  • 1. Data: 2004-02-21 16:08:16
    Temat: Inteligo - czas otwarcia rachunku
    Od: "Szymon" <s...@N...onet.pl>

    Jak długo czeka się na założenie konta w Intelligo??
    (od momentu wypełnienia formularza w interneci)
    Albo chociaż na podanie numeru rachunku?
    I jak taką procedurę można przyspieszyć?
    Czy można założyć konto w Inteligo w którymś
    z oddziałów PKO BP? (konkretniej - w Poznaniu?)

    I od razu likwidacja konta Inteligo?
    Jak tutaj wygląda procedura - o tym
    na stronach banku nic nie znalazłem!
    --
    Z dobrymi życzeniami ............................................ Szymon
    howuser&userid=89049

  • 2. Data: 2004-02-21 18:16:40
    Temat: Re: Inteligo - czas otwarcia rachunku
    Od: "ppsik" <p...@p...onet(dot)pl>

    > Jak tutaj wygląda procedura - o tym
    > na stronach banku nic nie znalazłem!

    Dzwonisz do Inteligo i prosisz o druk zamnkniecia konta, wysylaja poczta
    (dluzej), emailem ok. 2 dni (tyle czekalem). Wysylasz do nich wypelniony
    druczek listem poleconym (najlpiej poleconym) w dniu otrzymania zaczyna sie
    procedura zamkniecia, ktora trwa ok. 1 miesiaca.

  • 3. Data: 2004-02-21 18:53:05
    Od: "andrzej" <k...@W...pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na stronach banku nic nie znalazłem!
    > --
    > Z dobrymi życzeniami ............................................ Szymon
    howuser&userid=89049
    > http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=s
    howuser&userid=38884

    ja czekałem 6 dni.numer konta mozesz poznać wysyłając smsa pod numer +48 603
    122 122 o tresci: N
    lub z idei 2122 tresc: M

  • 4. Data: 2004-02-21 20:48:49
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > I jak taką procedurę można przyspieszyć?
    > Czy można założyć konto w Inteligo w którymś
    > z oddziałów PKO BP? (konkretniej - w Poznaniu?)

    Procedura otwarcia konta Inteligo- wspólnego. (Kraków)

    6 styczeń 2004 wysłanie wniosku o otwarcie (WWW)
    6 styczeń 2004 potwierdzenie danych...tylko żony (oddzwonienie z Inteligo po
    ok. 40 minutach)
    cisza... mija ponad miesiąc
    10 luty 2004 moja interwencja w sprawie konta
    ach, uch, och....
    16 luty przychodzi przesyłka przez kuriera dla żony i pocztą (wprost do
    skrzynki) umowa rachunku bankowego, karta bankomatowa dla mnie. Po podpisaniu
    i odesłaniu mamy mieć aktywne konto. ( po około 7 dniach)
    17 luty 2004 podpisałem i wysłałem.
    21 luty czekam............

    Od wysłania wniosku minęło już półtora miesiąca, a konta dalej nie mamy.
    Poczekam jeszcze kilka dni... i...

    krzysiek

  • 5. Data: 2004-02-22 10:35:17
    Od: "..:::::.." <o...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    U mnie było inaczej

    Otwarcie konta wspolnego

    4 luty wysłanie wniosku przez WWW

    4 luty po jakis 60 minutach telefon do mnie i do żony
    (w tym samym czasie) w sprawie potweirdzenia danych

    6 luty otworzyli konto

    11 luty przesyłka kurierska z umową

    12 luty rano wysyłam pierwsza kase na konto

    12 luty wieczorem pełna aktywacja konta i kart

    13 luty wypłata z banomatu bez problemów

    Pozdrawiam
    R@f@ł

  • 6. Data: 2004-02-22 11:44:43
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik ..:::::.. napisał:

    > 13 luty wypłata z banomatu bez problemów

    no i dobrze, otwieralem i pomagalem otwierac kilka kont Inteligo i musze
    stwierdzic ze trzeba samemu chciec bardzo zeby to dlugo trwalo i z
    klopotami. Ale to wszedzie tak jak sie nie przypilnuje samemu to sie
    potem narzeka ze to 2 miesiace juz itp itd.

    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie

  • 7. Data: 2004-02-22 14:41:02
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > klopotami. Ale to wszedzie tak jak sie nie przypilnuje samemu to sie
    > potem narzeka ze to 2 miesiace juz itp itd.

    Możesz jaśniej ?
    Jaki błąd popełniłem przy zakładaniu konta, że trwa to tak długo ? Czego nie
    dopilnowałem ?. Za długo siedziałem cicho i się nie przypominałem ?
    Może miałem osobiście jechać do Warszawki ?
    Jedno konto Inteligo już mam (jestem bardzo zadowolony). Zakładanie trwało
    około 14 dni (bez niczyjej pomocy).

    krzysiek