  • 1. Data: 2002-04-07 20:27:59
    Temat: mBank - aktywacja konta
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@b...pl>

    Witam!
    Minęło już 10 dni od wysłania przeze mnie umowy do mBanku. Dzwoniłem już 2
    razy i pracownicy wciąż odpowiadają, że nie dotarła do nich moja umowa.
    Zamówiłem już hasła jednorazowe, które przyszły w ciągu 1 dnia, więc umowa
    do nich też powinna tyle iść.
    Jak długo Wy oczekiwaliście na aktywacje konta?
    Co zrobić, gdy nie dojdzie do nich moja umowa?

  • 2. Data: 2002-04-07 21:10:15
    Temat: Re: mBank - aktywacja konta
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć "Bartek Sawicki" <b...@b...pl>.

> [...]
    >do nich też powinna tyle iść.
    >Jak długo Wy oczekiwaliście na aktywacje konta?

    nawet troche dluzej. wytrzymaj.
    --
    z pozdrowieniami,
    Laik

  • 3. Data: 2002-04-07 21:35:07
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > nawet troche dluzej. wytrzymaj.

    No wlasnie. Jeszcze nie jedna spotka cie niespodzianka. =)

    Start, czekam na kontratak =)

  • 4. Data: 2002-04-08 14:35:30
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > No wlasnie. Jeszcze nie jedna spotka cie niespodzianka. =)

    Zupełnie jak w inteligo...

    > Start, czekam na kontratak =)

    :P

  • 5. Data: 2002-04-08 14:45:44
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Zupełnie jak w inteligo...

    > :P

    Jeden odwazny =)

  • 6. Data: 2002-04-19 18:00:56
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Droga z punktu a do b i w druga stronie w przypadku poczty nie jest
    > zawsze ta sama.

    Bez jaj!!!
    Dostaję dosyć dużo przesyłek i zwykły list idzie 2-3 dni, więc w bajeczki o
    tym, że poczta nie doręczyła - nie uwierzę.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 7. Data: 2002-04-20 15:55:56
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 19, 2002 at 08:00:56PM +0200, Krzysztof K. Maj wrote:

    > Bez jaj!!!
    > Dostaję dosyć dużo przesyłek i zwykły list idzie 2-3 dni, więc w bajeczki o
    > tym, że poczta nie doręczyła - nie uwierzę.

    Czy ja napisalem ze nie doreczyla? Napisalem ze droga w jedna i w
    druga strone moze byc po prostu rozna.

    I dla odmiany opieram sie na wlasnym przypadku, wielokrotnym op*laniu
    listonosza etc.

    "I co nam Pan zrobi"?

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-04-23 16:36:54
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org> writes:

    > Dostaję dosyć dużo przesyłek i zwykły list idzie 2-3 dni, więc w bajeczki o
    > tym, że poczta nie doręczyła - nie uwierzę.

    To sie jednak zdaza, podobnie jak bladzace listy, ktore w koncu sie
    znajduja w skrzynce po 2 tygodniach. Fakt, _zwykle_ trwa to pare dni.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator