferta dostawała maksymalną liczbę punktów w danej
    kategorii, natomiast pozostałym przyznawaliśmy noty odpowiednio mniejsze.
    e-Konto Lukas Banku posiada trzy poziomy zabezpieczeń - szyfrowanie
    transmisji, hasłem oraz tokenem. Za pośrednictwem stron internetowych można
    wykonać wszystkie podstawowe operacje,
    a co najważniejsze - bank nie pobiera prowizji za przelewy, zlecenia stałe,
    prowadzenie konta. Klienci podkreślają też wysoką funkcjonalność stron www,
    możliwość otrzymania linii kredytowej czy atrakcyjną ofertę lokat
    terminowych.

    W poszczególnych kategoriach zwyciężyły:
    . oprocentowanie - LG Petrobank, VW Bank, Inteligo
    . debet lub linia kredytowa - Lukas Bank, BPH PBK, Multibank
    . karty płatnicze - Pekao SA, BZ WBK, Citibank
    . prowizje za operacje - Lukas Bank, VW Bank, mBank
    . opłata za prowadzenie konta - LG Petrobank, Lukas Bank, mBank, VW Bank
    . bezpieczeństwo - Lukas Bank, BZ WBK, PKO BP, Nordea Bank, BGŻ
    . kanały dostępu - mBank, Inteligo, BPH PBK, ING BSK, BZ WBK, Nordea Bank

    Cały ranking z prezentacją dokładnej punktacji znajduje się na stronie
    www.expander.pl w dziale Raporty.

    Expander.pl rozpoczął działalność 19 października 2000 r. Obecnie posiada
    ponad 125 tysięcy zarejestrowanych użytkowników. Na stronach Expandera
    dostępne są produkty bankowe, ubezpieczeniowe i inwestycyjne. Expander
    został utworzony przez firmę FinFin S.A., której głównym akcjonariuszem jest
    Softbank S.A., spółka notowana na warszawskiej giełdzie, lider na rynku
    finansowych rozwiązań informatycznych. Kapitał akcyjny FinFin S.A. wynosi
    ponad 20 mln zł.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-19 14:30:14
    Temat: Re: Expander - nowe typy :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Znowu sie popisal.
    "Elastyczność (max. 10 punktów):
    wprowadzanie nowych produktów - udoskonalanie oferty, adresaci oferty,
    wygląd strony internetowej, informacje zawarte na stronie internetowej "

    W Inteligo - chrupki i 50 zlotych - natomiast w mBanku - tylko kredyt (a
    pozniej opis - brak debetu w koncie), oczywiscie nie zauwazyli, ze mBank
    daje portel ;) plus wszystkie zyrafi i takie tam :)

    "Opinie klientów zaczerpnięte ze stron internetowych, doświadczeń własnych i
    innych klientów (max. 10 punktów) "

    Multibank ma opinie klientow za 3, Inteligo lepsza od mBanku (hi hi hi).

    Ciekaw jestem jak to brali? Bo tutaj jest najwieksze pole do naduzyc. Jakich
    wlasnych doswiadczen? Jakich innych klientow, z jakich stron internetowych?

    Oczywiscie taka metodologia jest.. podobna i rownie subiektywna jak ranting
    uczelni wyzszych we Wproscie, hle hel

    --

    ------

  • 3. Data: 2002-02-19 14:36:09
    Od: "Radoslaw Zygmunt" <k...@i...pl>

    najlepsze są "plusy" w e-pkobp:
    arogancka obsługa ;-))))))

  • 4. Data: 2002-02-19 14:36:16
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Kolejna rzecz - czym sie rozni bezpieczenstwo mBanku od Multibanku?? Roznica
    o 50%....

    Oplaty za prowadzenie konta Fortis (ach moj kochany Fortis - mecze dalej o
    charga ;) ma az.. 16,5. Widac ze niby to ranting za 2002 ale oplaty z
    zeszlego roku - badziewie :)

    Nie wiem jak oni to porobili - ale jesli pisza o rzeczach wszystkich - to o
    wszystkich - takze o "marketingu a'la Inteligo" :)
    Oplatach Fortisa i tak dalej i tak dalej.
    Pmieszanie z poplataniem

    --

    ------

  • 5. Data: 2002-02-19 14:42:06
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > najlepsze są "plusy" w e-pkobp:
    > arogancka obsługa ;-))))))

    To jakos bylo ze nie odpisuja na maile tylko maja kogos zatrudnic :)

    BTW. Czy wszyscy kurierzy ze znanej firmy kretyni? Swego czasu 4 razy
    umawialem sie w roznych miejscach z kurierem z przesylka Inteligo - w koncu
    przyjechal do domu o... 21 (umawialem sie o 15 na miescie - skoro mnie nie
    bylo w domu).

    Teraz bylem na feriach - dzwoni wczoraj (juz z inna przesylka :) i mowi czy
    na jutro (znaczy dzis mozemy sie umowic) -ok - 8-11 bede w domu - moze byc?
    Dobrze.

    Jest 15 - kuriera nie bylo :) Znowu bedzie pewnie dzownil wieczorem ha ha

  • 6. Data: 2002-02-19 15:04:49
    Od: "minik" <m...@n...org>

    mBank - minusy wg. Expandera
    ". spodziewane wprowadzenie opłat za korzystanie z kart"

    Ciekawe ile osob ucieknie jak wprowadza oplaty, ciekawe czy zrobia taki sam
    dym jak w przypadku Inteligo, ciekawe...

  • 7. Data: 2002-02-19 15:34:04
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ciekawe ile osob ucieknie jak wprowadza oplaty, ciekawe czy zrobia taki
    sam
    > dym jak w przypadku Inteligo, ciekawe...

    Nie powtórzą błędu inteligo- uczą się na błędach :-P
    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-02-19 15:46:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie powtórzą błędu inteligo- uczą się na błędach :-P

    Jezeli to po wejsciu na gielde :) Albo np za wznowienie bedzie oplata?

  • 9. Data: 2002-02-19 16:26:42
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Jezeli to po wejsciu na gielde :) Albo np za wznowienie bedzie oplata?

    Za wznowienie to chyba byla i jest.

  • 10. Data: 2002-02-23 13:00:58
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 19 Feb 2002 17:26:42 +0100, "minik" <m...@n...org>
    wrote:

    >Za wznowienie to chyba byla i jest.

    Nie jest i nie byla.
    Platne w mBanku sa tylko karty dla pelnomocnikow.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl