  • 1. Data: 2004-02-21 10:19:33
    Temat: mBank kopia wyciągu
    Od: "Damian__" <t...@w...pl>

    Witam,

    Sprawdzałem saldo na karcie kredytowej VE do której miałem dzisiaj
    generowany wyciąg i przez nieuwagę zamówiłem kopie wyciągu. Dzwoniłem do
    mBanku z pytaniem czy jest możliwość anulowania tego zamówienia ale
    niestety się nie da. Czy może komuś z obecnych na tej grupie dyskusyjnej
    też przydarzyła się taka pomyłka i udało się jednak jakoś anulować. Gdyby
    rzeczywiście oryginalny wyciąg już do mnie dotarł a ja zamówił bym kopie
    to nie było by sprawy, ale żadnego oryginału nie może być bo dopiero
    dzisiaj został zamknięty okres rozliczeniowy i mBank raczej jeszcze nie
    wysłał
    oryginału.

    Damian__

  • 2. Data: 2004-02-21 10:36:05
    Temat: Re: mBank kopia wyciągu
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

> [...]
    > to nie było by sprawy, ale żadnego oryginału nie może być bo dopiero
    > dzisiaj został zamknięty okres rozliczeniowy i mBank raczej jeszcze nie

    tez mi sie to kiedys zdarzylo

    niestety, ale dostaniesz wyciag i zapalcisz za to 5zl

    na przyszlosc uwazaj

    pozdro
    Bob

  • 3. Data: 2004-02-21 22:38:53
    Od: "Damian__" <t...@w...pl>

    > tez mi sie to kiedys zdarzylo
    > niestety, ale dostaniesz wyciag i zapalcisz za to 5zl
    > na przyszlosc uwazaj
    > pozdro
    > Bob

    No szkoda że nic się nie da zrobić. Mógłbym zrozumieć gdyby dana usługa
    została wykonana, ale w tym przypadku gdy wykonałem telefon zaraz jak
    popełniłem pomyłkę, to jest to tylko pazerność banku. Wiem ,wiem ze to
    moja wina, na przyszłość będę uważać

    --
    Damian__

  • 4. Data: 2004-02-22 09:18:24
    Od: Kirk <x...@w...pl>

    Damian__ wrote:
> [...]
    > to nie było by sprawy, ale żadnego oryginału nie może być bo dopiero
    > dzisiaj został zamknięty okres rozliczeniowy i mBank raczej jeszcze nie

    Nie jesteś niestety jedyny ... zamówienie kopii wyciągu znajduje się
    dokładnie w tym samym miejcu co na innych powrót.
    Szukają dodatkowych dochodów !

    Pozdr

  • 5. Data: 2004-02-22 11:10:13
    Od: "Damian__" <t...@w...pl>

    > Nie jesteś niestety jedyny ... zamówienie kopii wyciągu znajduje się
    > dokładnie w tym samym miejcu co na innych powrót.
    > Szukają dodatkowych dochodów !
    >
    > Pozdr

    Zgadzam się z tobą w 100%. Akceptacja zamówienia powinna być dodatkowo
    zabezpieczona albo ramką z ostrzeżeniem albo kodem TAN bo jakby nie było
    jest to operacja która pociąga za sobą zmianę środków na koncie.

    Damian___