  • 1. Data: 2004-02-21 00:13:25
    Temat: To jak to bedzie z zakladaniem kont w zachodnich bankach po 01 maja?
    Od: Staszek <s...@p...onet.pl>

    Myslicie ze bedzie mozna zakladac tam sobie konta bez problemow czy
    nadal bedzie tak samo - teoretycznie mozna, w praktyce nie :)

    ... jak np. teraz wchodze do niemieckiego CitiBanku i mowie ze chce
    miec tu konto a jestem z PL to mi od razu drzwi pokazuja .:)
    . i tak jest w kazdym DE banku... myslicie ze po wejsciu do EU bedzie
    bez problemow?

    pozdro
    stach

  • 2. Data: 2004-02-21 01:08:04
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Sat, 21 Feb 2004 01:13:25 +0100, Staszek <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Myslicie ze bedzie mozna zakladac tam sobie konta bez problemow czy
    >nadal bedzie tak samo - teoretycznie mozna, w praktyce nie :)

    Nie wiem, bo to zalezy od ustawodastwa danego kraju, ale przypuszczam, ze w
    wiekszosci przypadkow wiele sie nie zmieni. Nie tylko w teorii, ale i w
    praktyce mozesz gdzie niegdzie zalozyc, ale zalezy w jakim kraju i jak widac z
    Twojej historii rowniez zalezy w jakim banku.

    >... jak np. teraz wchodze do niemieckiego CitiBanku i mowie ze chce
    >miec tu konto a jestem z PL to mi od razu drzwi pokazuja .:)
    >. i tak jest w kazdym DE banku... myslicie ze po wejsciu do EU bedzie

    Na pewno tak nie jest w kazdym de banku, bo ludzie z pl tam nie mieszkajacy i
    bedacy przejazdem konta jednak zakladali. Czegos Ty sie po City spodziewal? ;)

  • 3. Data: 2004-02-21 01:09:10
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    Staszek <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > miec tu konto a jestem z PL to mi od razu drzwi pokazuja .:)
    > .. i tak jest w kazdym DE banku... myslicie ze po wejsciu do EU bedzie

    Olej Szwabow z ich bankami rownym siurem... najbardziej policyjne panstwo w
    Europie... Ich Finanzamt jest pod reke z BKA. Po cholere Ci takie konto?

    Wybierz sie np. na wycieczke do Danii - tam jest pare fajnych bankow.
    Zreszta po co szukac tak daleko - poszukaj sobie danych o systemie bankowosci
    jaki istnieje w Estonii.

    --
    Franz

  • 4. Data: 2004-02-21 01:16:30
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Sat, 21 Feb 2004 01:09:10 +0000 (UTC), "Franz "
    <f...@g...pl> wrote:

    >Olej Szwabow z ich bankami rownym siurem... najbardziej policyjne panstwo w
    >Europie...

    Wlochy bardziej. Maja chyba z 5 rodzajow policji, jak nie wiecej, a tradycje
    faszystowsko-komunistyczne (w praktyce skutki widoczne do tej pory - partia
    komunistyczna jest tam ciagle wzglednie silna - a od kazdego zlozonego osadu w
    banku sa pobierane podatki).

  • 5. Data: 2004-02-21 01:25:43
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    devnull <d...@n...net> napisał(a):

> [...]
    > komunistyczna jest tam ciagle wzglednie silna - a od kazdego zlozonego

    A tak zapomnialem... nawet ostatnio Silvio B. wywolal male poruszenie bo
    stwierdzil ze placa za duze podatki.
    Inna sprawa po cholere im te wywiady skarbowe... w sprawie Parmalatu polapali
    sie jak wsiaklo 30 miliardow ojro :)) Zreszta gdyby Tanzi kupil lepszy skaner
    to moze by cala sprawa wyszlaby dopiero w momencie gdyby np. sam Citi
    upomnial sie o swoje 30 miliardow ;)

    --
    Franz

  • 6. Data: 2004-02-21 01:30:59
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Sat, 21 Feb 2004 01:25:43 +0000 (UTC), "Franz "
    <f...@g...pl> wrote:

> [...]
    >sie jak wsiaklo 30 miliardow ojro :)) Zreszta gdyby Tanzi kupil lepszy skaner

    Bo oni sa nawet od Polakow lepsi (w pejoratywnym sensie) w takich sprawach jak
    lapowkarstwo, podatki, biurokracja i przestepczosc (mafia).

  • 7. Data: 2004-02-21 01:38:22
    Od: devnull <d...@n...net>

    >Bo oni sa nawet od Polakow lepsi (w pejoratywnym sensie) w takich sprawach jak
    >lapowkarstwo, podatki, biurokracja i przestepczosc (mafia).

    Zreszta sam zobacz, juz tu ktos raz ten link podawal:
    http://tcc.itc.it/people/rocchi/fun/europe.html

  • 8. Data: 2004-02-21 04:06:48
    Od: "MLG" <m...@g...pl>

    Po obejrzeniu tej prezentacji stwierddzam, ze jestesmy calkiem do Wlochow
    podobni, a juz to klaskanie po szczesliwym ladowaniu samolotu to chyba tylko
    my i oni praktykujemy :)

    Pozdrowienia!

    MLG

  • 9. Data: 2004-02-21 05:10:13
    Od: "Jari" <r...@s...net>

    "Staszek" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > miec tu konto a jestem z PL to mi od razu drzwi pokazuja .:)
    > . i tak jest w kazdym DE banku... myslicie ze po wejsciu do EU bedzie

    Smieszne to samo mi mowia "to mi od razu drzwi pokazuja "w Polsce gdy chce
    zalozyc konto. Mieszkam na stale w usa i nie spelniam warunkow by zalozyc
    konto ale jak moje dzieci przyjezdzaja pomimo ze nigdy nie byly w Polsce to
    musza miec paszport Polski by zobaczyc babcie.
    Jari

  • 10. Data: 2004-02-21 09:21:57
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "MLG" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Po obejrzeniu tej prezentacji stwierddzam, ze jestesmy calkiem do Wlochow
    > podobni, a juz to klaskanie po szczesliwym ladowaniu samolotu to chyba
    tylko
    > my i oni praktykujemy :)

    Ja się z tym spotkałem lądując w Lizbonie na pokładzie samolotu Lufthansy
    lecącej z Frankfurtu. A bez sensu, żeby Włoch leciał do Portugalii przez
    Niemcy. :)

    Aczkolwiek przed lądowaniem obsługa mówiła coś w stylu 'please believe in
    us', czy jakoś tak. :-) Nie pamiętam dokładnie, bo zajmowałem się wtedy
    czytaniem na szybko po raz pierwszy przewodnika po Lizbonie :) a i tak
    skończyło się na pierwszej nocy na plaży :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info