  • 1. Data: 2002-04-08 06:14:27
    Temat: Inteligo co za niepoważny bank! Totalna chała! Dno.
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    Przyzwyczaiłem się, że Inteligo zwykle ma problemy i muszę kilka razy
    dokonywać próby zalogowania.

    Ale niemożność zalogowania się przez tydzień troszeczkę mnie już denerwuje.

    Nie wiem co się u nich zmieniło. Niewiele mnie to interesuje. Nie przysłali
    emaila z informacją o zmianach w systemie. Jak można za coś takiego żądać
    pieniędzy?
    Namówię jeszcze parę osób na 50 zł i się pożegnam. Oczywiście doradzę im aby
    natychmiast zamknęli to śmieszne konto jak tylko dostaniemy kasę.

    Inne banki oczywiście działają pięknie.
    --
    Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
    j...@p...pl

  • 2. Data: 2002-04-08 06:39:39
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    aby
    > natychmiast zamknęli to śmieszne konto jak tylko dostaniemy kasę.

    eee tam. Mam konto od początku istnienia inteligo i jeszcze mi się nie
    zdarzyło, żebym miał kłopoty z zalogowaniem. Nie zwalaj wszystkie na bank,
    łącza internetowe też tu mają swój wkład.
    kk

  • 3. Data: 2002-04-08 07:11:58
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > eee tam. Mam konto od początku istnienia inteligo i jeszcze mi się nie
    > zdarzyło, żebym miał kłopoty z zalogowaniem. Nie zwalaj wszystkie na bank,
    > łącza internetowe też tu mają swój wkład.

    łącza nie są problemem jeżeli wszystkie inne banki działają, chyba, że masz
    na myśli łącza Inteligo
    ta sytuacja trwa już pół roku, Inteligo jest najgorszym bankiem pod tym
    względem

  • 4. Data: 2002-04-08 08:55:41
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

> [...]
    masz
    > na myśli łącza Inteligo
    > ta sytuacja trwa już pół roku, Inteligo jest najgorszym bankiem pod tym

    Ja rowniez nie mam problemow z Inteligo. Jestem bardzo zadowolony z tego
    banku.

  • 5. Data: 2002-04-08 09:01:04
    Od: "Gregorius" <g...@k...com.pl>

    Ja tez milem problem z logowaniem, ale juz go nie mam.
    Sprawdz sobie jakia masz ustawiona sile szyfrowania sciezka: Pomoc->Internet
    Explorer-Informacje.
    Wymagana sila szyfrowania to 128 bitow. Ja mialem oprocz tego problemy z
    java.
    Pzdr

    Gregorius

  • 6. Data: 2002-04-08 09:13:14
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    Użytkownik "Gregorius" <g...@k...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Pomoc->Internet
    > Explorer-Informacje.
    > Wymagana sila szyfrowania to 128 bitow. Ja mialem oprocz tego problemy z

    Jeżeli testuję na kilku komputerach z w98, w2k, xp, przez różnych
    providerów, mam szyfr 128 na każdym z nich i dalej jest problem, którego nie
    ma z żadnym innym bankiem to chyba świaddczy o problemach Inteligo a nie
    moich. Poza tym Inteligo czasem działa ale w ostatnim tygodniu przestało
    mimo niezmieniania konfigu na żadnym z nich.

  • 7. Data: 2002-04-08 09:13:28
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

> [...]
    > moich. Poza tym Inteligo czasem działa ale w ostatnim tygodniu przestało
    > mimo niezmieniania konfigu na żadnym z nich.

    Czyli jak? Twierdzisz, ze to problem Inteligo? Czyli ze przez ostatni
    tydzien nikt nie mogl sie zalogowac i bank byl nieczynny?
    Rany, chyba nie wierzysz w taki absurd...

  • 8. Data: 2002-04-08 09:24:52
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

> [...]
    masz
    > na myśli łącza Inteligo
    > ta sytuacja trwa już pół roku, Inteligo jest najgorszym bankiem pod tym

    Nie wiem czy najgorszym. Ale i w moim przypadku łączenie z Inteligo często
    nie dochodziło do skutku i nie wnikam dlaczego. To był jeden z wielu
    argumentów, który przyczynił się do zamknięcia tego konta.

    Pozdrawiam
    R.Wicik

  • 9. Data: 2002-04-08 10:08:42
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

> [...]
    masz
    > na myśli łącza Inteligo
    > ta sytuacja trwa już pół roku, Inteligo jest najgorszym bankiem pod tym

    Zdecydowanie najszybszy e-bank w Polsce. Lacze sie z Gdanska najszybciej z
    Inteligo. Drugi jest BZWBK, trzeci mBank, najwolniejszy Lukas z przeze mnie
    eksploatowanych.

    AO

  • 10. Data: 2002-04-08 10:20:53
    Od: "Gregorius" <g...@k...com.pl>

    Hmmm....
    wiesz co, ja tylko chcialem podpowiedziec ,co ewentualnie moze byc nie tak.
    U mnie nie dzialalo, a u kolesia komp. obok bylo wszystko ok.
    Moze z laczem jest cos nie tak

    Gregorius