  • 1. Data: 2004-02-21 14:18:25
    Temat: BPHPBK Mozilla Linux - nie działa ?
    Od: "B.Szlachetko" <b...@i...pwr.wroc.pl>

    Witam!
    Co jest z nowym sezamem? - miało być tak pięknie, ale w żaden sposób nie
    udaje mi się skonfigurować sezamu pod linuxem. Próbowałem już kilku
    komputerach z debianem (woody) a na innych debian(sid). Próbowałem Mozille 1.5,
    1.6, firebird, jave 1.3 i 1.4 (z pakietów i ze strony suna) i nic. Wciąż w
    linii statusu jest "applet Sig... started", ale u dołu strony przy
    "komponent:" nie pojawia się OK.
    Wszystkie informacje, które odnalazłem dotyczą instalacji w windows. Może
    tutaj znajdę kogoś komu działa pod linuxem.

    POMOCY!

    ~~ ><> ~~ B...@p...wroc.pl
    ~~~~~~~~~

  • 2. Data: 2004-02-21 20:22:16
    Temat: Re: BPHPBK Mozilla Linux - nie działa ?
    Od: reineman <r...@g...pl>

    B.Szlachetko wrote:

> [...]
    > Wszystkie informacje, które odnalazłem dotyczą instalacji w windows. Może
    > tutaj znajdę kogoś komu działa pod linuxem.

    Używam Mandrake 9.2, z Mozilla 1.5 i Javą 1.4, chodzi bez zarzutu.
    Jedyne co czasem trzeba zrobić to po ładowaniu odświeżyć i komponent
    pokazuje OK.
    Na stronie banku jest informacja jak skonfigurować z której korzystałem
    i działa: http://www.bph.pl/pl/kanaly_elektroniczne/konf_przeg
    ladarek

    Pozdrawiam
    R.

  • 3. Data: 2004-02-22 20:33:25
    Od: "B.Szlachetko" <B...@p...wroc.pl>

    On Sat, 21 Feb 2004 21:22:16 +0100, reineman <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > pokazuje OK.
    > Na stronie banku jest informacja jak skonfigurować z której korzystałem

    Jeżeli chodzi o bąbelki to oczywiście latają. Tak więc java napewno działa
    poprawnie. Co więcej do kartoteki ~/.jpi_cache/jar/1.0/ trafają pliki
    SignApplet.jar-numerki.idx i taki sam z rozszeżeniem .zip. Pojawia się też
    pytanie czy akceptuję aplet podpisany przez BPH itd., ale potem nic. Widac
    z tego, że aplet się instaluje, ale dlaczego nie uruchamia się???

    Możesz sprawdzić gdzie trafiają te dwa pliki wspomniane wyżej .idx i .zip?
    Do kartoteki domowej, czy może do jakieś systemowej z javą? Acha - jeszcze
    jedno - czy przy instalacji apletu (pierwsze uruchomienie) odpalałeś
    mozillę z root'a?

    ~~~~~~~~~